Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind vreemdgaan een teken. En dat teken betekend dat je niet verliefd genoeg bent om bij hem te lijven. Er is iets fout in jullie relatie dus ik vind dat je er een punt achter moet zetten.
(Achter die relatie dus, ja, en ook achter het vreemdgaan)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar wat voelt HIJ voor jou...? issie attent, belt hij je tussendoor weleens..? Voelt hij echt wat voor je? Zoja, volg dan het bovenstaande advies op, het is natuurlijk niet eerlijk tegenover hem en je doet hem hier dus pijn mee. Andere mensen hebben ook gevoel. Is hij ook zo dat hij af en toe vreemdgaat, dan moeten jullie samen maar uitzoeken wat jullie nou willen en voelen. Een open relatie ofzo... ![]() Blijkbaar ben je toch niet echt verliefd. En het is echt niet zo dat je een vriendje "moet" hebben ofzo. Zonder kan ook weleens goed zijn. En dan kom je vast nog wel een keer iemand tegen waar je wél verliefd op wordt. |
![]() |
|
![]() |
Als je vreemdgaat ben je fout bezig. Sorry.
![]() Je gebruikt hem gewoon ALS hij er is en als hij er niet is boeit het je niet. Van verliefdheid/houden van is dus geen sprake meer. Ti's eigenlijk zeer laag, in my humble opinion. Ik zou het niet kunnen. Ik ben geen partnerhopper gelukkig. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
is ze nou wel of niet verliefd??? tomska | 15 | 10-04-2013 20:10 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #40 Verwijderd | 500 | 09-08-2006 20:35 | |
Liefde & Relatie |
Confused Melig-Meissiej | 12 | 06-09-2003 13:12 | |
Liefde & Relatie |
Kriebeltjes kriebeltjes, waar komen jullie toch vandaan? Verwijderd | 25 | 21-02-2003 13:30 | |
Liefde & Relatie |
wel of niet verliefd?? .:::TaMsIe:::. | 23 | 29-06-2002 10:48 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik vaagh? of gewoon anderz? Verwijderd | 12 | 25-06-2002 08:23 |