Advertentie | |
|
![]() |
|
Misschien kan je er illegaal aan komen?
Dat had je dus niet van mij xD Wil je er toch normaal aan komen, dan krijg je hooguit het refrein. En ik denk niet meer, omdat het toch overal word verkocht. Ik zou even langs een muziekwinkel gaan misschien kan je daar vragen of ze er aan kunnen komen en dan kan je gewoon betalen met geld dat over de toonbank gaat ![]() Editje http://www.bartvdploeg.nl/forum/viewtopic.php?p=1022 Dit is een deel van een forum waar hij bladmuziek weggeeft. Maar dit is een ander forum, ik weet niet of het mag, dus willen jullie het weghalen als het niet mag? ![]()
Tralalala Laatst gewijzigd op 23-10-2007 om 16:16. Reden: Ik had een ingeving, en mag je hier dan dubbelposten? Ik moet zo maar even de regels doorspitten. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb de keyboardpartituur van Monsoon Tokio Hotel volledig uitgeschreven. Zanglijn, Intro 's en akkoorden erboven ook. Ik verkoop ze voor 5 euro t stuk.
Contacteer me op: michiels.stijn@gmail.com |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Forum met bladmuziek Remew | 13 | 31-12-2009 12:23 | |
Muziek |
Bladmuziek zoeken! Annemiiiiek | 1 | 15-05-2008 22:00 | |
Muziek |
Bladmuziek downloaden? Cherry Springs | 3 | 01-04-2007 16:37 | |
Muziek |
Bladmuziek Rozijn | 4 | 14-05-2005 15:09 | |
Muziek |
[gevonden] heeeeeel veel bladmuziek(ook voor piano) sjlot | 6 | 04-03-2005 13:49 | |
Muziek |
[bladmuziek] american lesion van greg graffin skatefamke | 6 | 29-11-2003 00:08 |