Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat lijkt me ook wat gek, dat hij meteen van je houdt. Maar enig initiatief als je iemand echt leuk vind is wel normaal. Kan de argwaan van TS wel begrijpen. MAar ja wat al aangegeven wordt, toch gewoon praten. Vraag of hij wat wil drinken en vraag hem gewoon op de man af, dit is wie ik ben, wil je me beter leren kennen en zien hoe het allemaal gaat of zie je me meer als tussendoor snack ofzo want je doet niet echt je best om me beter te leren kennen... etc
|
Misschien geef je hem geen kans initiatief te nemen? Niet iederen springt zo snel van de ene stap naar de andere zoals jij dat doet. Daardoor kan het inderdaad lijken dat hij helemaal geen initiatief neemt terwijl hij je wel heel leuk vindt. Doe het even wat rustiger aan en kijk wat er gebeurt.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Liefde & Relatie |
Verlegen. J. | 19 | 28-12-2008 19:39 | |
Liefde & Relatie |
verlegen ik en verlegen jongen sweet dreams | 19 | 13-03-2003 17:26 | |
Liefde & Relatie |
macho of verlegen lieve jongens? lake bodom | 46 | 05-04-2002 19:56 | |
Liefde & Relatie |
verlegen jongen! sha | 21 | 26-01-2002 15:33 | |
Liefde & Relatie |
Verlegen jongen zoekt lief meisje om mee te msn'en,email me op fabosan@hotmail.com verlegen jongen | 2 | 23-01-2002 20:15 |