Oud 22-10-2010, 16:10
daphne29
daphne29 is offline
ik ben 14 en ik verlang naar seks met iemand die ouder is:$
heeft iemand tips ofzo!?:$
Oud 22-10-2010, 16:16
daphne29
daphne29 is offline
heeft iemand tips??:$
Oud 22-10-2010, 16:17
Pluis
Pluis is offline
Als je graag tips wilt over hoe je een wat oudere jongen versiert kun je beter een topic op liefde en relatie openen.
Of heb je het echt over seks met oude mannen?
Oud 22-10-2010, 16:18
daphne29
daphne29 is offline
Citaat:
Als je graag tips wilt over hoe je een wat oudere jongen versiert kun je beter een topic op liefde en relatie openen.
Of heb je het echt over seks met oude mannen?
:$ oudere mannen geen opa's
Oud 22-10-2010, 16:20
Pluis
Pluis is offline
als mensen boven de 18 seks met jou hebben, is dat strafbaar, dus ik zou het bij fantaseren houden.
Oud 22-10-2010, 16:21
daphne29
daphne29 is offline
ook als ik het zelf wil?:$
Oud 22-10-2010, 16:22
Pluis
Pluis is offline
Ja ook dan, dwz: als je ouders aangifte doen
Oud 22-10-2010, 16:23
daphne29
daphne29 is offline
maar ik weet dat mijn ouders dat niet zullen doen:$
Ben ik raar?
Oud 22-10-2010, 16:23
Verwijderd
Tsja, als je het echt wilt doen zou ik zeggen wees voorzichtig...
Afraden heeft in dit soort gevallen toch geen zin...
Oud 22-10-2010, 16:25
daphne29
daphne29 is offline
Citaat:
Tsja, als je het echt wilt doen zou ik zeggen wees voorzichtig...
Afraden heeft in dit soort gevallen toch geen zin...
ik weet dat het gevaarlijk is en zo... maar het lijkt me gewoon zo fijn om met een ervaren iemand het te doen. en ik ga heus niet zomaar met iemand onder de lakens hoor!
Oud 22-10-2010, 16:26
Verwijderd
Citaat:
ik weet dat het gevaarlijk is en zo... maar het lijkt me gewoon zo fijn om met een ervaren iemand het te doen. en ik ga heus niet zomaar met iemand onder de lakens hoor!
Tsja, maar het is alsnog strafbaar he...
Oud 22-10-2010, 16:27
Pluis
Pluis is offline
Ik kan me best voorstellen dat je je eerste keer graag hebt met iemand die weet wat ie doet, maar er zit ook enorm veel lol in samen seks ontdekken! En er bestaan ook ervaren jongens die wat jonger zijn Ouder is -helaas- niet altijd beter.
Oud 22-10-2010, 16:29
daphne29
daphne29 is offline
Citaat:
Ik kan me best voorstellen dat je je eerste keer graag hebt met iemand die weet wat ie doet, maar er zit ook enorm veel lol in samen seks ontdekken! En er bestaan ook ervaren jongens die wat jonger zijn Ouder is -helaas- niet altijd beter.

hihi
Oud 22-10-2010, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het daar respectievelijk mee oneens.
Een meisje die ervaren is is immers ook wat fijner om het bed mee te delen omdat zij natuurlijk weet wat zij doet.
Oud 22-10-2010, 16:31
daphne29
daphne29 is offline
Citaat:
Ik ben het daar respectievelijk mee oneens.
Een meisje die ervaren is is immers ook wat fijner om het bed mee te delen omdat zij natuurlijk weet wat zij doet.
dus...? snap je me?
Oud 22-10-2010, 16:34
Verwijderd
Citaat:
dus...? snap je me?
Ja, maar het is alsnog illigaal
Ik begrijp je volledig tho...
Mijn 1ex was ook met een vrouw die veel ervarener was
Oud 22-10-2010, 16:36
daphne29
daphne29 is offline
Citaat:
aha en hoe oud ben jij nu en hoe oud was jij toen?
Oud 22-10-2010, 16:38
Verwijderd
Citaat:
aha en hoe oud ben jij nu en hoe oud was jij toen?
Ik ben nu 19 en was toen 15
Oud 22-10-2010, 16:41
daphne29
daphne29 is offline
heb jenog tips ofzo hoe ik het het beste kan aanpakken?!
Oud 22-10-2010, 16:42
Em.
Em. is offline
Volgens mij wil jij helemaal geen seks met iemand die (een heel stuk) ouder is, volgens mij heb jij gewoon last van hormonen. En een lichaam met hormonen en geilheid is nog niet ook daadwerkelijk seks willen, dat is meer gaan fantaseren en nadenken en zo, het líjkt misschien of je seks wilt (want je voelt ineens allemaal dingen), maar ik denk niet dat je het ook echt wilt, als in: als er écht een naakte volwassen man voor je staat en seks met je wilt hebben, dat je dan toch terugkrabbelt. En dat moet je volgens mij ook nog even doen, dus niet met oude mannen in bed duiken, maar gewoon wachten op vriendjes en dan wachten tot je samen naar de seks toegroeit. En dan houd je het tot die tijd bij masturberen/fantaseren.
Oud 22-10-2010, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij wil jij helemaal geen seks met iemand die (een heel stuk) ouder is, volgens mij heb jij gewoon last van hormonen. En een lichaam met hormonen en geilheid is nog niet ook daadwerkelijk seks willen, dat is meer gaan fantaseren en nadenken en zo, het líjkt misschien of je seks wilt (want je voelt ineens allemaal dingen), maar ik denk niet dat je het ook echt wilt, als in: als er écht een naakte volwassen man voor je staat en seks met je wilt hebben, dat je dan toch terugkrabbelt. En dat moet je volgens mij ook nog even doen, dus niet met oude mannen in bed duiken, maar gewoon wachten op vriendjes en dan wachten tot je samen naar de seks toegroeit. En dan houd je het tot die tijd bij masturberen/fantaseren.
Gegeven, maar iedereen is anders.
Kijk, persoonlijk zie ik er geen kwaad in als iemand met iemand die ouder/ervarener is het bed in duikt.
Imo age is just a number.
Oud 22-10-2010, 16:45
daphne29
daphne29 is offline
ik heb al heel lang dit gevoel al langer dan een jaar.
Oud 22-10-2010, 16:52
Verwijderd
Citaat:
ik heb al heel lang dit gevoel al langer dan een jaar.
Joh, je moest eens weten hoe ik was op die leeftijd
Ik stond stijf(letterlijk in dit geval) van de testosteron...
Oud 22-10-2010, 16:53
daphne29
daphne29 is offline
Citaat:
Joh, je moest eens weten hoe ik was op die leeftijd
Ik stond stijf(letterlijk in dit geval) van de testosteron...

