Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nou, veel suc6 meis. Liefs van Sara
|
![]() |
drank doet wonderen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() anders sms je hem, zeg m dat ie naar ... moet komen omdat je met hem wil praten (hij weet dat jij hem leuk vind?) als die je echt leuk vind komt ie echt wel hoe verlegen ook.. zou ik wel gedaan hebben, als ie niet komt.. tja dan moet je wel heel erg verlegen zijn en dan werkt een relatie ook niet echt hoop dat je dr toch iets aan heb.. k heb iniedergeval ff mijn verhaal kunnen vertellen *zucht* k mis dr r ![]() |
![]() |
|
hey hey..
Tja denk dat je toch gewoon iets moet ondernemen als je het echt een leuke jongen vindt.. Ik vond je eigen idee best goed hoor, ga gewoon als jullie uitzijn in die discotheek een beetje dansen, haal hem ook naar de dansvloer en ga met hem dansen, begin een leuk gesprekje,drink wat samen.. ik weet niet hoe goed je hem kent...? Als je alletwee verlegen bent is het natuurlijk lastig, maar ja, een van de twee zal toch de move een beetje moeten maken zeg maar... ![]()
|
heel erg bedankt allemaal!
Heb hem gister avond nog gesproken (een half uurtje ofzo) moest vam me vriendinnen mee na de konmar maar ze wouden niet zeggen wrom..? Namen ze me mee omdat ie daar toen werkte.. nou ja, hoop gegiechel van ze (ze waren nog zenuwachterug dan mij) haha ![]() maarrr goed, nadat ie klaar was hebbe we met zn allen nog ff geklestst, en vrijdag gak met hem naar de kadans, samen met een vriendin en haar vriend.. ik kan wel wat met jullie verhalen.. THANX ![]() Kiss Angela Jorrit, I Luv U !!!!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik snap jongens niet DMHT | 5 | 22-04-2016 17:39 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin en 3 jongens. Illumnia | 17 | 28-05-2012 09:53 | |
Verhalen & Gedichten |
ik ben een verhaal aan het schrijven cactus metro | 7 | 02-05-2004 18:45 | |
Psychologie |
Over liefde en pijn. DarkCat | 12 | 21-08-2002 17:06 | |
Liefde & Relatie |
macho of verlegen lieve jongens? lake bodom | 46 | 05-04-2002 19:56 | |
ARTistiek |
Ik heb hulp nodig! Monoloog voor drama over pesten! Anne | 5 | 21-10-2001 10:10 |