Oud 20-06-2007, 20:14
Verwijderd
Ik had in een andere post al laten vallen dat ik Neverwinter Nights 2 weer aan het spelen was. De eerste poging was direct nadat het uitkwam, maar die heb ik moeten opgeven omdat het spel nog te kapot was om te spelen.

Onderhand is het wat gepatched en gefixed en speel ik het opnieuw, maar nu ik aan het begin van Act II ben, word ik overvallen door een enorme onwil om verder te spelen. Het is allemaal zo langzaam en zo suf. Ik raak maar niet geïnteresseerd in het verhaal en de karakters, mijn eigen karakter is saai (ongeacht wat voor karakter ik maak, overigens) en van mij part mag de slechterik de hele boel opeten.

Zijn er andere mensen die hier ook last van hebben of gehad? Doe ik iets verkeerd? Is er een geheim dat mij kan leiden tot het genieten van het spelen van Neverwinter Nights 2?

LUH-3417
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2007, 20:18
Verwijderd
Je bent niet de enige..
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 21:07
Allochthony
Allochthony is offline
Ik heb Neverwinter 1 & 2 beide geprobeerd maar ze kunnen me echt niet boeien... Terwijl ik juist zoveel erover hoor...

Ik ben een grote Baldurs Gate/Icewind Dale/Planescape: Torment fan, maar ik denk dat ik niet van de 3rd edition rules hou...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 22:02
Verwijderd
Ik zit zelf niet zo dik in die rules, maar Neverwinter Nights 1 kon me zeker wel bekoren. Ik heb dat spel en beide uitbreidingen met veel plezier gespeeld.

Misschien moet ik bij Neverwinter Nights 2 gewoon de campagin overslaan en modules gaan spelen. Iemand suggesties?

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 12:13
Paperz
Paperz is offline
Nwn 1 <3 <3 <3
Oud 21-06-2007, 12:22
Chimera
Chimera is offline
Ik merk dat ik zelf een beetje moeite heb met RPGs die op tabletop systemen zijn gebaseerd. Vooral het magie-systeem waarbij je moet slapen en een beperkt aantal spells kunt leren vind ik enorm irritant. Ik speel zelf in RPGs eigenlijk altijd casters, en dat vind ik een vervelende beperking.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 12:30
Allochthony
Allochthony is offline
Ik vind het juist fijner dan een mana systeem eigenlijk... Je moet wat meer nadenken in plaats van maar wat erop los casten...

Baldurs Gate II solo'en moet een Sorcerer was echt de shit
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 12:57
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-06-2007 @ 13:22 :
Ik merk dat ik zelf een beetje moeite heb met RPGs die op tabletop systemen zijn gebaseerd. Vooral het magie-systeem waarbij je moet slapen en een beperkt aantal spells kunt leren vind ik enorm irritant. Ik speel zelf in RPGs eigenlijk altijd casters, en dat vind ik een vervelende beperking.
Daarvoor krijg je wel vrij verwoestende spells terug. Tenzij er erg veel sterke items met immuniteit voor soorten magie in het spel zitten zijn casters in een gegeven situatie veel sterker. Ze levelen echter in het begin langzamer en moeten af en toe pauzeren in plaats van constant doorlopen.

Overigens miste ik inderdaad het gevoel in NWN 2. In tegenstelling tot deel 1 lukt het de makers niet om het verhaal tot leven te brengen.
Oud 26-06-2007, 23:51
Verwijderd
Ik misde idd ook de sfeer die ik had in NWN1. NWN 2 heeft niets nieuws onder de zon, en is grafisch veel te zwaar, terwijl het niet eens nodig is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten