Oud 28-07-2002, 21:34
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
ik heb 256 mb geheugen zou in princiepe voldoende moeten zijn om zonder problemen een film te kijken niet?

waar kan het aan liggen? en wat kan ik er aan doen?

help please
Oud 28-07-2002, 22:16
LB06
LB06 is offline
Ligt misschien aan de player die je gebruikt. Bij The Playa is het een known issue. Effe BSplayer www.bsplayer.org downloaden
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 22:53
NightmareZ
NightmareZ is offline
Mischien Moet lagere resolutie en (vooral) je refreshrate lager zetten (60 Hz is gewoon genoeg) helpt bijna altijd wel tegen niet vloeiend/scokkerig/achterlopend beeld.
Is dit maar bij een divx het geval, en werkt dit allemaal niet, heb je gewoon een verrotte divx

Als ik jou was zou ik eerst bsplayer/zoomplayer installeren, dan ffdshow filter. En dan kijken of het goed gaat
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 23:15
SNeKKe
SNeKKe is offline
Als je de film van op cd afspeelt, moet je maar eens probere deze te kopiere naar je harde schijf en dan af te spelen. Greetz
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 13:34
Verwijderd
Misschien is je processor te langzaam? Probeer eens zoveel mogelijk programma's af te sluiten en dan de film te bekijken
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 14:28
DeathKnight
DeathKnight is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:
Mischien Moet lagere resolutie en (vooral) je refreshrate lager zetten (60 Hz is gewoon genoeg) helpt bijna altijd wel tegen niet vloeiend/scokkerig/achterlopend beeld.
Is dit maar bij een divx het geval, en werkt dit allemaal niet, heb je gewoon een verrotte divx

Als ik jou was zou ik eerst bsplayer/zoomplayer installeren, dan ffdshow filter. En dan kijken of het goed gaat
Aantal Hz heeft echt nix van doen met het afspelen van een Divx film hoor

Waarschijnlijk heb je idd een divx film die niet helemaal lekker is. Er zijn programma's voor om het weer enigsinds te synchroniseren.

Als je je er erg handig in bent kan je Virtual Dub eens uitproberen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 20:43
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:
ohja 60 hz, da's lekker voor je ogen... en heeft ook geen hol te maken met verkeerde synchronisatie
Oud 29-07-2002, 20:44
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
ik heb 256 mb geheugen zou in princiepe voldoende moeten zijn om zonder problemen een film te kijken niet?

waar kan het aan liggen? en wat kan ik er aan doen?

help please
wat voor een processor heb je? ik heb het probleem zelf ook vaak, en bij mij ligt het waarschijnlijk aan m'n processor.. ik heb een celeron 400 mhz
Oud 29-07-2002, 23:15
DeathKnight
DeathKnight is offline
Citaat:
McMotion schreef:

wat voor een processor heb je? ik heb het probleem zelf ook vaak, en bij mij ligt het waarschijnlijk aan m'n processor.. ik heb een celeron 400 mhz
Jou processor is idd niet echt uitmunted hoog om lekker divx te kijken. Maar dat zo alleen mogen resulteren in slechter beeldkwaliteit!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten