Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2006, 23:51
axel123
axel123 is offline
ff wenne, lang niet op een forum gezeten, maar ik hoop dat iemand me kan helpen, tips kan geven die het ook heeft gehad. Ik heb dus ongeveer een jaartje gehad met een schat van een meid en ze heeft het begin mei uitgemaakt. kwam bestwel uit de lucht vallen en was er best kapot van. mja niet veel spectaculairs gebeurd in die 6 maanden, heb er nog 2x gezien en daarna niet meer. maar wat ik nog steeds elke dag weet is dat ik nog steeds ongelovelijk veel van er hou. ik kreeg vandaag te horen dat ze een nieuw vriendje heeft en dat draait me maag best wel om, rillingen over me rug enzo. maar heeft iemand hier ook ervaring mee en zoja heb je ook tips van hoe kom je hier van af want niemand schiet er iets mee op als ik maar verzuip in mijn zelfmedelijden en haar zoo erg terug wil
Oud 24-10-2006, 02:15
SRV
SRV is offline
your doing cold turkey on a drug called 'love' man!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 02:36
Krynn
Krynn is offline
Nou, dat je dat zelf doorhebt scheelt al...

...hou jezelf bezig. Ga (meer) sporten, steek meer tijd in je opleiding, ga (meer) met vrienden dingen doen (behalve veel zuipen).

Het moet slijten, en dat kost tijd
Oud 24-10-2006, 09:00
Optima
Optima is offline
de beste remedie voor een gebroken hart, is verliefd worden op een ander
Oud 24-10-2006, 09:07
stout!
stout! is offline
Ongetwijfeld waar, maar hoe doe je dat?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 09:09
WolterB
WolterB is offline
Accepteren dat jullie niets meer hebben en proberen zo goed als het gaat door te gaan met je eigen leven.
Oud 24-10-2006, 10:08
axel123
axel123 is offline
hmmm jah, ben ik ook al half mee bezig, ga 2x per week fitnessen en voel me der wel veel beter door. maar I'll try to keep up the good work. bedankt voor de suggesties
Oud 24-10-2006, 10:24
Zwoek
Zwoek is offline
Is er niemand anders die je leuk vindt?
Oud 24-10-2006, 10:28
axel123
axel123 is offline
Citaat:
Zwoek schreef op 24-10-2006 @ 11:24 :
Is er niemand anders die je leuk vindt?

grappig dat je et vraagt nah ik heb "roddels" gehoord over dat 1 van de meisjes met wie ik naar arnhem was gegaan me wel zag zitten mja. t ergste komt nog ik zie het niks worden omdat ze niet kan tippen aan me ex, en dats best erg. ik bedoel tis een schattig meisje, niet de mooiste niet de lelijkste, maar omdat ze toch anders is val ik niet op der. zo komt het tenminse over op mij
Oud 24-10-2006, 10:42
Iduna
Iduna is offline
Als je niet openstaat voor andere mensen, kun je ook geen nieuwe 'relatie' aangaan. Maar dat zegt ook wel iets over hoe je er aan toe bent. Je bent er niet klaar voor, je hebt het niet geaccepteerd en/of verwerkt.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 11:18
axel123
axel123 is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 24-10-2006 @ 11:42 :
Als je niet openstaat voor andere mensen, kun je ook geen nieuwe 'relatie' aangaan. Maar dat zegt ook wel iets over hoe je er aan toe bent. Je bent er niet klaar voor, je hebt het niet geaccepteerd en/of verwerkt.

Tjah het is een lastig verhaal. Ik sta wel open voor andere mensen maar ik blijf me gebonden voelen aan haar, en heb het gevoel dat ik alleen maar nog van haar kan houden en ik heb ook al momenten gehad dat ik niet aan haar dacht, dat ik met me vrienden in een "disco" stond en gwn klaar voor anderen en me goed voelde. maar toch komen die momenten terug..

kennelijk heb ik het nog niet echt verwerkt, ik bedoel ik ben wel gewend geraakt aan het leven zonder haar maar toch kan ik nog niet echt leven zonder aan haar te denken
Oud 24-10-2006, 14:37
Zwoek
Zwoek is offline
Maar heb je het ook echt geprobéérd? Misschien wil je haar helemaal niet vergeten en probeer je het dus eigenlijk niet.
Oud 24-10-2006, 17:29
axel123
axel123 is offline
Citaat:
Zwoek schreef op 24-10-2006 @ 15:37 :
Maar heb je het ook echt geprobéérd? Misschien wil je haar helemaal niet vergeten en probeer je het dus eigenlijk niet.

tjah wat is ECHT proberen? wat je zegt is wel een beetje waar, ik wil haar niet vergeten, niet kwijtraken want wat ik nu heb vindt ik al heel waardevol, gwn praten op msn enzo. maar tjah, volgens mij ligt het em daarin, dat ik toch met haar praat en toch te maken krijg met haar nieuwe liefdes leven wat mij nu de das om draait. mja, miss moet ik haar maar eens gaan blocken, en dan zie ik wel waar ik kom
Oud 24-10-2006, 19:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Idd jongen, blokkeren!
Ik sprak in het begin ook nog erg veel met m'n ex, maar elke keer dat ik iets te horen kreeg over een nieuw meisje raakte ik helemaal overstuur.
Nu, 8 maanden later, gaat het wel beter met me. Ik heb al maanden niet met hem gesproken. Hij wou wel praten met mij, kwam zelfs zielig doen, maar het is gewoon niet verstandig.
Om eroverheen te raken moet je er gewoon voor zorgen dat ze uit je wereld verdwijnt. Is in het begin erg moeilijk, maar je zult merken dat je 'r steeds minder gaat missen en dat je 'r op een gegeven moment ook helemaal niet terug wilt.
Je moet leren inzien dat je leven zonder haar net zo leuk of eigenlijk zelfs nog leuker is. Maar dat kost helaas wat tijd.
Sterkte ermee.
Oud 24-10-2006, 20:52
axel123
axel123 is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 24-10-2006 @ 20:50 :
Idd jongen, blokkeren!
Ik sprak in het begin ook nog erg veel met m'n ex, maar elke keer dat ik iets te horen kreeg over een nieuw meisje raakte ik helemaal overstuur.
Nu, 8 maanden later, gaat het wel beter met me. Ik heb al maanden niet met hem gesproken. Hij wou wel praten met mij, kwam zelfs zielig doen, maar het is gewoon niet verstandig.
Om eroverheen te raken moet je er gewoon voor zorgen dat ze uit je wereld verdwijnt. Is in het begin erg moeilijk, maar je zult merken dat je 'r steeds minder gaat missen en dat je 'r op een gegeven moment ook helemaal niet terug wilt.
Je moet leren inzien dat je leven zonder haar net zo leuk of eigenlijk zelfs nog leuker is. Maar dat kost helaas wat tijd.
Sterkte ermee.
tnx voor het advies, jullie allemaal. jep zoals je al zegt het wordt moeilijk maarja niks aan te doen.. ik realiseer me dat ik dit een beetje heb lopen opblazen, iedereen die ik maar een beetje als vriend en luisterend oor beschouw kreeg een spam van mij van ik mis er ik kan er niet tegen dat ze iemand heeft.. ik ben nu wel zover dat ik realiseer dat ook niet kan en dat zielig wegkruipen van de maatschappij en alleen maar terugdenken naar die tijd geen zin heeft. achjah, tijd voor een goed motto: na regen komt zonneschijn tnx mensen
Oud 25-10-2006, 20:04
Zwoek
Zwoek is offline
En 'sla het op' als een leuke herinnering, niet als een verlangen/ wens zeg maar.
Oud 25-10-2006, 23:10
Magican
Magican is offline
Drank, drugs, rondsletten en haar zoveel mogelijk negeren.
Oud 26-10-2006, 19:45
axel123
axel123 is offline
weer is een update... vandaag was heftig, als klap op de vuurpijl het grote afstand. ik ben naar haar toe gegaan met een grote bos bloemen (om me nog eens te verontschuldigen voor wat verkeerd gedrag in de relatie) en om nja... afscheid. ik nam de trein van 7 uur en stond om 10 uur bij haar voor de deur, complete verassing.. ik wilde gwn gepast afscheid nemen, een goed gebaar laten zien, dat ik ook een good guy kan zijn en nja.. kep nu dus afscheid genomen, vondt het best wel heavy en ach.. nu komt het echte verwerken.. kep er geblokt.. smsjes en mailtjes moeten er ook maar aan *zucht*
Oud 26-10-2006, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 24-10-2006 @ 10:00 :
de beste remedie voor een gebroken hart, is verliefd worden op een ander
Daarin verschillen wij van mening, maar ik zal er gemakshalve vanuit gaan dat je opmerking cynisch bedoelt was.

Laatst gewijzigd op 26-10-2006 om 20:12.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 20:38
axel123
axel123 is offline
denken jullie dat het slim was om haar nog 1 laatste keer op te zoeken en om afscheid te nemen? of gwn onnodig en waste of time and money en vragen om depressies?
Oud 26-10-2006, 20:55
Zwoek
Zwoek is offline
Hoe reageerde zij?
Oud 26-10-2006, 21:02
axel123
axel123 is offline
Citaat:
Zwoek schreef op 26-10-2006 @ 21:55 :
Hoe reageerde zij?

verrast, maar ze vondt het heel lief dat ik langs kwam voor dat (want tis toch een pokke end van west naar oost nederland) en zo'n grote bos bloemen aan haar gaf. ik ben er paar uurtjes gebleven en sure we hebben gelachen maja ze heeft wel door laten schemeren dat ik door moet. en ach, ze heeft ook gelijk, zij is door, al 6 maanden, ze heeft een ander en nja, nu is het mijn beurt.
Oud 26-10-2006, 21:14
Zwoek
Zwoek is offline
Hm, oké, wel fijn dat ze het leuk vond
Oud 26-10-2006, 22:13
axel123
axel123 is offline
Citaat:
Zwoek schreef op 26-10-2006 @ 22:14 :
Hm, oké, wel fijn dat ze het leuk vond

zeker ik ben echt blij dat ik vandaag heb gedaan.. het was gwn een goed gebaar en een mooi afscheid.. je hebt ook gelijk met wat je eerder zei, ik sla het ook op als een goeie ervaring.. of tenminste.. uiteindelijk, er zullen vast nog wel downs komen
Oud 31-10-2006, 14:10
Verwijderd
Contact verbreken + bier + iemand anders neuken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2006, 14:36
I C U
I C U is offline
Laat dat afscheid ook een echt afscheid zijn. Blocken en verwijderen, klaar. Gewoon laten gaan en door, ga een leven zoeken, zogezegd.
Oud 31-10-2006, 16:48
Verwijderd
nothing gets you over this one like the next one.

niet waar, maar altijd de poging waard
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 16:54
Bloem
Bloem is offline
Wel waar denk ik Herinneringen blijf je altijd wel houden aan iemand, als er iemand anders komt die daar weer mooiere herinneringen voor in de plaats kan brengen wordt het volgens mij een stuk makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 21:09
axel123
axel123 is offline
achjah.. de memories zullen er inderdaad blijven die me misschien af en toe een beetje depri maken maar over het algemeen voel ik me most of the time goed. ook heb ik een beetje ge experimenteerd met de inpact van een gesprek met mijn ex, ben er wel achter gekomen dat als ik me goed voel ik heel gemakkelijk met me ex kan praten, goed teken toch? maarja.. misschien moet ik uiteindelijk toch maar de grote stap zetten en haar blokkeren/uit mijn lijst gooien en alle smsjes wissen. maar.. een groot deel van me wil dit niet want ik koester het contact wat ik nu nog met haar heb, eigelijk zijn we goede vrienden. het is een tweestrijd..
Oud 31-10-2006, 21:37
Dott
Dott is offline
Ik kan je maar 1 tip geven, onwijs veel afleiding.
Het heeft mij onwijs goed geholpen, helemaal lichamelijk afleiding, want als ik dan in bed lag en me rot voelde sliep ik binnen 2 minuten.
hoop dat je er wat aan hebt
Oud 01-11-2006, 18:11
axel123
axel123 is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 31-10-2006 @ 22:37 :
Ik kan je maar 1 tip geven, onwijs veel afleiding.
Het heeft mij onwijs goed geholpen, helemaal lichamelijk afleiding, want als ik dan in bed lag en me rot voelde sliep ik binnen 2 minuten.
hoop dat je er wat aan hebt

bedankt voor de tip, over het algemeen merk ik ook wel dat ik me heel goed voel na krachttraining en waterpolo training en ik wil dit ook zeker voortzetten. helaas door omstandigheden moet ik nu 2x in de week de krachttraining missen maar dat komt wel weer terug. het is moeilijk om te zeggen of ik me nog verliefd voel, ja want ik voel me veel vaker goed en vaak kan de relatie van mijn ex me niks schelen. nee omdat ik zeker nog wel af en toe "instort momenten" heb. maar.. ik denk dat ik beetje bij beetje over haar heen kom.

bedankt voor de tips mensen
Reageren

Regels voor berichten