Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
grappig dat je et vraagt ![]()
||
![]() |
Citaat:
Tjah het is een lastig verhaal. Ik sta wel open voor andere mensen maar ik blijf me gebonden voelen aan haar, en heb het gevoel dat ik alleen maar nog van haar kan houden en ik heb ook al momenten gehad dat ik niet aan haar dacht, dat ik met me vrienden in een "disco" stond en gwn klaar voor anderen en me goed voelde. maar toch komen die momenten terug.. kennelijk heb ik het nog niet echt verwerkt, ik bedoel ik ben wel gewend geraakt aan het leven zonder haar maar toch kan ik nog niet echt leven zonder aan haar te denken
||
![]() |
Citaat:
tjah wat is ECHT proberen? wat je zegt is wel een beetje waar, ik wil haar niet vergeten, niet kwijtraken want wat ik nu heb vindt ik al heel waardevol, gwn praten op msn enzo. maar tjah, volgens mij ligt het em daarin, dat ik toch met haar praat en toch te maken krijg met haar nieuwe liefdes leven wat mij nu de das om draait. mja, miss moet ik haar maar eens gaan blocken, en dan zie ik wel waar ik kom
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-10-2006 om 20:12. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
verrast, maar ze vondt het heel lief dat ik langs kwam voor dat (want tis toch een pokke end van west naar oost nederland) en zo'n grote bos bloemen aan haar gaf. ik ben er paar uurtjes gebleven en sure we hebben gelachen maja ze heeft wel door laten schemeren dat ik door moet. en ach, ze heeft ook gelijk, zij is door, al 6 maanden, ze heeft een ander en nja, nu is het mijn beurt.
||
![]() |
Citaat:
zeker ![]()
||
![]() |
Citaat:
bedankt voor de tip, over het algemeen merk ik ook wel dat ik me heel goed voel na krachttraining en waterpolo training en ik wil dit ook zeker voortzetten. helaas door omstandigheden moet ik nu 2x in de week de krachttraining missen maar dat komt wel weer terug. het is moeilijk om te zeggen of ik me nog verliefd voel, ja want ik voel me veel vaker goed en vaak kan de relatie van mijn ex me niks schelen. nee omdat ik zeker nog wel af en toe "instort momenten" heb. maar.. ik denk dat ik beetje bij beetje over haar heen kom. bedankt voor de tips mensen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel IX Verwijderd | 487 | 04-04-2005 16:16 | |
Liefde & Relatie |
Waarom is je liefde zo geweldig bracelance | 17 | 25-09-2002 11:44 |