Ik woon in een studentenhuis met 10 mensen, welke word verhuurd door de woningstichting. We delen de keuken, de berging en de 3 badkamer/douches met elkaar. We hebben een gezamelijke voordeur.
Vorig jaar in de zomervakantie had onze CV-ketel storing. Aangezien deze niet overging heb ik het bedrijf gebeld welke op de CV-ketel vermeld staat. Deze is langsgeweest en heeft de storing verholpen. Bij het noteren van de gegevens heb ik vermeld dat de rekening naar de woningstichting kon, aangezien ik inclusief woon en deze kosten dus niet voor mijn rekening zijn. Enkele maanden later ontving een huisgenoot (die op kamer 1 woont, die ontvangt alle post welke niet gericht is aan een specifiek huisnummer met toevoeging) de rekening van dit bezoek. Hij wist niet waar het van was en ik kwam er pas achter toen er al een aanmaning verzonden was. Ik heb hem de situatie uitgelegd en hij beloofde me met de brief langs de woningstichting te gaan en dit zo op te lossen. Vervolgens heb ik er niets meer over gehoord, dus ik nam aan dat het was opgelost.
Nu vind ik echter vandaag wederom een rekening in mijn brievenbus, nu specifiek gericht aan mij, over het verhelpen van de storing. Wat kan ik hier nu het beste mee doen? En welk recht heb ik? Ik ben heel erg bang dat als ik hierover contact op neem met de woningstichting dat ze het toch op mij zelf afschuiven ofzo. Sowieso vind ik het raar dat het bedrijf ineens weer een compleet nieuwe nota stuurt, terwijl er hiervoor ook al aanmaningen zijn geweest.
Iemand die hier iets verstandigs over kan zeggen?