Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Naar het kerstgala deed ik galakleding aan. Naar andere schoolfeestjes gewoon wat ik ook naar school aan zou trekken, maar dan wel altijd m'n nieuwste kleren.
En dan ging ik dansen met een groepje vriendinnen, of rondlopen en met mensen praten. Laatst gewijzigd op 28-11-2010 om 19:29. |
![]() |
|
Ik ben in de onderbouw nog wel eens naar schoolfeesten geweest, maar sinds de derde ben ik niet meer geweest. De meeste mensen gaan niet omdat het zo vroeg eindigt, anderen (waaronder ik) vonden er gewoon niet zo veel aan. Om die twee redenen is het altijd nogal leeg op de schoolfeesten.
![]() Ik droeg gewoon een topje+strakke jeans of een jurkje, wat misschien onder uitgaanskleding zou kunnen vallen. Wat ik er deed, meestal gewoon kletsen/ beetje dansen met vriendinnen. Niet veel bijzonders. |
![]() |
|
![]() |
Hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat voor feestje het is! Schoolfeest draag ik meestal een jurk, en dans ik of praat ik gezellig met mensen. Op slaap-feestjes draag ik meestal een pyjama en doen film kijken enzo. Op andere soort feestjes drinken we en gaan we uit. Het is maar net wat je wil!
|
Op feestjes trek ik óf mijn mooiste jurkje aan (als het voor een feestelijke gelegenheid) óf dikke panty's en een niet te kort rokje en een niet te laag truitje (als het voor zuipen is). En als het voor een feestelijke gelegenheid is, ga ik kletsen en chips eten en nog meer kletsen en stomme YouTube-filmpjes kijken en taart eten. Als het voor zuipen is, ga ik zuipen. En giechelen. En klef doen met allerlei mensen.
|
Wij hebben op school meestal een thema... als zijn het meestal alleen de bruggers die zich ook serieus naar dat thema gaan kleden
![]() ![]() En op onze schoolfeesten is er meestal niet veel meer te doen dan gewoon dansen, maar dat is dan wel supergezellig ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leraren pesten Yamyam | 27 | 23-08-2005 00:33 | |
Liefde & Relatie |
Vriend(in) 1e zoen? Verwijderd | 71 | 04-03-2003 12:43 | |
De Kantine |
Wie is de mooiste man of vrouw die jij gisteren gezien hebt? Evito | 116 | 11-12-2002 16:58 | |
ARTistiek |
[design] fuif affiche bulbanos | 7 | 12-10-2002 19:42 | |
De Kantine |
waaraan ben jij verslaafd :) BELLEKE | 82 | 31-08-2002 14:34 | |
Algemene schoolzaken |
Stelling: Natuurkunde leraren zijn meestal suf niels102 | 35 | 13-01-2002 16:50 |