![]() |
|
Aangezien er nog steeds genoeg kutbands zijn die goede bands coveren die nog niet besproken zijn in het vorige topic, moet er een nieuwe. Zo kunnen we ten minste nog hiervan genieten:
Deze is natuurlijk bekend, maar mag toch niet ontbreken: En dit moet ook nog even vermeld worden.
|
![]() |
|
![]() |
Vooral deze vindt ik tamelijk akelig.
|
![]() |
Na aanleiding van het vorige topic ging ik maar eens Panic at the disco opzoeken.
Ik kwam hun versie van Karma Police tegen http://www.youtube.com/watch?v=vzk53JK7E2Y Ik moest bijna huilen, wat een VERKRACHTING van een prachtig nummer. Laatst gewijzigd op 24-08-2007 om 00:02. |
![]() |
||
Citaat:
De meest hilarische verkrachting vind ik nog steeds overigens Avril Lavigne die Chop Suey van System of a Down covert. Het verdient herhaling ondanks dat het in het vorige topic al stond. Het origineel En datzelfde nummer, zorgvuldig ontheiligd, vernacheld, vernietigd, verkracht, vermoord, vernederd, door Avril Lavigne.
Laatst gewijzigd op 24-08-2007 om 00:19. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar deze vind ik niet zo'n enorm probleem omdat Chop Suey ook niet zo'n enorm hoge status heeft. Dan is Weezer- Purple Haze een stuk erger, of Hilary Duff met My Generation: Misschien wel het ergste is dat ze 'Hope I don't die before I get old' zingt. Wat is dat nou weer voor statement? [edit] En 'Why don't you all fade away' in plaats van 'Why don't you all fffff....fade away'. Om de vieze smaak weg te spoelen het origineel erachteraan, voorafgegaan door een typisch rock 'n' roll interview ![]()
Laatst gewijzigd op 24-08-2007 om 12:29. |
![]() |
|
[filmpje]
Deze is natuurlijk bekend, maar mag toch niet ontbreken: Op z'n minst doet Jimmy nog mee (en toch is het heel jammer dat ie het doet) Ooit aan een 'beste' cover topic gedacht? (Hendrikx cover van Dylan? (AATW)) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Remix van the Nightmare before Christmas soundtrack.
http://www.hyfntrak.com/nightmare/AFF27193/ What's This door Fall Out Boy ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Nederlandse journaliste verkracht door Taliban' Gatara | 39 | 02-06-2009 16:50 | |
Slavenkinderen Sudan verkracht. Phanoxyl | 261 | 03-02-2005 13:12 | |
Acht jongeren verkrachten meisje Verwijderd | 196 | 12-11-2002 12:50 | |
Meisje (13) toch niet verkracht.... Demeter | 10 | 12-10-2002 15:41 | |
Te lage straffen voor verkrachting Verwijderd | 22 | 08-05-2002 19:59 |