Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij vrouwen zo'n felgekleurd plastic trainingsjasje geval met een strepenlegging en dan sandalen met witte sokken of zo. Oja en mét jaren 80 ontplofde fohn haar.
Bij jongentjes een ballenknijper spijkerbroekje met witte sokken en enooorme Nikes of zo. Oja en dan ook nog een witte (of zwart, of een andere saaie kleur) Nike trui of iets dergelijks. (ik dacht laat ik 's creatief zijn ![]() |
![]() |
|
Een paar soorten types (sorry als je jezelf hierin kunt zien
![]() Ik noem een paar voorbeelden: *Blauw fluwelen broek, rokje van kant erover heen, oranje wollen trui, rood/groenen hoofddoekje en rode open hoge lakschoenen (Ik beschrijf een meisje uit mn oude klas) Datzelfde meisje: *half-lange kanten rok, kniekousen, sportschoenen, donkergroen truitje met daarover een paars glimmende bikini (Ja zo eentje kende ik echt!) Andere voorbeelden: *3/4 spijkerbroek, sportschoenen en een bloesje met stropdas (ik zie alweer iemand voor me) *oranje/groen/gele overdreven wijde broek, knalroze haar en een net bloesje met stropdas... (zie weer iemand voor me! damn) *australian trainingsjas, strakke broek van 3 modes terug en een paardestaart van haar dat al 3 weken geen water heeft gezien |
![]() |
|
Ik wil niet racistisch zijn ofzo, maar ik vind die outfits die Indo's vaak aanhebben zo lelijk. Strakke truitjes, spijkerbroek die strak zit, en 3/4 is, dan van die quasi-bootschoentjes, een spijkerjasje of iets vergelijkbaars en dan 't haar zo ala-dragonball achterover-in-spikes, en een zonnebril op, of zo half op t hoofd in t haar.
Blegh, leluq. Verder vind ik de alto-look ook niet echt alles.. ook gabber vind ik niks (helemaal van die gabber-wijven.. (met 't haar zo ontzettend strak naar achter in een staart....) verder vind ik strakke kleding zowieso niet tof, van die semi-nette jasjes met kraagjes enzo.. en dan 't haar zo door de war, maar toch ook weer niet.. Kraagjes, that reminds me, ik vind van die balletjes kleding ook niet mooi.. ook kraagjes all over the fucking place.. en dan 't haar zo als zo'n bos.. en van die leren schoenen met zo'n rand er voorop, die met die vierkante veters. En allemaal hebben ze 'n Nokia telefoon, ongehoord leluq. Nou ja, ik hoop niet dat veel mensen zich in deze dingen herkennen, zo wel.. dan heb je een slechte smaak in mijn ogen ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
mensen die te erg hun best doen om anders te zijn of mensen die te erg hun best doen om hip te zijn, maar dat is kind of hetzelfde geloof ik...
ennuh zown '80s look vink oowk heeel erg fout van dat zwaaaar geblondeerde getoupeerde haar en strakke leggings met wijde truien ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb so wie so een hekel aan leggings...aan oranje kleding (dat mag alleen als het Nederlands elftal speelt
![]() |
![]() |
|
okeej nu komt het
van die verschrikkelijk studenten streepjes truien/polo's en ze zijn helemaal erg als er ook nog eens een latijnse spruik op de achterkant staat of de naam van een studentenvereniging. En het is dan helemaal erg als er een spijkerbroek onderzit die aan de onderkant is omgeslagen bij de pijpen, en dan bootschoenen eronder... en fila truien en t-shirts, umbro truien en t-shirts, kappa truien en t-shirts, kortom, alle lelijke sportmerk truien en t-shirts die in het gabber en boeren tijdperk het helemaal maakten. en van die lelijke boeren patser kettingen met van die grote schakels. kerels die hun haar in een middenscheiding hebben zitten en het haar dan plat op het hoofd geplakt hebben... en bij meisjes kleren die te strak zitten, stak is okeej, maar de naadjes moeten niet uitelkaar springen als je bukt enzow... dat was mijn eisen lijst ongeveer wel
|
![]() |
streepjes&ruitjes&stippels combineren met elkaar
![]() zwart met zodonkerdathetbijnazwartisblauw. zwart met zwart als de ene zwart ontzettend verwassen is overdreven veel kraagjes de ach laat ik maar eens een rozenaveltruitje met een zo'n nikedrukknopenbroek aan de zijkant spicegirllook terughalen (ja dat is een goede zin!)(uh..toch niet) oranje met zwart blugh ![]() een sjaaltje met een pet eroverheen om je hoofd (zo nutteloos ![]() drie spikebanden om je nek en twintig spikearmbandjes (haat spikes ![]() zon superwitgeblondeerde stroobaal op je hoofd, een groene grote trui aan, een tijgerprint strakke legging en van die nepgouden schoenen en knalblauwe oogschaduw. dat vind ik ook niet echt heel mooi... ![]() en volgens mij staat er geen een goede zin in dit stukje ![]()
||
![]() |
Citaat:
hehe.. het KAN koel zijn. maar wat ik minder koel vind is toch echt zon gestreepte wortelbroek en een vale zwarte trui met rode stippen. ik vind een kilt met gestreepte pantys eronder bv wel weer leuk, dus het ligt eraan hoe je het draagt he ![]() oke oke, ik zat fout ![]()
|
ik heb een hekel aan bootschoenen, polo's, lakschoenen, hotpants en alles wat nou net iets te bloot is, hoog opgetrekte sokken, strings die kweet nie hoever boven een broek komen en die soort dingen... oja als iemand zich aangesproken zou voelen, sorry maark vind het gewoon nou eenmaal nie zo mooi....
