Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik heb haar vaak geprobeerd te helpen, maar blijkbaar helpt het niet. Nu is het aan die psychiater om haar te helpen.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Hmm.. heel herkenbaar, ik had vorig jaar ook zo'n vriendin. Ze was dan niet verliefd op me, maar dat 'plakken' en dat suïcidale gedrag komt me erg bekend voor.
Als ik 'n middagje geen tijd had om met haar de stad in te gaan of liever thuis wilde blijven, vroeg ze me of ik me soms voor haar schaamde of wat ze me ooit misdaan had. Ze belde zelfs af en toe m'n ouders om te checken of ik wel écht thuis was. Als ik 'ns leuke dingen ging doen met m'n andere vriendinnen en haar niet mee vroeg, vond ze dat ze zichzelf net zo goed van kant kon maken en dat toch niemand haar zou missen. Daarnaast was er iedere maandag wel iets vreselijks gebeurd met haar. Ze zou bijv. in haar polsen hebben gesneden (maar daar waren geen wondjes te zien), haar vader zou nog maar enkele maanden te leven hebben, ze zou al wekenlang alleen op crackertjes hebben geleefd en dus Anorexia hebben, etc. Je kent 't wel ![]() Ik begrijp eigenlijk wel hoe je zo 'slecht' over haar kan praten, je word tenslotte echt knettergek van zo iemand! Ik wist wel dat ze 'n probleem had (of zelf was) en ik had ook best met d'r te doen, maar aan de andere kant vond ik haar en haar verhalen belachelijk en lachwekkend. Achter haar rug om roddelde ik dan ook over haar en kon ik om haar lachen met m'n andere vriendinnen ![]() Ik had zelf ook geen goeie oplossing kunnen vinden. Ik ben alleen 'n keertje met haar ouders gaan praten, maar die vroegen of ik 'n verborgen camera bij me had en wezen me al snel de deur. Ik had haar ook aangeboden om wekelijks met haar naar de psycholoog te gaan, maar ze zou volgens een of andere test 100% in orde zijn en dus geen psycholoog nodig hebben. Nou ja, uiteindelijk ging ik dus in Tilburg studeren en zij bleef zitten in 6 VWO, langzaam verwaterde ons contact. In ieder geval, als ik jou was, zou ik haar idd zo veel mogelijk negeren en haar niet 't idee geven dat je haar niet serieus neemt. Daag haar dus niet uit en zeg niet dat je denkt dat ze bluft, want je weet maar nooit met zulke 'zieke' mensen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
na 6 maanden nog steeds verliefd zijn axel123 | 30 | 01-11-2006 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Liefde & Relatie |
houden van de een, verliefd op de ander. Wat nu??? saartjeh | 25 | 14-12-2004 08:58 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
eens verliefd, altijd verliefd... Chloe Siere | 6 | 03-09-2001 20:53 |