ik fietste net naar huis, ging er een vent op zijn bek tussen de tramrails. Er fietsten 3 (!!) mensen achter hem die gewoon met een boogje hem voorbij reden, nou ja

Toen ik aangesneld kwam was ie inmiddels al opgekrabbeld wat niet zo soepel ging. Ik dacht gelijk of hij is kreupel van de val of dronken.
Dat laatste was het geval, maar dan ook echt straal en straal bezopen. Had allemaal wonden op z'n gezicht. Ik vroeg of alles wel ging en zei dat z'n gezicht open lag. Maar ik kon zien dat het geen diepe wonden waren dus vond het niet nodig een ambulance oid te bellen. Gast kon amper op z'n poten staan. Toen is ie verder gaan lopen, of nou ja zwalken. Die mensen die hem eerder voorbij waren gefietst stonden op een afstandje te kijken :')
Ik zag een politiewagen en heb die even het signalement van die kerel gegeven zodat die ook even konden kijken.
Dus ik heb mijn maatschappelijke plicht voor vandaag weer vervuld.
edit : ik ben daar ook een keer op m'n bek gegaan trouwens, nuchter. Het is daar ook een pokkestukje waar de tramrails de bocht omgaat en de straat waar je kan fietsen ineens heel smal is.