Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2003, 19:26
sweet dreams
sweet dreams is offline
help me!

ik ben al een tijd stapel op een jongen en hij op mij.
elke zaterdag zijn we in een disco/cafe.
we kennen elkaar wel een beetje, omdat 2 vriendinnen van me hem kennen.
vrijdag heeft hij tegen een vriendin van me gezegd dat ie zaterdag als ik danste met mij zou gana dansen en daarna zoenen als ik wou (natuurlijk!!)
Alleen hij durfde niet..
hij zit wel telkens bij me, achter me, naast me, als ie me maar kan zien.
we durven ook niet met elkaar te praten.
hoe moet ik het nou aanpakken, moet dag en nacht aan hem denken!
ik dacht iets van, dansen, en hem dan meenemen naar de dansvloer zodat hij ook gat dansen en dat er dan vanzelf wel iets gebeurt??! hellup
Oud 09-03-2003, 19:27
Verwijderd
gewoon een moment zoeken waarin jullie elkaar echt aankijken en dan langzaam je hoofd iets schuin naar dat van hem bewegen, als hij een normaal mens is weet hij hoe te reageren en alles is goed
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 19:33
sweet dreams
sweet dreams is offline
nee dat niet..
maar gewoon..
hmmm...
dat we contact met elkaar krijgen..
ik kan m wel die dansvloer op slepen, maar dan stata ie misschien ook voor lul..
Oud 09-03-2003, 19:41
]{ing
]{ing is offline
als ie echt verlegen is gaat dat op de dansvloer ook niet lukken

je kunt proberen te vragen of ie mee gaat naar buiten, stukje lopen.. verder hangt het van jou af, als je hem echt wil krijg je hem ook wel
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 19:44
Kinshi
Kinshi is offline
Eerst oogcontact zoeken en dan een praatje beginnen als je merkt dat hij kijkt. Dan vraag je hem om mee te gaan dansen.............. of vraag je of hij mee wil naar buiten
Oud 09-03-2003, 19:50
Bright Halo
Bright Halo is offline
Waarom doe je nog moeilijk nu je weet dat het wederzijds is? Het mag dan wel eng zijn, maar wat kan er nou echt fout gaan?

Stap gewoon op hem af en probeer met hem te praten. Vraag of hij het naar zijn zin heeft enzo. Lekker algemeen En er mogen gerust stiltes vallen. Hij zal ook zijn best doen iets terug te zeggen geloof me En zo niet, dan staan jullie daar gezellig elkaar aan te gapen. Kan ook leuk en spannend zijn
Oud 09-03-2003, 19:53
sweet dreams
sweet dreams is offline
Dat begint erop te lijken! dank u
Daar kan ik al wat mee
Alleen ik wil wel praten, maar ik ben giga bang voor stiltes..
Oud 09-03-2003, 20:05
poesiefox
poesiefox is offline
In die stiltes kun je hem fijn diep in zijn oogjes kijken, of een beetje stom grijnzen.

Die dansvloer, zo ben ik aan mijn vriend gekomen. We wonen al weer een tijd samen.
Oud 09-03-2003, 23:31
Verwijderd
Ik geloof persoonlijk niet zo in de dansvloer. Als je zeker weet dat het wederzijds is met iemand kun je denk ik beter voor de gespreksaanpak gaan. De dansvloer is alleen leuk als je van een anonyma signalen krijgt dat ze zin heeft om te zoenen, maar niet om een goed contact met iemand op te doen.

En je hoeft op zich niet bang te zijn voor stiltes. Het is goed als je er af en toe een paar laat vallen; dan kunnen je woorden bij de ander even bezinken, ze krijgen dan meer gewicht. Bovendien kom je nog véél zenuwachtiger en onzekerder over als je aan één stuk door babbelt, dan wanneer je af en toe even stil bent. Dat lijkt serieuzer.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 23:42
poesiefox
poesiefox is offline
Anonymus? We hadden al uren zitten kwekken, maar er moest even een doorbraak geforceerd worden. Er stond een tafel tussen ons in!
Wat voor snollebol denk je dat ik ben?
Oud 10-03-2003, 17:34
Ceiridwen
Ceiridwen is offline
Vraag z'n msn-adres, chat een paar x met em zodat je em beter leert kennen. Via msn gaat kletsen makkelijker dan irl, als jullie allebei verlegen zijn. Ik spreek uit eigen ervaring

En anders mailen als ie geen msn heeft.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 21:45
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 09-03-2003 @ 20:26:
help me!

ik ben al een tijd stapel op een jongen en hij op mij.
elke zaterdag zijn we in een disco/cafe.
we kennen elkaar wel een beetje, omdat 2 vriendinnen van me hem kennen.
vrijdag heeft hij tegen een vriendin van me gezegd dat ie zaterdag als ik danste met mij zou gana dansen en daarna zoenen als ik wou (natuurlijk!!)
Alleen hij durfde niet..
hij zit wel telkens bij me, achter me, naast me, als ie me maar kan zien.
we durven ook niet met elkaar te praten.
hoe moet ik het nou aanpakken, moet dag en nacht aan hem denken!
ik dacht iets van, dansen, en hem dan meenemen naar de dansvloer zodat hij ook gat dansen en dat er dan vanzelf wel iets gebeurt??! hellup

Het is natuurlijk raar om iemand die verlegen is te sleuren naar de nummer 1 plaats waar hij absoluut niet wil zijn: De dansvloer.

Vraag hem anders of hij mee wil een hap frisse lucht halen, buiten. Dan kunnen jullie gewoon rustig praten en het ijs breken...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 21:50
Verwijderd
Als het wederijds is maakt het niet uit WAT je tegen hem egt, als je maar iets egt; hij is immers verliefd op je . Hij al blij ijn dat je hem aanspreekt . Maak dus gewoon een algemeen praatje en dan komt het gesprek vanelf op gang.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 07:58
Big Brother
Big Brother is offline
mee naar buiten nemen en eens serieus onder handen nemen die jongen
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 11:37
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Bright Halo schreef op 09-03-2003 @ 20:50:
Waarom doe je nog moeilijk nu je weet dat het wederzijds is? Het mag dan wel eng zijn, maar wat kan er nou echt fout gaan?

Stap gewoon op hem af en probeer met hem te praten. Vraag of hij het naar zijn zin heeft enzo. Lekker algemeen En er mogen gerust stiltes vallen. Hij zal ook zijn best doen iets terug te zeggen geloof me En zo niet, dan staan jullie daar gezellig elkaar aan te gapen. Kan ook leuk en spannend zijn
Je hebt egt vet geluk dat je al ckers weet dat hij je leuk vind. Ik heb t zelfde, alleen ik weenie cker of t wederzijds is. Hij is ook verlegen, net als ik. Hij geeft wel hinds enzow en vraagt of ik iemand heb en toen ik zei dat ik disco minder vin dan bios, von hij t meteen goed dat ik naar da bios wou. Maar mijn vriendin kent hem heel goed en die kan heel veel uit hem halen, duz die gaat ff ckecken. Maar je hebt egt geluk dat je t van te voren weet. Ik word doodnerveus en ik ben bang dat t nie wederzijds is (ook al iz het overduidelijk). Maar je moet gewoon even naar buiten lopen ofzow en dan kun je naar mijn mening gewoon eerst proberen om gewoon een goed gesprek te voeren. Probeer om t nie over onzin te hebben en probeer nie al te zenuachitg over te komen (door bij v idd veel te gaan praten). Hij wil blijkbaar wat met jou, duz het enige wat jij hoeft te doen iz te laten merken dat jij ook wel wat met hem wil. Je kunt het ook gewoon zeggen, dat je nie goed weet wat je moet zeggen enzow. Ik weet wat t is als je dag en nacht aan iemand denk leuk, maar soms ook errug
Nou, veel suc6 meis.

Liefs van Sara
Oud 13-03-2003, 11:39
blackcamel
blackcamel is offline
drank wil ook nog wel eens helpen bij verlegen personen
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 12:30
black rabbit
black rabbit is offline
drank doet wonderen nhe maar serieus.. ff verhaalte afgelopen vakantie, dr was een meisje, bruin haar hele mooie blauwe ogen, prachtig lichaam enzovoorts () nougoed ik ben normaal echt niet zo verlegen, maarja als k iemand leuk vind danne .. wel () nouja t was best wel duidelijk dat ik haar leuk vond, voor haar bedoel ik, en dat zij mij leuk vond was ook best wel duidelijk, maarja k ben dan dus beetje scheitert zij dus ook, nouja toen ging de rest zich dr mee bemoeien, k werd naar dr toe gedouwt, gingen ze onze handjes in mekaar vouwen (schaamde me dood) nouja die haalde we dus weer snel uit mekaar (de 2 scheiterts) nouja wij wat gepraat die hele avond, vriendin van haar was dr ook bij, was best gezellig.. die vriendin werd weggesleurt door een vriend van mij "ja we laten ze wel ff alleen meekomen jij" nougoed t was 1 uur de "disco" (dronke engelsen die aan tafeltjes de dj aan zitten te staren, dj was trouwens een gepensioneerde fransoos) nouja wij lopen naar haar caravan, zij zat een pad verder op, nouja "ehm ja tja ehm nouja weltruste en k zie je morgen wel weer oké" (nix gebeurt voor de rest) dat wisten die 'vrienden' van mij ook, stel gluiperts, volgende dag, t was weer erg gezellig enzo, k was op de fiets die avond, was ff naar strand geweest daarvoor, was me fiets weg, dus k moest wel lopen, (met haar dus dat was niet erg ) weer gewoon tot morgen welteruste enzovoorts (niets gebeurt, erg hé ) maar toen, die vriend van mij kwam aanlopen (waar die ineens vandaan kwam weet ik nog steeds niet) kom ie met zn dronken kop "ja hij wil je op je bek pakken maar hij durft t niet dus pak jij hem maar op z'n bek" geeft dr een douw richting mij, t was verdomde koud stond helemaal te rillen, wij eerst wat praten, zij stond tegenover mij, (2 meter) wij praten wat over de domste dingen, weet niet eens meer waarover, eerste zoen hebben we t nog over gehad , zij was 11 ofzo toen voelde k me wel echt zielig, had nog nooit gezoent (was 14 toen) na een tijdje hadden we t dr over dat ze zaten te kijken, wij dachten links om de hoek ze zaten dr rechts "nou zullen we ze hun zin maar geven dan.. nouja wij lopen steeds dichter naar elkaar toe, komen nog in de knoop te zitten met ons armen als we elkaar vast willen pakken, staan we daar ffies te kijken, toen dachten we van wat the fuck we doen t gewoon (1e zoen totaal geen idee wat k nou moest doen maar goed ) nouja kwijl kwijl, en toen moesten wij allebei lachen nouja we proberen t nog een keer weer schieten we in de lach (niet leuk) nouja we doen t morgen wel GOED over, truste, kusje doei.. nouja toen vielen die dronke engelsen en die vrienden van me uit de struiken (schaam schaam) k was me fiets al weer vergeten, die op gehaalt en gingen slapen, de rest van die vakantie was erg gezellig, de zoenen werden niet beter maar t was wel leuk, ik ging dag eerder weg dan zij, heb dr die ochtend gelukkig niet gezien, misschien maar beter geweest ook (zie je t al voor je handjes vast houden uit t auto raam) k dacht van die zie k nooit meer, k bleef nog 2 dagen in frankrijk, langs die stranden, van de 2e wereldoorlog, kreeg k berichtje van dr, wij bleven maar praten en praten enzo, thuis ook, zij woont hier 190 km vandaan maar haar moeder kwam wel regelmatig in almere (ja daar woon ik) na iets van een maand zag k dr dus weer, best raar maar t was wel weer erg gezellig, maarja zei moest weer weg nouja we zagen elkaar dus om de 2/3 weken soms 5 weken niet we hebben t 7 maanden volgehouden, toen vonden we t beter om te stoppen en elkaar gewoon te vergeten, heb dr nog wel gesproken daarna, stuurde perongelijk een bericht naar haar wat eigenlijk voor iemand anders bedoelt was nou hebben we gister gezegt dat we elkaar maar moeten vergeten en niet meer met elkaar moeten praten (auw dat doet pijn) zucht dat voelt echt klote, maar goed t was echt een top half jaar, nouja moraal van dit verhaal kunnen die vriendinnen je niet helpen, t hoeft niet zo bot als ze bij mij deden maar toch..

anders sms je hem, zeg m dat ie naar ... moet komen omdat je met hem wil praten (hij weet dat jij hem leuk vind?) als die je echt leuk vind komt ie echt wel hoe verlegen ook.. zou ik wel gedaan hebben, als ie niet komt.. tja dan moet je wel heel erg verlegen zijn en dan werkt een relatie ook niet echt

hoop dat je dr toch iets aan heb.. k heb iniedergeval ff mijn verhaal kunnen vertellen

*zucht* k mis dr

rbin
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 13:03
PardonMe
PardonMe is offline
hey hey..
Tja denk dat je toch gewoon iets moet ondernemen als je het echt een leuke jongen vindt..
Ik vond je eigen idee best goed hoor, ga gewoon als jullie uitzijn in die discotheek een beetje dansen, haal hem ook naar de dansvloer en ga met hem dansen, begin een leuk gesprekje,drink wat samen.. ik weet niet hoe goed je hem kent...?
Als je alletwee verlegen bent is het natuurlijk lastig, maar ja, een van de twee zal toch de move een beetje moeten maken zeg maar...
Oud 13-03-2003, 14:43
avantasia
avantasia is offline
met één hand hou je zijn kont vast. Dan ga je ongeveer 5 cm. van hem af staan. Als hij dan niets doet is wil hij je niet of is gewoon een mongool.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 17:26
sweet dreams
sweet dreams is offline
heel erg bedankt allemaal!
Heb hem gister avond nog gesproken (een half uurtje ofzo)
moest vam me vriendinnen mee na de konmar maar ze wouden niet zeggen wrom..?
Namen ze me mee omdat ie daar toen werkte..
nou ja, hoop gegiechel van ze (ze waren nog zenuwachterug dan mij) haha
maarrr goed, nadat ie klaar was hebbe we met zn allen nog ff geklestst, en vrijdag gak met hem naar de kadans, samen met een vriendin en haar vriend..
ik kan wel wat met jullie verhalen.. THANX

Kiss Angela

Jorrit, I Luv U !!!!!
Reageren

Regels voor berichten