Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
+ een vraagje, hoelang is het al uit en was je er al overheen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik haar was had ik gewoon zodra ik verliefd was open kaart gespeeld, maar wel duidelijk gemaakt dat ik wél een relatie wilde... maar ja, gedane zaken nemen geen keer. Zou er eerst met haar over praten inderdaad. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
.. en daarnaast, aan je reactie hierzo te zien, lijkt het dat je vriendin nog gelijk gaat krijgen ook, dat het maar beter was om het niet gelijk aan jou te vertellen? Storm in een glas water. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoop ik voor je tenminste. |
![]() |
||
Citaat:
En over echte vriendschap gesproken. Vrienden maken fouten en vrienden vergeven. Als ze echt een vriendin van je is, zet jezelf er dan over heen, vertel d'r dat je het wat minder vind dat ze het verzwegen heeft maar dat je d'r alle geluk van de wereld gunt, en dat je hoopt dat je gewoon nog goeie vrienden blijft. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het een beetje kinderachtig om te zeggen "Het is niet redelijk het te verzwijgen, dus dan mag ik ook onredelijk zijn" o.i.d. Het lijken me twee verschillende issues. Ze heeft het verzwegen, dat vind je niet leuk maar hierin is wel een verschil tussen hoe jij het hebt opgevat en hoe zij het heeft bedoeld. Dit laatste kun je alleen van haar te horen krijgen. Het tweede is dat je beste vriendin een relatie heeft met jouw ex, daarin is de vraag hoe waardevol jouw vriendschap is. Is deze zo oprecht dat je wil proberen je over jouw nare gevoel heen te zetten en hen hun geluk te gunnen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder ben ik t eens met wat de rest zegt, praat met haar enzo.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"In jouw ogen kan iemand alleen of een hele goede vriendin zijn, of helemaal niet." - Dat heb ik niet gezegt, dat maak jij ervan. Ik beargumenteer enkel dat deze actie haar geen goede vriendin maakt. Dat lijkt me iets anders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet ook niet wat je moet doen, dat is iets wat je voor jezelf uit moet maken, denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
Het lijkt er op uit jouw reacties dat jullie beide nog gevoelens voor elkaar hebben, waarschijnlijk vanwege jullie eerste-liefde-relatie. Jullie willen waarschijnlijk beiden niets met die gevoelens doen, maar ze zijn er wel. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom je zo kwaad bent op je vriendin, omdat je er nog mee zit. Uh, dat was wel heel erg veel 'waarschijnlijk' ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal, Vriendschap tot de dood xLittlemissamx | 9 | 18-10-2012 15:55 | |
Liefde & Relatie |
Wat wil hij nou? Layli | 5 | 14-12-2008 17:37 | |