Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2007, 21:52
ruben3123
ruben3123 is offline
Hey,

Ik ben op zoek naar een GSM van tussen de 50 en 100 euro die onder andere een mp3 speler functie heeft. Ook moet de telefoon een uitbreidbaar geheugen hebben met bijvoorbeeld een Memorystick Micro. Het hoeft geen goede camera of zo te hebben, want dat kan je ook niet verwachten voor de geld.
Ik zit te denken aan een telefoon als deze:

http://www.kieskeurig.nl/product/E5D...88003D454F.htm

Iemand nog meer goede modellen? Ik heb geen voorkeur voor een bepaald merk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2007, 22:55
]{ing
]{ing is offline
Koop een Sony Ericsson K750i in een prepaid pakket (120e) en laat deze sim lock vrij maken/doe het zelf. Veel beter toestel en die twee tientjes meer zeker waard.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 11:40
ruben3123
ruben3123 is offline
Die telefoon ziet er inderdaad leuk uit en lijkt me ook wel geschikt voor mijn doel. Wel jammer dat hij een 20 euro boven mijn budget zit. Ik zag alleen voor 120 euro hier staan:

http://www.dixons.nl/De_online_winke...specifications

Er zit daar een HI prepay bij, maar daar wil ik dus de simlock van verwijderen en dat kost ook helaas wat geld. Dan koop ik daarna wel een vodafone prepay dat bevalt mij veel beter.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 12:34
]{ing
]{ing is offline
Mja tis wat duurder.. maar op lange termijn ook nog een goede aanschaf. De K800i en andere nieuwe toestellen hebben niet veel meer te bieden dan de K750i maar zijn wel flink duurder (350-400e). Reken voor simlock vrij maken op 5-10e, voor prepaid pakketje zo'n 10 tot 15.

Als je nog wilt besparen: op ebay staan trouwens 2GB Sony pro duo kaarten voor 20e incl verzending en eventueel de HPM-70 headset voor 10e incl verzending Die headset heb je geloof ik niet nodig, want er zit er een bij? Weet het niet zeker heb een tweedehands k750i gekocht zonder headset..
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 22:27
Verwijderd
Ik heb zelf de K800i, is ver boven jouw budget.
Maar de K750 is ook zeker aan te raden.. degelijk toestel!
Maar wat wil je precies?
een abbo
prepaid
of los toestel?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 22:30
ruben3123
ruben3123 is offline
Ik den kdat ik voor de 750i ga. Is wel iets boven mijn budget maar wel erg goede gsm.

Ik wil een prepaid toestel, het kan ook een los toestel zijn, want ik wil graag vodafone prepaid. Maar ik kan ook een prepaid bundel kopen en dan voor 10 euro laten unlocken of zo.

Een abonnement is veel te duur voor mijn gebruik.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 19:31
Verwijderd
Citaat:
ruben3123 schreef op 26-07-2007 @ 23:30 :
Ik den kdat ik voor de 750i ga. Is wel iets boven mijn budget maar wel erg goede gsm.

Ik wil een prepaid toestel, het kan ook een los toestel zijn, want ik wil graag vodafone prepaid. Maar ik kan ook een prepaid bundel kopen en dan voor 10 euro laten unlocken of zo.

Waarom vodafone? Ik heb in het gebied waar ik werk (leiden Alphen a/d rijn den haag) altijd slecht bereik. De geluidskwaliteit is om te janken omdat ze standaard 2dB hoger uitzenden dan de standaard.
Ik zou voor telfort of ee nandere aanbieder gaan die wel kwaliteit levert.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 21:54
ruben3123
ruben3123 is offline
Ik heb juist alleen goede ervaringen met Vodafone. Is niet erg duur naar vaste nummer, omdat je alleen de eerste paar minuten betaalt. En over het bereik heb ik nog nooit hoeven te klagen. Ook bellen en gebeld worden in het buitenland is vrij voordelig.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 22:36
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
ruben3123 schreef op 26-07-2007 @ 23:30 :
Ik heb een sim-only abonnement van Vodafone, €7,50 voor 150 minuten/smsjes. Ik bel en sms meestal niet heel veel, maar hier ging ik met prepaid toch wel overheen. Misschien nog het overwegen waard.

Niet dat je hier qua toestel iets aan hebt maar ik dacht, ik zeg het even.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 22:39
ruben3123
ruben3123 is offline
Nee, zelfs voor 7,50 euro bel ik niet per maand. Ik bel denk ik voor 20-30 euro per jaar. Ja ik bel echt heel weinig. Ik bel alleen soms even kort of in de trein als ik toch niets te doen heb. Maar vaak ligt mijn telefoon ook gewoon op mijn slaapkamer en neem ik hem niet eens mee.

Maar toch bedankt voor je reactie.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 23:02
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
lullow schreef op 27-07-2007 @ 20:31 :
Waarom vodafone? Ik heb in het gebied waar ik werk (leiden Alphen a/d rijn den haag) altijd slecht bereik. De geluidskwaliteit is om te janken omdat ze standaard 2dB hoger uitzenden dan de standaard.
Ik zou voor telfort of ee nandere aanbieder gaan die wel kwaliteit levert.
Ik heb in datzelfde gebied juist heel goed bereik? Nouja, nu niet zo heel erg meer, maar dat komt omdat m'n antenne er af is
Oud 27-07-2007, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 28-07-2007 @ 00:02 :
Ik heb in datzelfde gebied juist heel goed bereik? Nouja, nu niet zo heel erg meer, maar dat komt omdat m'n antenne er af is
Ik heb 2 telefoons
Telfort/kpn voor privé gebruik.. dat is echt perfecte kwaliteit
en ik heb Vodafone voor zakelijk gebruik.. dat is echt om te huilen.. ik moet af en toe gewoon stil blijven staan om ontvangst te hebben... gepsrekkn vallen weg
Maaaar vanaf 16 augustus gaat ons bedrijf weer terug naar KPN... Dat doet mij deugd
Met citaat reageren
Oud 28-07-2007, 10:07
]{ing
]{ing is offline
Ik ben ook zeer tevreden met het netwerk van KPN/Telfort. En dankzij Telfort voor een goede prijs
Met citaat reageren
Oud 29-07-2007, 14:44
ruben3123
ruben3123 is offline
Ik heb inmiddels de K750i besteld.

Citaat:
]{ing schreef op 26-07-2007 @ 13:34 :
Reken voor simlock vrij maken op 5-10e, voor prepaid pakketje zo'n 10 tot 15.

weet jij hoe je dat online goed kan doen? Want anders moet ik mijn telefoon opsturen en dat kost ook weer geld. Veel van die winkels op internet komen mij namelijk nogal onbetrouwbaar over.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2007, 18:21
]{ing
]{ing is offline
Ik weet eigenlijk niet waar je dat online kunt doen, wel eens naar gezocht maar was vaak ook duur en ivm opsturen geen goede optie. Meestal lokale winkels die het doen en op markten etc..
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 09:37
Asiamania
Asiamania is offline
http://www.gsm-eindhoven.nl/index.php?p=super%20stunt

Misschien staat hier iets tussen voor je...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 22:28
ruben3123
ruben3123 is offline
Ik heb inmiddels de 750i gekocht en ik ben er erg tevreden over. Leuke telefoon, alleen het uitwisselen van data tussen pc en gsm vind ik nog niet erg vlot gaan. Ook heb ik de simkaart van Hi geplaatst toen ik hem kreeg en nu wilde ik kijken of ik hem eruit kon halen, maar nu krijg ik hem niet meer los.....
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 19:01
]{ing
]{ing is offline
Koop een cardreader die MS Pro Duo ondersteunt en laad daarmee je telefoon vol mp3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten