Oud 30-01-2009, 22:25
Verwijderd
Morgen begint seizoen 2 van Vuurzee, bij de Vara op Nederland 1.

Trailer:

Van de website:
Citaat:
In de eerste reeks was Boedzand in rep en roer door de raadselachtige verdwijning van Yasmin. Aan het begin van de tweede serie lijken de stofwolken net weer enigszins op te trekken als er een verbijsterend bericht binnenkomt: de officier van justitie kan de verkrachtingszaak tegen Peer niet rondkrijgen en seponeert. Peer komt vrij.

De familie Aslan is ten diepste verontwaardigd en teleurgesteld. Hoe kan het dat de verkrachter van Yasmin op vrije voeten komt? Ook Peers vrouw Kristel en zijn zoon Sander kunnen het bijna niet geloven. De avond dat Peer vrijkomt, blijkt het huis van Kristel plotseling in brand te staan. Kristel en Sonja kunnen zich nog op het nippertje redden maar waar is Sander? Bevindt hij zich nog in de vuurzee? Het ergste vermoeden lijkt uit te komen als er een lichaam in de smeulende puinhopen wordt gevonden.

Als er nog meer branden volgen grijpt de angst in Boedzand snel om zich heen. Geruchten en verdachtmakingen verhitten de gemoederen. Wie zit er achter de branden en waarom? En heeft het iets te maken met het geheim dat Yasmin bij zich blijkt te dragen?

Net als bij de eerste serie tekenen Frank Ketelaar en Robert Kievit voor de karakters en de verhaallijnen en schrijft Frank Ketelaar de scenario’s. Joram Lϋrsen (In Oranje, Alles is Liefde) tekent ook bij de tweede reeks Vuurzee voor de regie. Boris Paval Conen (Negen dagen van de gier, Deadline) is gastregisseur.

12-delige serie 'Vuurzee' vanaf 31 januari 2009 op zaterdag om 21.30 uur bij de VARA op Nederland 1.
Wie gaat er kijken?
Ik vond zelf seizoen 1 heel spannend, en had niet verwacht dat (4 jaar na deel 1) er nog een nieuw seizoen zou komen. Wel heel leuk. Zin in

Laatst gewijzigd op 30-01-2009 om 22:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2009, 16:18
Verwijderd
Ziet er best interessant uit, maar heb seizoen 1 niet gezien, dus ik kijk niet.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Ziet er best interessant uit, maar heb seizoen 1 niet gezien, dus ik kijk niet.
seizoen 1 kun je volgensmij nog wel via uitzendinggemist kijken

net de eerste aflevering gekeken
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 18:18
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ah, met Victoria "Stinkhoer" Koblenko.

Fail.
Oud 02-02-2009, 18:46
Verwijderd
Citaat:
seizoen 1 kun je volgensmij nog wel via uitzendinggemist kijken

net de eerste aflevering gekeken
Ja, dat zag ik gisteren, als marathon.

Ik heb het overigens wle gekeken, want kwam na paul de leeuw dus ik bleef kijken en ik nam ff het stamboom van de personages door in de vara gids. Ik ben weer bij, weet een beetje teveel ook, maar heel leuk en spannend.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 20:59
Verwijderd
Hm toch wel mensen die kijken

Ze proberen heel erg te laten lijken of Ferdi de brand aan heeft gestoken, hoe hij daar stond met die lucifers.. maar ik denk zelf dat het misschien Josje is. Of misschien een ander (nieuw) personage.
Spannend spannend
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 12:29
Briseïs
Briseïs is offline
Gezien. Was wel leuk. Nouja, leuk.

Wanneer is dit allemaal opgenomen dan? Aangezien de vorige keer al vier jaar geleden is en al die mensen er nog precies hetzelfde uitzien...
Oud 06-02-2009, 18:12
Verwijderd
Ik vond die eerste serie uiteindelijk zó ontzettend teleurstellend, die laatste aflevering met tenenkrommend acteerwerk van Eva vd Wijdeven en een grote anticlimax wat mij betreft voor het verhaal. Denk dus niet dat ik het ga kijken.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 12:28
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 20:36
Lente
Lente is offline
goeie up soija
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 23:27
Verwijderd
Mooie ep gister