Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2002, 20:26
someone
someone is offline
ik heb een probleempje,
ik vind m'n vriend erg leuk maar ben ook al een paar keer vreemd gegaan.
als ik hem zie ben ik blij dat ie er is maar als ie een week niet is geweest ofzo dan heb ik al geen zin meer dat ie komt en wil ik het eigenlijk wel uitmake omdat ik dan nix meer voor hem voel maar als ie er dan weer is wil ik hem zo snel mogelijk weer zien.
help dit is niet leuk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2002, 20:34
Joris
Joris is offline
als je niet zonder vreemdgaan een vriend kunt hebben, kannik me niet voorstellen daat je verliefd bentl..... eigenlijk

~
Oud 16-07-2002, 20:56
someone
someone is offline
nou het was eigenlijk niet m'n vraag of ik verliefd was eigenlijk, maar wou gewoon weten met dat gevoel dat ik heb er mee door moet gaan of er een punt achter moet zette.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 21:05
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
someone schreef:
nou het was eigenlijk niet m'n vraag of ik verliefd was eigenlijk, maar wou gewoon weten met dat gevoel dat ik heb er mee door moet gaan of er een punt achter moet zette.
Vertel je vriend dat je paar keer bent vreemdgegaan, dan kan hij beslissen of hij wil doorgaan... Is voor jou nog makkelijker ook, hoef je het niet zelf te beslissen
Oud 16-07-2002, 21:09
alpha
alpha is offline
Ik vind vreemdgaan een teken. En dat teken betekend dat je niet verliefd genoeg bent om bij hem te lijven. Er is iets fout in jullie relatie dus ik vind dat je er een punt achter moet zetten.
(Achter die relatie dus, ja, en ook achter het vreemdgaan)
Oud 16-07-2002, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:

Vertel je vriend dat je paar keer bent vreemdgegaan, dan kan hij beslissen of hij wil doorgaan... Is voor jou nog makkelijker ook, hoef je het niet zelf te beslissen
Eigenlijk vind ik dit wel een goed advies

Maar wat voelt HIJ voor jou...? issie attent, belt hij je tussendoor weleens..? Voelt hij echt wat voor je?
Zoja, volg dan het bovenstaande advies op, het is natuurlijk niet eerlijk tegenover hem en je doet hem hier dus pijn mee.
Andere mensen hebben ook gevoel.

Is hij ook zo dat hij af en toe vreemdgaat, dan moeten jullie samen maar uitzoeken wat jullie nou willen en voelen. Een open relatie ofzo...

Blijkbaar ben je toch niet echt verliefd. En het is echt niet zo dat je een vriendje "moet" hebben ofzo. Zonder kan ook weleens goed zijn. En dan kom je vast nog wel een keer iemand tegen waar je wél verliefd op wordt.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 08:05
Tactic
Tactic is offline
Als je vreemdgaat ben je fout bezig. Sorry.

Je gebruikt hem gewoon ALS hij er is en als hij er niet is boeit het je niet. Van verliefdheid/houden van is dus geen sprake meer.

Ti's eigenlijk zeer laag, in my humble opinion. Ik zou het niet kunnen. Ik ben geen partnerhopper gelukkig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten