Oud 24-01-2009, 18:15
jerryboy
jerryboy is offline
Hoi,

ik heb 7 weken geleden oorbellen laten schieten. Ik draag nu nog steeds die zweerknopjes ik heb van die vierkante diamantjes gekocht(zoals c.ronaldo soms draagt) maar ik sport veel en mijn vraag was moet ik ze uitdoen bij het voetballen en gymen op school.
En als ik ze uitdoe groeien mijn gaatjes dan gelijk dicht.
en moet het bij elke sport?

alvast bedankt

Laatst gewijzigd op 24-01-2009 om 18:34. Reden: duidelijker maken
Met citaat reageren
Oud 24-01-2009, 18:38
Pluis
Pluis is offline
Als je oorbellen er al 7 weken inzitten, dan kan je al best andere oorbellen dragen hoor. De gaatjes in je oren zijn nu om de oorbellen heen geheeld, dus die huid is nu gewoon weer heel.
En in die paar uur dat je aan het sporten bent groeien die gaatjes ook niet zomaar dicht, dat duurt minstens een paar weken. Ik zou ze wel uit doen voor het sporten, want als er iets achter blijft haken kan je oor uitscheuren en dat lijkt me heel pijnlijk, en dan is je gaatje dus wél weg!
Oud 24-01-2009, 18:42
jerryboy
jerryboy is offline
ok bedankt
Met citaat reageren
Oud 24-01-2009, 18:56
marrel
marrel is offline
Als je niet al te grote knopjes hebt zou je die opzich ook nog wel in kunnen houden maar idd never nooit ringen of hangertjes ofzo inhouden want een ongelukje is best snel gebeurt... Anders plakken mensen er ook wel eens pleisters overheen.
Oud 24-01-2009, 19:06
wallflower
wallflower is offline
Citaat:
Als je niet al te grote knopjes hebt zou je die opzich ook nog wel in kunnen houden maar idd never nooit ringen of hangertjes ofzo inhouden want een ongelukje is best snel gebeurt... Anders plakken mensen er ook wel eens pleisters overheen.
Ach, niks mis met oorbellen tijdens het sporten.
http://cornedbeefhash.files.wordpres...08earrings.jpg
http://www.urbanhonking.com/truefan/archives/serena.jpg
http://cache.daylife.com/imageserve/...lM14c/610x.jpg
http://www.jckonline.com/articles/bl..._open_day_.jpg
Oud 24-01-2009, 21:21
Verwijderd
Knopjes en kleine ringetjes hou ik altijd in... zou alleen oppassen met sporten waar je er eventueel mee kan blijven haken (worstelen ofzo?). Grotere oorbellen wel uit, want dat is naar.

@wallflower: Ja met tennis kun je ook nauwelijks ergens achter blijven haken of wel Of je moet over het net struikelen en met je kop langs een uitstekend schroefje schuren ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2009, 21:28
jerryboy
jerryboy is offline
dus met die diamantjes kan ik gwn voetballen en andere sporten(behalve vechtsporten)?

Laatst gewijzigd op 24-01-2009 om 21:35.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 09:37
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, dat lijkt me wel. Toen ik mijn oorbellen na twee maanden of zo uit deed en ze vervolgens niet meer in kreeg, waren ze ook na een paar uur alweer dichtgegroeid, dus dat lijkt me dan op zich wel handiger.
Oud 25-01-2009, 12:38
Balance
Balance is offline
Ik zou ze niet uit doen hoor, met zulke knopjes kan nauwelijks wat gebeuren.
Oud 25-01-2009, 13:32
jerryboy
jerryboy is offline
ja maar ik heb het niet over knopjes maar over die diamantjes van 6mm bij 6mm
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 13:34
Balance
Balance is offline
Ja, maar het zijn nog steeds knopjes in mijn ogen.
6 bij 6 mm is niks en het steekt verder ook niet uit zoals oorbelletjes of grote hangers wel doen.
Volgens mij kun je daarmee nauwelijks ergens aan blijven haken.
Oud 25-01-2009, 22:15
vosje16
vosje16 is offline
Mijn oorbel (knopje) is eens blijven vasthangen aan mijn trui toen ik hem uitdeed, en ik heb er de oorbel gewoon mee uitgetrokken. Volgens mij, zelfs al blijf je ergen aan vasthangen, is het eerder de oorbel die los zal schieten dan dat er wat met je oor gebeurt...
Ik doe mijn oorbellen enkel uit tijdens het slapen. De rest van de tijd draag ik altijd oorbellen, zowel tijdens het zwemmen, fitnessen, tennissen,...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 07:23
jerryboy
jerryboy is offline
en kan je slapen met die diamantjes van 6mm bij 6mm of moet je ze uitdoen?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 10:03
vosje16
vosje16 is offline
In principe wel...normaalgezien kan er ook niet gebeuren...

Maar ik doe ze uit omdat ik dan het pinnetje voel duwen tegen mijn nek achter mijn oor wanneer ik op mijn oor slaap en dat vind ik vervelend. Maar als jij hier geen last van hebt, is het geen probleem en kun je er perfect mij slapen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 18:49
Verwijderd
Ik neem aan dat je geen grote ringen draagt? Knopjes of kleine dingetjes kun je probleemloos inhouden! Zelf doe ik dat ook.. Echt blijven haken zou ik heeeel kanp vinden!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2009, 11:38
jerryboy
jerryboy is offline
nou ik had ze ff 2 dagen niet in gedaan en nu zijn ze dichtgegroeid dus dan moet ik maar weer opnieuw beginnen
Met citaat reageren
Oud 23-02-2009, 15:04
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
nou ik had ze ff 2 dagen niet in gedaan en nu zijn ze dichtgegroeid dus dan moet ik maar weer opnieuw beginnen
Ik had je nog gewaarschuwd Maar heb je ze er uiteindeljk toch weer in kunnen frotten, met veel bloed&pijn en zo?
Oud 25-02-2009, 07:08
jerryboy
jerryboy is offline
Citaat:
Ik had je nog gewaarschuwd Maar heb je ze er uiteindeljk toch weer in kunnen frotten, met veel bloed&pijn en zo?
Ik had het bij mijn rechteroor geprobeert daar lukte het maar deed te veel pijn als ik ze inhield na 2 dagen was die helemaal dichtgegroeid je zag alleen een soort vlek en bij mijn linkeroor heb ik het niet geprobeert en daar zie je nog wel een gat.

Ik ging nog naar de juweliers zaak maar ze zeiden dat ik een flink aantal weken moet wachten omdat ze helemaal dicht moeten groeien want als ze het nog een keer schieten zou het kunnen doorscheuren

Laatst gewijzigd op 25-02-2009 om 09:45.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2009, 10:51
Verwijderd
en over dat slapen, als t echte diamanten en edelmetaal is kan je er best mee slapen maar als t neppe rommel is zou ik t eruit halen, en als die dingen groot zijn ligt t misschien nogal shit
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten