![]() |
|
De zomer komt er aan dus de kledingkast moest weer op orde gebracht
![]() ![]() Ik verkoop de volgende kledingstukken: [ afbeelding ] [ afbeelding ] Vero Moda boyfriend jeans. Maat 30/32. De beschadigingen zijn uiteraard nep en bewust aangebracht. 10 euro [ afbeelding ] [ afbeelding ] Paarse galajurk van de Vero Moda. Maat 40. Bovenstuk is een corsetje. Hij is maar 1 keer gedragen maar het bandje wat eromheen zit, het lusje wat dat omhoog moet houden is een beetje stuk. Dat zou je dus weer even vast moeten zetten. (of gewoon de jurk zonder het lintje dragen). 10 euro [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Delicaat jaren '30 stijl tule jurkje van de H&M. De rug is bloot en de hals is afgezet met glanzende paillettes. Het bovengedeelte sluit vrij nauw aan. Is officieel een 36 maar valt als een XS. 7,50 euro [ afbeelding ] Jurk/tuniek van de Sting. Maat 38/40. Ziet er verfrummeld uit maar dat komt omdat het van elastische stof is, het sluit nauw aan je huid aan. 10 euro Accessoires: [ afbeelding ] Een rieten hoed van de Pieces. Hij valt vrij klein, als een S denk ik (vandaar dat ik hem wegdoe, ik heb er niks aan want mijn hoofd is te groot). Deze hoeden zijn helemaal in tegenwoordig, leuk voor een dag in het park of naar het strand. 4 euro Schoenen: [ afbeelding ] Flatjes van de Sacha Shoes. In marine stijl (dat was toen hip :+ ). Ik draag ze nooit want ik vind dit soort schoenen niet relaxed lopen. Maat 38. 10 euro [ afbeelding ] Klassieke zwarte suede pumps. Gekocht bij de Zara Maat 39.10 euro [ afbeelding ] Alles is op te halen en/of te passen in zowel Alkmaar als Amsterdam. Uiteraard zijn dit richtprijzen en mag je altijd een bod doen ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 14-07-2011 om 22:12. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wedstrijd: Wie is nou de oppersaaier? #1929 Verwijderd | 500 | 28-11-2014 20:39 | |
Werk, Geld & Recht |
Oprah's Debt Diet Verwijderd | 60 | 23-08-2006 16:33 |