hihi nou dat stelt me op mn gemak.. nu nogiemand vinden haha
Oud 22-10-2010, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar stel je vind iemand van laten we zeggen 24 jaar, denk je dan dat het antwoord op alles geeft?
In mijn geval was het puur sex, helemaal geen liefde en dat kon ik ook niet verwachten...
Kijk, de mods zeggen dat je het niet moet doen en het illigaal maar ervaring leert dat als iemand iets in zn koppie heeft geprent dat het toch wel gebeurt >_>
Dus het enigste advies wat ik je kan geven is denk goed na.
Oud 22-10-2010, 16:58
daphne29
daphne29 is offline
Citaat:
Ja, maar stel je vind iemand van laten we zeggen 24 jaar, denk je dan dat het antwoord op alles geeft?
In mijn geval was het puur sex, helemaal geen liefde en dat kon ik ook niet verwachten...
Kijk, de mods zeggen dat je het niet moet doen en het illigaal maar ervaring leert dat als iemand iets in zn koppie heeft geprent dat het toch wel gebeurt >_>
Dus het enigste advies wat ik je kan geven is denk goed na.

hihi ja... maar ik wil wel eerst liefde...
ik ben blond ik weet het.
Oud 22-10-2010, 17:00
Pluis
Pluis is offline
Zoals ik zei: voor liefde moet je toch echt bij liefde & relatie zijn.
seksualiteit is meer voor specifieke sekstips voor users die daadwerkelijk beginnen met seks
Oud 22-10-2010, 17:03
daphne29
daphne29 is offline
Citaat:
Zoals ik zei: voor liefde moet je toch echt bij liefde & relatie zijn.
seksualiteit is meer voor specifieke sekstips voor users die daadwerkelijk beginnen met seks
ik heb daar al een topic aangemaakt, alleen niemand reageerd
Oud 22-10-2010, 18:05
Em.
Em. is offline
Citaat:
Je moet niet iemand vinden voor de seks, lijkt me. Tenminste, ik néém aan dat je, zoals 99,9% van je leeftijdsgenoten gewoon vol zit met hormonen, ik bedoel, ik heb zo'n gevoel ook al jaren, maar daarom ga ik nog niet zomaar seks hebben. Op zich heb ik geen moeite met seks zonder liefde, maar ik wil wel dat het met enigszins met 'verstand' gebeurt. Mensen die weten hoe/wat seks is en hoe/wat ze willen en geen hormonenfabriek zonder ervaring. Als ik het zo mag uitdrukken.

