Oh oh oh wat een gedoe

Dat wisten we van te voren en desnoods blijven we thuis, maar ik ben toch even benieuwd.
We hebben een paar opties... We gaan altijd op vakantie naar de Veluwe en dan verblijven we in een bungalow voor twee weekjes. Onze kat is erg aanhankelijk en is het niet gewend om buiten te komen.
De opties:
- Een tante van ons kan elke dag een half uurtje bij hem zitten, eten geven, drinken geven, kattenbak doen en een beetje aandacht geven.
- We kunnen hem in een pension doen.
- We kunnen hem meenemen.
Aan ieder van die opties zitten voor- en nadelen. Wij vinden een half uurtje per dag voor de kat eigenlijk te weinig want hij is helemaal niet zo goed gewend lang alleen thuis te zijn. Een weekje zou nog wel kunnen, maar twee weken is echt te lang. We zijn bang dat hij dan eenzaam wordt.
Een pension... ja daar heb ik gewoon niet zo'n goed gevoel bij. Ik vraag me heel erg af hoe ze met die beestjes omgaan daar en hoe hij zich op zijn gemak voelt. Blijft hij bijvoorbeeld de hele dag in een kooitje of mag hij gewoon rondlopen?
Meenemen brengt grote voordelen met zich mee maar ook problemen. Hij kan gewoon bij ons zijn, dus dan wordt hij niet eenzaam. Aan de andere kant is hij niet gewend om buiten te komen, dus we zijn bang dat hij wegloopt. Alleen binnen houden is moeilijk want het is zomer, dus de deuren zullen vaak open en dicht gaan. We dachten zelf aan een tuigje (dat hadden vrienden van ons altijd bij hun kat), zodat hij de tuin in kan en ook naar binnen wanneer hij wil. 's Avonds als alle deuren dicht zijn kan dat tuigje uiteraard af.
Wat denken jullie? Hoe doen jullie dat met jullie kat?