Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2004, 14:41
style_chick
style_chick is offline
heb jij dezelfde kledingstijl als je vrienden? Merk je dat je je kleding aanpast aan je vrienden zeg maar.... of andersom dat je juist vrienden opzoekt die een beetje dezelfde stijl als jij hebben.... Ik heb eigenlijk alleen maar vrienden met dezelfde kledingstijl als ik, ik ga niet met alto's, gothics enz. om.... Niet dat ik daar echt bij nadenk maar dat gaat vanzelf zo....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2004, 14:43
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Uiteraard. Bijna al mn vrienden dragen casual kleding, omdat je continu met hun omgaat koop je vanzelf de zelfde kleren van hun, je wordt bewust of onbewust beinvloedt door je vrienden en daardoor zal je de zelfde kleren als hun kopen, of andersom.
Oud 05-05-2004, 14:49
Allures
Allures is offline
hmm nee..
mn beste vriendin is metal en ik ben.. kleurrijk (dat durf ik hier bijna niet toe te geven )
verder heb ik in mijn vriendenkring goths, punkers, halve hippies, h&m-wijven en de duurdere tegenhanger van deze laatste categorie (denk aan: fornarina e.d.)

alleen met snobs ga ik niet om..
simpelweg omdat zij niet met mensen als ik wille omgaan ..
juist, om mijn kleren. (niet dat ik dat erg vind fzo )
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 14:53
bassgirl
bassgirl is offline
nee, van mn vrienden is mn beste vriend kakker, mn ex (sinds 3 dagen) was metal, en die vrienden ook metal, alto, skater, punk daar ging/ga ik ook veel mee om, en de rest van mn vrienden is gewoon normaal of een beedje apart zoals mij
Oud 05-05-2004, 15:24
Laïs
Laïs is offline
Mijn vrienden hebben niet dezelfde stijl als ik.
Op school ga ik vooral om met de kinders uit mijn klas,en de meesten zijn 'gewoon' gekleed,geen uitersten ofzo.
en ergens anders ook niet.
ik pas mijn kleren niet aan hen,behalve 1 vriendin,die vind ik altijd super gekleed en daar kijk ik ook stiekem een beetje naar op.

ik ga met iedereen om. behalve echte snobs,simpelweg omdat die er niet zijn in mijn 'buurt'.
Oud 05-05-2004, 15:27
Verwijderd
Ik heb geen vrienden maar ze zien er niet hetzelfde uit als ik gelukkig
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 15:28
Verwijderd
Was hier laatst ook al niet een topic over?

Enfin,mijn vrienden diggen mijn kleren, en als ze dat niet doen, zijn ze fout bezig. Ze vinden trouwens dat ik ook doorgeschoten ben met mijn schoenen schooonmaak manie.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 15:39
Verwijderd
Nee.
Niet bepaald meer.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 15:48
frozenfountain
frozenfountain is offline
We hebben ongeveer dezelfde kledingstijl.
Eén vriendin heeft precies mijn kledingsmaak. Vaak kopen we dezelfde dingen zonder dat we het van elkaar weten; komen we elkaar tegen en hebben we bijv. dezelfde broek aan.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 16:06
Verwijderd
Ik heb ongeveer wel dezelfde stijl als mijn vriendinnen maar toch heb ik best veel dingen die alleen ik zou dragen. Met mijn beste vriendin heb ik wel wat dingen die we allebei hebben. Dus wel redelijk hetzelfde maar toch weer niet, nou, daar hebben jullie nog eens wat aan.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 16:28
raarheid
raarheid is offline
Bij mij verschilt het per groep waar ik mee om ga, ik heb namelijk verschillende vriendengroepen, die mijn andere vriendengroepen niet kennen... Zo is een vaste groep meiden waar ik op school altijd mee optrek, alternatief/casual, net iets anders dan andere maar geen alto's, een goede vriend van mij is punk/skater en zit ook bij me in de klas. Een groep jongens bij mij uit de buurt (leeftijd 15-17) zijn skater/metal/punk, en de vriendengroep van mijn vriend (18-24) waar ikzelf ook met enkele goed bevriend ben, en met de andere gewoon goed omga zijn casual/alternatief... ze hebben met zn alle een eigen style gevormd, en combineren allerlei stylen met elkaar... Love it!! Mijn vriend doet hier nog het minste aan mee, toch eigelijk best wel jammer verder ook een paar vrienden in de polo'tjes en meer richting kakker