![]() |
![]() |
|
![]() |
Eigenlijk vind ik alles verschrikkelijk wat precies uit de bladen komt... Je hebt van die mensen die het net even iets te hard proberen om hip te zijn. Dus dan hebben ze:
EN de Puma's aan EN een Naadpanty EN een gebleekte spijkerrok EN een spijkerjasje met het kraagje omhoog EN de gekleurde zonnebril op het volgeplamuurde hoofdje EN vergeet vooral niet de arrogante blik. ![]()
|
De kijk mij eens oldschool zijn outfit.
Van die jochjes die dan alles veel te erg overdrijven. Of de ik wil gothic zijn look. denk aan meisje met een gothic jurk, schoenen die op kisten lijken, (nouja dat vinden ze dan) en dan zo'n saai hoofd erboven -> van nature blond lang haar waar gewoon te duidelijk een model in is geknipt door de eerste de beste kapper en verder zo'n standaard nederlands gezicht, een prutserig zwart lijntje onder het oog en mascara. Meestal hebben die meisjes dan een hele lompe bouw en zijn ze te lang waardoor die jurk gewoon te kort is. uhm.... snap je?
|
Verwijderd
|
Ik heb een heel lichtbruine ribbroek en een geel t-shirt.
Apart met andere kleding zijn ze best ok (vooral het t-shirt), maar samen is het wel een van de meest vreselijke combi's ooit Verder kan ik er niet tegen wanneer mensen (vooral mannen) nét te korte spijkerbroeken aanhebben die net niet op hun schoenen vallen. En halflange broeken vind ik niet zo mooi, zeker niet bij meisjes, maar goed dat is mijn smaak. Ik vind dat het de kont niet echt ten goede doet ![]() |
![]() |
|
van die outfits van moeders die denken ik heb een man en kinderen nu hoeft het allemaal niet meer!
(ik zie gestreepte legging wolle trui met bloemen en een jas van met van die touwjes in het midden) bleh ![]() verder kan ik ook niet tegen de combinatie geblondeerd haar ,beige lippenstif met dikke rand eromheen roze truitje met playboy konijntje en zo'n strech broek met wijde pijpen en het liefst van die nep slangenleren strech laarsjes eronder! (kortom ik ben anita van het kamp) iehl iehl, maar goed ieder zijn eigen smaak!! groetjes en ik wil verders niemand beledigen als iemand dat zo voelt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou mijn moeder is precies het tegenovergestelde (" Ja ik heb nu een onderbroek aann en geen string dat is toch geen gezicht!?!?!?!" ![]() ![]() |
![]() |
|
- witte sportsokken
- strings die geshowt worden als ze zich bukken of gaan zitten - surfschoentjes (vind ik persoonlijk erg fout, maar degene die zich er prettig mee voelt, houd ze vooral aan, heb ik wat te lachen... ![]() - skateschoenen onder een rokje - t-shirts zonder mouwen - Mr T hoeveelheden aan goud om je nek (zowel bij dames als bij mannen) - de gouden naamplaten - de automerken die om de nek hangen - leggings
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Enquete Subculturen Luuusje | 30 | 25-05-2006 14:47 | |
Lifestyle |
Vrienden en kleding style_chick | 82 | 11-05-2004 19:54 | |
De Kantine |
Heb jij ook een hekel aan iedereen die anders is dan jij? Juvenile | 66 | 24-01-2004 21:54 | |
Lifestyle |
Fred Perry visionaire | 34 | 24-08-2003 22:02 | |
Lifestyle |
Nerds Verwijderd | 191 | 11-06-2003 16:42 | |
Lifestyle |
foute kleurcombinaties Verwijderd | 54 | 29-04-2003 17:45 |