|
|
Citaat:
synclinorium schreef op 16-01-2007 @ 15:28 :
Ik heb het gister weer gezien en vind het eigenlijk steeds leuker worden. Die ene kerel is echt super lekker! Die broer van waar zij mee in bed lag maar geen seks mee heeft gehad. en nu heeft mn papa gelukkig alles opgenomen ^_^
|
||||
|
|
|
Citaat:
Clumsy* schreef op 16-01-2007 @ 20:43 :
Echt een leuke serie, ![]() Op het moment zenden ze haast alleen maar leuke series uit: - Grey's Anatomy ( nieuw seizoen) - Men in trees (nieuw) - What about Brian ( nieuw) Echt leuk al ben ik al verder met Grey's omdat ik zo'n stom kind ben die niet kan wachten
|
||||
|
|
|
Citaat:
Morgan schreef op 07-02-2007 @ 14:03 :
Fantastisch ja, ik had gedacht dat ze 3 seizoenen lang om elkaar heen zouden draaien. |
||||
|
|
|
Citaat:
Morgan schreef op 07-02-2007 @ 14:03 :
Fantastisch ja, ik had gedacht dat ze 3 seizoenen lang om elkaar heen zouden draaien. Wat een type zeg
|
||||
|
|
|
Ik las ergens dat Anne Heche haar man heeft verlaten voor iemand van de cast... Ze is echt raar
![]() Link |
||||
|
|
Let's Rock! Laatst gewijzigd op 12-02-2007 om 19:36. |
||||
|
|
Citaat:
CoalChamber schreef op 12-02-2007 @ 19:30 :
Ik las ergens dat Anne Heche haar man heeft verlaten voor iemand van de cast... Ze is echt raar ![]() Link |
||||
|
|
|
Citaat:
Morgan schreef op 13-02-2007 @ 17:31 :
Maar voor Jack... die kijkt wel zo ontdeugend dat het begrijpelijk wordt |
||||
|
|
|
Citaat:
Morgan schreef op 13-02-2007 @ 17:31 :
Maar voor Jack... die kijkt wel zo ontdeugend dat het begrijpelijk wordt
|
||||
|
|
|
Gisteren voor het eerst een hele episode gekeken. Erg leuk
![]() Ik ga de eppies die ik gemist heb maar ff downloaden
|
||||
|
|
|
Citaat:
Ave schreef op 20-02-2007 @ 10:41 :
Ik vond de aflevering wel weer leuk. Jack en Marin in de kast: lieeef! <3 Ik lust hem ook wel geloof ik.. New baby, djeeezz! ik d8 al meteen dat die piloot de vader was (kwam ook door dat voorstukje over die date enzo). Maar Patrick is niet gekleurd.... |
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Ave schreef op 20-02-2007 @ 10:41 :
Ik vond de aflevering wel weer leuk. Jack en Marin in de kast: lieeef! <3 Ik lust hem ook wel geloof ik.. ![]() Ik vind het eigenlijk wel tof, maar misschien komt dat wel voornamelijk door die lach.
|
||||
|
|
|||||
|
|
Het lijkt mij niet logisch dat Buzz de vader is, ik bedoel oké, Patrick niest in zevens, maar hij is zo wit als ik in de winter met een griepje! (even voor de duidelijkheid; dat is errug wit) Hij zou op zijn minst een beetje kleur moeten hebben dan, toch? Of heb ik mijn erfelijkheidsinfo nu niet goed op een rijtje?
|
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Encefalopathie schreef op 21-02-2007 @ 11:02 :
Het lijkt mij niet logisch dat Buzz de vader is, ik bedoel oké, Patrick niest in zevens, maar hij is zo wit als ik in de winter met een griepje! (even voor de duidelijkheid; dat is errug wit) Hij zou op zijn minst een beetje kleur moeten hebben dan, toch? Of heb ik mijn erfelijkheidsinfo nu niet goed op een rijtje? |
||||
|
|
|||||
|
|
Net als Morgan zegt, het komt wel voor dat een donker/blank koppel een blank kind kan krijgen. Er worden wel tweelingen geboren waarvan de ene donker is en de ander blank.
Maar ik vind het toch onwaarschijnlijk als Buzz de vader zou zijn, omdat het zeker niet vaak voorkomt. |
||||
|
|
|
Citaat:
TwistedJunkie schreef op 22-02-2007 @ 00:29 :
Ik vond het wel waarschijnlijk dat Buzz zn vader is. Ook omdat Patrick's moeder (vind haar echt een trut ) hem mee op die date nam na de veiling!Tuurlijk komt het heeeeel af en toe wel eens voor, maar ik vind het idd erg vergezocht voor een serie. Die ma heeft dan echt geluk gehad dat Patrick zo wit is gebleven
|
||||
|
|
|
Citaat:
Sasz schreef op 22-02-2007 @ 14:09 :
Die ma heeft dan echt geluk gehad dat Patrick zo wit is gebleven
|
||||
|
|
|
Citaat:
Encefalopathie schreef op 23-02-2007 @ 19:08 :
Ik las iets in de gids, zal het ff tussen spoilertags zetten:
Spoiler
We zien het maandag, gelukkig is dat bijna. ^_^
Spoiler
|
||||
|
|
|
Ja dat vond ik ook echt grappig. Maar ik ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet, nu Jack het geknipt heeft. Buzz en Patrick waren zo schattig! En Annie en Patrick ook toen hij terugkwam. En Buzz is toch de papa... Een beetje vreemd, maar wel leuk.
|
||||
|
|
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Favoriete series! | Sherlock | Films, TV & Radio | 124 | 27-11-2009 20:42 |
| Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) | Debora v Hoven | Algemene schoolzaken | 31 | 09-04-2008 16:19 |
| [ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje | desperadoz | Films, TV & Radio | 45 | 05-01-2008 20:25 |
| FFL | Verwijderd | De Kantine | 254 | 03-11-2007 00:27 |
| [Spoilertopic] Gilmore Girls part 2 | Dexter_M | Films, TV & Radio | 72 | 05-06-2007 22:28 |
| Holland's Next Top Model 2 | Me-ke | Films, TV & Radio | 499 | 28-04-2007 18:58 |