Ik heb geen vaste style, ik trek gewoon uit me kast waar ik me op dat moment lekker bijvoel; dat kan dus skate/punk/alternatief/of toch dat kakblousje van RL zijn, maar ook gewoon casual. merk ik wel op dat ik steeds meer naar de kledingstyle van m'n vriend en zijn vrienden ga neigen... dat bevalt me wel, voel ik me gewoon lekker bij Mijn schoolvrienden hebben zich wel helemaal aan elkaar aangepast, ikzelf trek me er weinig van aan, en dat accepteren ze ook. Met andere woorden ik draag waar ik me lekker bij voel, mijn vrienden hebben dat maar te accepteren (doen ze ook) en het maakt voor mij niet uit tussen watvoor mensen ik dan loop pas me dus niet aan
Oud 05-05-2004, 16:49
Stevill
Stevill is offline
Het interesseerd me vrij weinig wat iemand draagt tot ik vaak met degene gezien wordt of degene echt te fout zit.
Oud 05-05-2004, 17:28
Sennah
Sennah is offline
over het algemeen: soort zoekt soort
en: uitzondering bevestigd de regel
Oud 05-05-2004, 17:36
0o-meijsje-o0
0o-meijsje-o0 is offline
mijn vriende zijn bijna allemaal net als ik alto, behalfe 1 maar dat komt gewoon omdat ik al bevriend was met haar voordat ik me zo ging kleden enzow en dan ga ik haar niet laten vallen omdat zij toevallig mijn kleding niet mooi vind
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 17:47
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
! am mE schreef op 05-05-2004 @ 17:06 :
Ik heb ongeveer wel dezelfde stijl als mijn vriendinnen maar toch heb ik best veel dingen die alleen ik zou dragen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 17:55
Ragnar
Ragnar is offline
Veel van mijn vrienden zijn ook metal omdat soort nu eenmaal soort zoekt, maar ik zal zeker niemand daarop afrekenen
Ik heb ook genoeg mensen in mijn vrienden- en kennissenkring die heel normaal, modieus of zelfs bijna kak zijn
Oud 05-05-2004, 18:01
CryperA
CryperA is offline
Zoals gezegd; soort zoekt soort (in veel gevallen)

Bij mij is dat ongeveer zo, de meeste dragen vrijwel afwijkende kleding. Gelukkig niet precies hetzelfde, want dan zou ik teveel van mijn kleding moeten delen en ik haat delen.
Oud 05-05-2004, 18:08
Coral
Coral is offline
Nee, absoluut niet. Mn meeste vrienden behoren of tot de 'normale, casual' groep of tot de 'alto/metal' lifestyle (ik haat hokjes). Ik hoor bij geen van beide. Ik kleed me waarnaar ik me op dat moment voel. Dat varieert van totaal in het zwart en wijde broeken tot blije kleurtjes, schattige topjes en een mooie rok. Ik draag wat ik wil en heb bijvoorbeeld een hekel aan superstrakke heupbroeken, maar ook aan spikehalsbanden terwijl sommige vrienden van me die wel mooi vinden. Wat ik mooi vind hoeven zij nog niet mooi te vinden en andersom. En ik ga niet iets dragen omdat ik 'er dan bij hoor'.
Oud 05-05-2004, 23:13
Verwijderd
Citaat:
frozenfountain schreef op 05-05-2004 @ 16:48 :
We hebben ongeveer dezelfde kledingstijl.
Eén vriendin heeft precies mijn kledingsmaak. Vaak kopen we dezelfde dingen zonder dat we het van elkaar weten; komen we elkaar tegen en hebben we bijv. dezelfde broek aan.
same here.
verder veel verschillende "soorten"
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 23:18
Vice
Vice is offline
Nee, integendeel.
M'n vrienden zien er juist heel anders uit.
Oud 06-05-2004, 00:09
Roxy
Roxy is offline
Met mn beste vriendin heb ik wel veel overeenkomsten qua smaak, misschien een paar jaar geleden nog iets meer dan nu maar toch nog wel heel erg.. Verder valt het wel mee..
Oud 06-05-2004, 00:13
Verwijderd
Bijna al mijn vrienden dragen dezelfde stijl kleding. Soms iets/hipper sportiever maar meestal maakt het weinig uit. Qua broeken ben ik toch wel ouderwets met mijn dockers/rl/g-star/levi's en dat merk ik ook wel als ik een broek leen van iemand (trek je een heel ander type meisjes aan)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 00:15
Verwijderd
Nee. ik heb heel veel stink alto vriendinnen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 00:23
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
OcTo schreef op 05-05-2004 @ 14:43 :
Uiteraard. Bijna al mn vrienden dragen casual kleding, omdat je continu met hun omgaat koop je vanzelf de zelfde kleren van hun, je wordt bewust of onbewust beinvloedt door je vrienden en daardoor zal je de zelfde kleren als hun kopen, of andersom.
wat een onzin, iedereen heeft toch nog wel enigszins een eigen smaak/stijl en hoezeer je ook door je vrienden beinvloed wordt, lijkt me nogal vreemd als je als een stel kuddedieren precies dezelde kleding gaat kopen.. jij doet t voorkomen alsof t per definitie zo is dat dat gebeurt wanneer je veel met elkaar omgaat en dat is echt niet waar, bij mij tenminste niet, ik heb namelijk een vriendin die redelijk kak is, en hoeveel ik ook met dr omga, no way dat ik ooit dezelfde kleren als zij zal kopen..
Oud 06-05-2004, 05:23
Fog
Fog is offline
mwah. de meeste van mn vrienden zijn skaters, backpackers, whatever die niet zo om kleding geven en er echt zo weinig mogelijk aan uitgeven. verder heb ik nog een paar hele hippe vriendinnen die altijd het nieuwste van alles hebben en iedere dag iets anders dragen. mijn stijl zit er ongeveer tussenin, ik kijk niet zo naar hun kleding.
Oud 06-05-2004, 08:03
leucomelas
leucomelas is offline
uhhm... neej, heb vrienden die zich echt superkak kleden, en gothicvriendjes en "normale"kleding vriendjes.... ik bedoel, ga met heel veel verschillende mensen om, en zeker niet met allemaal dezelfde kledingstijl...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 08:15
Suzy Q
Suzy Q is offline
Ik ook.
Een van mijn beste vriendinnen kleedt zich skate-/punk-achtig, maar ik heb ook vrienden die merkkleding dragen..

Zelf ben ik neutraal
Oud 06-05-2004, 09:21
Verwijderd
echt totaaaaal niet!
nouja sommige wel een beetje, maar ook een hele boel die er totaal anders uit zien als mij en dat is alleen maar leuk
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 09:26
Silver rain
Silver rain is offline
Ik denk er niet bij na. Ik zoek niet mensen met 'n bepaalde kledingstijl, en bij ons groepje zit dan ook vanalles. Maar wel allemaal mensen die er hetzelfde over denken.
Oud 06-05-2004, 10:23
Verwijderd
in mijn puber tijd wel n beetje.
nu helemaal niet meer
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 10:24
Gadje
Gadje is offline
helemaal niet
ik draag wat apartere kleding skatemerken enzo
en de rest dragen allemaal merkkleding en van die hoerendingen.
nou wta heb ik dat weer goed verklaard
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 10:39
~Third Day~
~Third Day~ is offline
Met 2 vriendinnen van school heb ik wel ong dezelfde kledingstijl, beetje neutraal en hip. Al wil 1 vriendin per se duurdere merkkleding ( G-star ofz), 1 vriendin heeft het meest dezelfde smaak als ik( Lady Sting, Mexx, Fooks enz). Dan is er nog 1 vriendin van school, die heeft niet echt smaak, ze koopt veel goedkope kleding, truitjes van de markt ofz, of te kleine dingen, kindershirtjes ofz....ech té klein gewoon...ik zeg maar niks, straks beledig ik haar nog.
Een vriend van school maakt zich niet druk om kleding... witte hoog opgetrokken sportsokken in gewone schoenen onder een driekwartbroek
Een goeie vriendin, waarmee ik ben opgegroeid (buiten school) heeft echt een totaal andere stijl en smaak dan ik heb, ze wil altijd bij Coolcat en WonderWoman kijken/kopen, dat vind ik echt verschrikkelijke winkels/kleding.
Nog 2 andere vriendinnen hebben ook wel dezelfde stijl/smaak, soms kopen we dezelfde kleren zonder dat we het van elkaar weten
2 vrienden van mij zijn weer beetje kakkerig gekleed, wel grappig, want ze houden ook van winkelen
2 andere vrienden, die zijn meer Casual gekleed, vind ik wel errug tof.
Oud 06-05-2004, 11:59
Sjoerd
Sjoerd is offline
Ik ben een beetje.. Tja.. Apart..
M'n vriend draagt skatekleren, de andere eerst ook, die draagt nu een beetje net zoals mij. Hmm.. nee eiegnlijk heeft neimadn echt hetzelfde als ik. ik ben ene beetje 'extreem'..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 12:03
Briseïs
Briseïs is offline
Ikl heb een totaal andere stijl als mijn vrienden. Maar we respecteren elkaars smaak wel.
Oud 06-05-2004, 12:16
Verwijderd
Beste vriendin vindt precies dezelfde kleding chill.
Verder wat vrienden beetje gabber, wat hippies, wat punks, sloebers enzo.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 12:29
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik heb niet echt vaste groepen vrienden ofzo, maar de mensen met wie ik omga zijn allemaal totaal verschillend.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 20:06
sofuckingme
sofuckingme is offline
Ik heb een vriendin die zich alternatief ging kleden toen ze mij leerde kennen.omdat ik me zo kleed
En nu ze een alternatieve vriend heeft probeert ze echt heel hard om erbij te horen.bandlijsten op dr site met bands ertussen die ze niet eens kent.ik vind t best zielig maar ik confronteer haar er niet mee omdat ik dat lullig vind.En zelf draag ik gewoon wat ik mooi vind.ben gek op retro printjes,wijde halflange rokken,oversized broeken en ook gewone jeans
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 20:10
Susanne
Susanne is offline
Een vriend van mij zit nu in zijn altoperiode ofzo, ik weet niet wat er met hem aan de hand is maar ik vind het wel lachen moet ik toegeven In het weekend af en toe een beetje blowen, naar vage kroegjes toe met de hele gang, echt super leuk en opzich ook wel toffe mensen die hij tot z'n 'nieuwe' vrienden heeft gerekend. En ik moet zeggen dat op die manier mijn vocabulaire met de dag uitgebreider wordt. Verder is mijn vriendenkring wel net zoals ik, niemand springt er echt uit ofzo..
Oud 06-05-2004, 20:15
Verwijderd
Citaat:
sofuckingme schreef op 06-05-2004 @ 21:06 :
bandlijsten op dr site met bands ertussen die ze niet eens kent.
hihi oja bandlijsten ik wil ook weer alto worden !

alsof iemand het een ene fuck intereseert naar welke bandjes je luistert (of niet luistert in dit geval)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 20:55
Milos
Milos is offline
Tsja ik heb vanalles in mijn vrienden/ kennisenkring rondlopen. Van Alto tot Neonazi's
Oud 06-05-2004, 21:12
grandmommy
grandmommy is offline
mijn vriendenkluppie is best gevarieerd. ik heb drie echte hechte goede vriendinnen, waarvan eentje alternatieverig is, ze gaat naar dingen als paaspop en zuipt met de scoutingclub vaak kratten bier leeg enzo . dan heb ik nog een soortement van 'atomic kitten' vriendin, de hippe kleertjes en zo sexy mogelijk. En tot slotte een beetje kakkerige vriendin, polotjes, nette kleertjes enzo. ze is tamelijk burgerlijk. En dan blijf ik over als, erm... euh..... tsja... errr...
Oud 06-05-2004, 21:29
Ellesje
Ellesje is offline
Ik merk inderdaad wel dat je vrienden echt sterk wel een invloed hebben op hoe je jezelf gedraagt. Dit is uiteraard ook logisch vanwege groepsvorming, echter kleedt ik me nog wel eens verschillend. Ik heb niet een duidelijke stijl maar als ik ergens uitga waar alleen goths alto's en punkers lopen ga ik uiteraard niet met een polootje, tenzij ik natuurlijk de alternatieveling uit wil hangen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 21:50
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
nee al men vrienden dragen verschillende kleren. Zo is de ene alto terwijl de ander meer tegen het kak aan zit. Ik vind dat niet erg ze zijn nog steeds oke... al kan ik het nooit laten om ze mee te delen dat puntschoenen nou echt niet mooi zijn...

Wel gaan er wat klasgenoten zig kleden naar hoe ik dat doe. Dat vind ik dan wel weer vrij appart maar ook wel weer grappig
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 22:59
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
sofuckingme schreef op 06-05-2004 @ 20:06 :
Ik heb een vriendin die zich alternatief ging kleden toen ze mij leerde kennen.omdat ik me zo kleed
En nu ze een alternatieve vriend heeft probeert ze echt heel hard om erbij te horen.bandlijsten op dr site met bands ertussen die ze niet eens kent.ik vind t best zielig maar ik confronteer haar er niet mee omdat ik dat lullig vind.En zelf draag ik gewoon wat ik mooi vind.ben gek op retro printjes,wijde halflange rokken,oversized broeken en ook gewone jeans
te horen waarbij? aardbei
heb jij dr als vriendin al duidelijk gemaakt dat ze zich niet anders hoeft voor te doen om 'erbij te horen' en dat ze zich geen stijl aan moet meten die niet bij haar past.. en beter dat jij haar daarmee confronteert dan dat anderen, die haar minder goed kennen dat doen, als je t mij vraagt tenminste.. en je vroeg t mij niet, maar nou en..
Oud 07-05-2004, 14:14
JJ13
JJ13 is offline
nee, eigenlijk totaal niet, mn vrienden dragen gewone kleding en ik meer alternatieve kleding (als ik dat zo mag zeggen)
Oud 07-05-2004, 15:27
Verwijderd
Mijn vriendengroep is best divers. Ik ga om met punx, kakkers, skaters, alto's whatever. En ja iedereen beinvloed elkaar op de een of andere manier. Alleen tussen cHa0s en mij komen nu wel erg veel overeenkomsten. Allebei ska vans, allebei een leren jasje met patches er op en binnenkort zelfs de zelfde panterpint(ik moet alleen nog ff lijm halen) maar ja dat boeit ons niet zo. We gaan binnenkort maar ff een schildering maken op onze jassen met daarop iets in de geest van Lepra brothers o.i.d.
een beetje zelfspot is niks mis mee
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 15:31
Synonym
Synonym is offline
Nee, er zit veel verschil in... Ik heb een studentenvereniging kakvriendinnetje, een burgelijk vriendinnetje, altovriendinnetjes, enz. En mijn vriendje is NY hardcore verslaafd. Nu geef ik toe dat ik van dat laatste wat dingetjes meepik, omdat ik het best wel okey vind
Oud 07-05-2004, 15:37
eviltjuh
eviltjuh is offline
Nee. Ik heb ook vrienden uit verschillende groepen. Draag ook elke dag iets anders. Dan weer 'n wijde skatebroek met 'n tshirt erop. Dan weer merkkleding. Dan weer iets heel eigenzinnigs... 't boeit me ook niet echt wat ze aan hebben
Oud 07-05-2004, 16:13
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 07-05-2004 @ 16:27 :
Mijn vriendengroep is best divers. Ik ga om met punx, kakkers, skaters, alto's whatever. En ja iedereen beinvloed elkaar op de een of andere manier. Alleen tussen cHa0s en mij komen nu wel erg veel overeenkomsten. Allebei ska vans, allebei een leren jasje met patches er op en binnenkort zelfs de zelfde panterpint(ik moet alleen nog ff lijm halen) maar ja dat boeit ons niet zo. We gaan binnenkort maar ff een schildering maken op onze jassen met daarop iets in de geest van Lepra brothers o.i.d.
een beetje zelfspot is niks mis mee
Er komt een dag dat ik ook zo'n stoer spijkerjasje zelf ga maken
Oud 07-05-2004, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 07-05-2004 @ 17:13 :
Er komt een dag dat ik ook zo'n stoer spijkerjasje zelf ga maken
Spijkerjasjes Suus

Ohja, mijn vrienden diggen dus de Score, en de Sting... en ik mag geen grapjes maken over hun financiele situatie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten