Oud 07-08-2007, 13:37
Verwijderd
Ik heb een Hi20 abonnement dat ik binnenkort wil verlengen, mag dan dus ook een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik wil best zelf een beetje rondkijken maar ik weet gewoon niet zo goed waar ik op moet letten.

Mijn enige eis is eigenlijk dat ik er niet op achteruit ga (en liever vooruit) qua camera. Ik heb nu een Sony Ericsson K750i, deze beviel wel redelijk, behalve dat de joystick er al eeuwen mee opgehouden is. Zou het liefst eens iets anders hebben dan een SE, maar ik weet niet wat nog meer prettige telefoons zijn met een goede camera.

Hebben jullie een idee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2007, 20:57
Shock
Shock is offline
Even zoeken, genoeg telefoon-topics hier
Oud 08-08-2007, 02:51
Hulk
Hulk is offline
als je goede camera wilt moet je zéker voor de se k800i gaan (of k810). ik heb samsung d900 gekocht omdat ik ook is wat anders wilde dan SE, maar de foto's vallen toch wel tegen. Met de SE kun je echt hele mooi foto's maken dankzij de flits en cybershot, terwijl het aantal megapixels van de camera's hetzelfde is.
Samsung kun je overdag wel aardige foto's maken, maar als je tijdens het uitgaan of savonds is een foto wil maken moet je echt voor de k800i gaan.
als je alleen niet achteruit wil gaan kun je wel voor samsung d900 gaan oid, want die fotos zijn goed vergelijkbaar met de k750.

nokia n73 hoor ik trouwens veel slechte verhalen over op alle gebieden dus die zou ik zobiezo niet doen.
Oud 08-08-2007, 21:36
Verwijderd
Dankjewel! Ik ga nog eens een beetje rondlezen. Ook maar dingen van Samsung bekijken dan, want ik blijf iets anders toch ook wel heel leuk vinden. Dan maar niet erop vóóruit gaan, ik hoef ook geen supersonische foto's ofzo.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 07:09
bamiPoep
bamiPoep is offline
voor n telefoon met n echt goeie camera moet je n maandje (of 2)wachten voor se k850.

anders n73, is completer en kan meer dan k810. of samsung u600, klein en stylish
Oud 10-08-2007, 13:18
KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb nu de Nokia N73 met 3,2 MP camera.
De SE K800i en K810i hebben ook een 3,2 MP camera net als de Samsung U600.
Nokia N73 is een Symbian telefoon met speciale software en veel functies.
Als je echt een goede camera op je telefoon wilt hebben moet je voor de N95 gaan met een 5 MP camera (én met navigatie e.d., ook Symbian) waarvoor je bergen geld moet bijbetalen (minimaal 150 euro). En anders wachten op de Samsung G600 die ook een 5 MP camera heeft, maar weet niet wanneer die uit komt. En ook niet hoe duur die wordt..
Oud 10-08-2007, 14:38
Metal
Metal is offline
Lol, 5 MP.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 16:58
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
KiMZz schreef op 10-08-2007 @ 14:18 :
Ik heb nu de Nokia N73 met 3,2 MP camera.
De SE K800i en K810i hebben ook een 3,2 MP camera net als de Samsung U600.
Nokia N73 is een Symbian telefoon met speciale software en veel functies.
Als je echt een goede camera op je telefoon wilt hebben moet je voor de N95 gaan met een 5 MP camera (én met navigatie e.d., ook Symbian) waarvoor je bergen geld moet bijbetalen (minimaal 150 euro). En anders wachten op de Samsung G600 die ook een 5 MP camera heeft, maar weet niet wanneer die uit komt. En ook niet hoe duur die wordt..
heb n95. die camera en gps zijn zwaar overrated. camera is langzaam en tja 5mp is geen garantie voor goeie fotos...gps is poep en duurt lang voordat ie satalietjes vindt. symbian is ook so so...en mijn slider doet n beetje gay. achteraf wel spijt, 700 was het geld neit waard

n73 is ruim voldoende. en die camera werkt veel lekkerder en sneller .

Laatst gewijzigd op 10-08-2007 om 17:01.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 21:47
Hulk
Hulk is offline
na het zien van de foto's die je kunt maken met de se k800i wordt mijn volgende telefoon zobiezo eentje met een fatsoenlijke flits! (nadeel dan wel weer dat je hem niet als zaklampje kan gebruiken)
die cybershot werkt ook goed. als je met je telefoon zwaait maakt hij toch nog een scherpe foto. die megapixels zeggen niet per definitie iets over de kwaliteit van de foto's trouwens. meer iets over hoe groot de foto's kunnen worden. groter dan 800x600 hoef ik ze zelf niet, dan is de kwaliteit van de lens belangrijker.

(ik heb zelf trouwens ook een hi20 abbonnement laten verlengen. als je dat via de klantenservice doet kun je wel aardig afdingen op de prijs. ik heb nu een 1jarig abonnement hi25 zonder bijbetalen (d900) terwijl je dan normaal aan een 2jarig abonnement vastzit)

Laatst gewijzigd op 10-08-2007 om 21:50.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 22:05
MTpower
MTpower is offline
LG K920 (5mp camera)
Kost wel wat...
Oud 12-08-2007, 22:33
Verwijderd
Dankjulliewel!

Nou ja, 5 mp is ook wel wat overdreven.

Ik viel voor de Samsung U600 toen ik die zag, ik kijk nog even rond, maar ik denk dat ik daarvoor wil gaan. Dat kost wel 80 euro bij verlengen, terwijl je hem gratis krijgt als je een nieuw abonnement afsluit Misschien bel ik dan ook maar even naar de klantenservice, als dat schijnt te helpen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 22:23
Verwijderd
Ik wilde dat ook proberen bij de klantenservice, maar ze waren niet erg toeschietelijk ofzo.
Heb uiteindelijk de Samsung D900i besteld (omdat ze daar dus wel een aanbieding voor hadden ) ze bezorgen hem morgen. Dus niet een geweldige camera, maar volgens mij ga ik er toch wel wat op vooruit. Ben benieuwd!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten