![]() |
|
Ik kan me best voorstellen dat je je eerste keer graag hebt met iemand die weet wat ie doet, maar er zit ook enorm veel lol in samen seks ontdekken! En er bestaan ook ervaren jongens die wat jonger zijn
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een meisje die ervaren is is immers ook wat fijner om het bed mee te delen omdat zij natuurlijk weet wat zij doet. |
![]() |
|
Volgens mij wil jij helemaal geen seks met iemand die (een heel stuk) ouder is, volgens mij heb jij gewoon last van hormonen. En een lichaam met hormonen en geilheid is nog niet ook daadwerkelijk seks willen, dat is meer gaan fantaseren en nadenken en zo, het líjkt misschien of je seks wilt (want je voelt ineens allemaal dingen), maar ik denk niet dat je het ook echt wilt, als in: als er écht een naakte volwassen man voor je staat en seks met je wilt hebben, dat je dan toch terugkrabbelt. En dat moet je volgens mij ook nog even doen, dus niet met oude mannen in bed duiken, maar gewoon wachten op vriendjes en dan wachten tot je samen naar de seks toegroeit. En dan houd je het tot die tijd bij masturberen/fantaseren.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk, persoonlijk zie ik er geen kwaad in als iemand met iemand die ouder/ervarener is het bed in duikt. Imo age is just a number. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In mijn geval was het puur sex, helemaal geen liefde en dat kon ik ook niet verwachten... Kijk, de mods zeggen dat je het niet moet doen en het illigaal maar ervaring leert dat als iemand iets in zn koppie heeft geprent dat het toch wel gebeurt >_> Dus het enigste advies wat ik je kan geven is denk goed na. |
![]() |
||
Citaat:
hihi ja... ![]() ![]() ik ben blond ik weet het. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik raad je écht aan af te wachten tot je iemand tegenkomt en dan niet gaat proberen zo snel mogelijk seks te hebben, maar gewoon rustig een relatie op te bouwen met die persoon of zo. En dat komt vanzelf al, echt waar. Je hebt je hele leven nog voor je! (; |
![]() |
|
![]() |
Mij lijkt het eigenlijk juist fijner met een meisje die het voor het eerst doet (ik ben nog maagd)
Het is toch veel leuker om samen met elkaar lekker te falen en het is toch grappig als je het verkeerd doet xD Daar is het je vriendin voor ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
OT: Ik vind het zelf een beetje raar dat een meisje van 14 het met een oudere man wil doen... denk dat je daar later wel spijt van hebt. Ik zou gewoon maar lekker met je leeftijdsgenootjes gaan flikvlooien, leren die ook weer es wat... anders doet ook nooit iemand ervaring op alleen meisjes die met oudere mannen gaan;O ( want je bent niet de enige die dat wel wil)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Liefde vind ik ook een beetje een leeftijdsgrens hebben, meestal is het pas als je rond de 18 bent serieus (in de zin van dat de kans dat jullie bij elkaar blijven groot is). |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlangen Sleepingsun | 2 | 28-11-2004 10:10 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Het verschil tussen willen en verlangen Heleeeeen | 16 | 21-06-2004 18:31 | |
Verhalen & Gedichten |