Ik raad je écht aan af te wachten tot je iemand tegenkomt en dan niet gaat proberen zo snel mogelijk seks te hebben, maar gewoon rustig een relatie op te bouwen met die persoon of zo. En dat komt vanzelf al, echt waar. Je hebt je hele leven nog voor je! (;
Oud 22-10-2010, 18:49
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
ik heb daar al een topic aangemaakt, alleen niemand reageerd
dit is dan ook een forum, en geen chat. Het duurt vaak een dag voor de reacties komen.
Oud 22-10-2010, 19:25
Sander =D
Sander =D is offline
Mij lijkt het eigenlijk juist fijner met een meisje die het voor het eerst doet (ik ben nog maagd)
Het is toch veel leuker om samen met elkaar lekker te falen en het is toch grappig als je het verkeerd doet xD
Daar is het je vriendin voor Zei vind het dan wss net zo spannend als ik en als er dan een fout wordt gemaakt is het alleen maar grappig lijkt me
Oud 23-10-2010, 14:22
Verwijderd
Achja.. Het is inderdaad strafbaar jah... Aangezien ik 18 ben en nog nooit seks heb gehad.. hihi
Ga eerst is lekker masturberen.. je zelf ontdekken.. en als je wat ouder bent kun je het altijd nog doen ..
Oud 23-10-2010, 21:09
Verwijderd
Citaat:
het is pas illigaal na aangifte
Oud 23-10-2010, 21:26
Danny-058
Danny-058 is offline
Ik vind wat je wilt moet je doen.
Dat doe ik ook!
Oud 23-10-2010, 22:23
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik vind wat je wilt moet je doen.
Dat doe ik ook!
Mmm, af en toe wil ik echt heel graag iemand slaan, maar dat doe ik dan ook nog niet. Dat je iets wilt is nog niet meteen een goede reden om dat dan ook maar meteen uit te voeren.
Oud 23-10-2010, 22:27
Danny-058
Danny-058 is offline
Iedereen zijn eigen mening em ^^
Oud 23-10-2010, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk niet.
Oud 23-10-2010, 23:41
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Maar je gaat toch niet zo maar iemand zoeken om sex mee te hebben? (A)
Oud 24-10-2010, 10:02
gerard321
gerard321 is offline
Citaat:
lol dus als jij wiet teelt is het legaal totdat iemand aangifte doet?
Oud 24-10-2010, 18:45
goeieboeie
goeieboeie is offline
Citaat:
lol dus als jij wiet teelt is het legaal totdat iemand aangifte doet?
Of te snel rijden! Je rijdt dan te snel, maar de flitser mag je niet flitsen omdat nog niemand/iets aangifte heeft gedaan. Maar je kan geen aangifte doen, want waarom zou je aangifte doen van iets legaals. Dus moet het voordat je het aangeeft al aangegeven zijn. Maar daarvoor moet het al aangegeven zijn. En daarvoor........

OT: Ik vind het zelf een beetje raar dat een meisje van 14 het met een oudere man wil doen... denk dat je daar later wel spijt van hebt. Ik zou gewoon maar lekker met je leeftijdsgenootjes gaan flikvlooien, leren die ook weer es wat... anders doet ook nooit iemand ervaring op alleen meisjes die met oudere mannen gaan;O ( want je bent niet de enige die dat wel wil)
Oud 24-10-2010, 20:33
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
ook als ik het zelf wil?:$
ja sorry maar dat is gewoon ziek, en als een volwassen vent dat al wilt dan moet hij zichzelf al helemaal controleren

ik ben 17 en ik vind 14 meestal wel n beetje te jong
Oud 25-10-2010, 21:52
Armoed
Armoed is offline
14 kan best.
Oud 26-10-2010, 08:33
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
14 kan best.
Dat vind jij misschien, ik ben het daar echter totaal niet mee eens.
Oud 27-10-2010, 10:22
gerard321
gerard321 is offline
14 is gewoon te jong, en als je daar goeie redenen voor hebt van niet, zeg dat dan

Laatst gewijzigd op 27-10-2010 om 16:38. Reden: Off-topic gedeelte verwijderd.
Oud 27-10-2010, 16:39
Verwijderd
Topic is opgeschoond. Laten we vanaf nu weer liev en sagt voor elkaar zijn, en niet meer off-topic gaan.
Oud 14-11-2010, 13:09
ralph1998
ralph1998 is offline
Liefde en sex kent geen leeftijdsgrens, je bent eraan toe wanneer je gevoel dit aangeeft. Bij sommigen is dit al met 12. Doe wat je gevoel zegt en houd het niet tegen.
Oud 14-11-2010, 15:40
Verwijderd
Citaat:
...seks kent geen leeftijdsgrens, je bent eraan toe wanneer je gevoel dit aangeeft. Bij sommigen is dit al met 12. Doe wat je gevoel zegt en houd het niet tegen.
Daar ben ik het niet mee eens. Bijna iedereen krijgt rond z'n 12e wel de drang om seks te hebben. Maar dat betekent niet dat je er al klaar voor bent.

Liefde vind ik ook een beetje een leeftijdsgrens hebben, meestal is het pas als je rond de 18 bent serieus (in de zin van dat de kans dat jullie bij elkaar blijven groot is).
Oud 14-11-2010, 18:14
jeroenb15
jeroenb15 is offline
Citaat:
probeer het dan met iemand die nog geen 18 is, wie weet is dat iets
Oud 19-11-2010, 10:25
Verwijderd
Goed, ik moest dit topic alwéér opschonen, dus blijkbaar kunnen jullie hier niet normaal op in gaan. Dit topic gaat daarom dus ook dicht, ook omdat TS zich al even niet meer heeft laten zien.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten