Heeeej, ik ben Sanne
Vorig jaar zat ik in een kei gezellige klas en ik had een clubje van 6 vriendinnen
Met eentje kon ik t beste opschieten en we werden langzamerhand steeds betere vriendinnen van elkaar. We zaten naast elkaar in de klas en we hadden de grootste lol om alles. Onze vriendschap is toen alleen maar sterker geworden, en we hebben een hele oprechte vriendschap die ik dus ook eigenlijk met mijn andere vriendinnen niee had. Toen kwam nieuwe klassen indeling en toen zater mijn 5 friendz in een klas en ik in andere klas. Ook kwam er daar nieuw meisje bij en daar kan die vriendin het dus heel goed mee vinden. Das helemaal nie erg ofzo hoor, maar t contact tussen ons is echt heeeel erg veranderd. Het gaat zegmaar een soort van weg en daar ben ik verdrietig om.......
Want die vriendin zei dus echt zo van: och alles waar ik met jou om heb gelachen vorig jaar heb ik nu met iemand anders (andere vriendin) Ik vondt t echt heeell raar. En nu heeft die andere vriendin dus eigenlijk totaal geen aandacht meer voor mij alleen voor andere mensen, en als ze tijd heeft doet ze extreeeeeem lullig... Ik voel me echt heel k*t, wa moet ik doen?