Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Probeer bij alternate iets samen te stellen.
Als er onderdelen zijn die niet geheel bij elkaar passen laten ze je dat weten dmv een belletje. Zo kan je bijv geen intel moederbord met een amd processor samenstellen. Dus het is een nagenoeg faalproef systeem. En @ pre-built systemen, stel je koopt bij dell een PC van 800 euro. als je dat systeem zelf samen zou stellen zou je een kleine 5/600 euro kwijt zijn. simpel en alleen omdat er veel meer schakels zijn die allemaal hun winst willen maken. zelf samenstellen is zoveel goedkoper. |
![]() |
|
![]() |
4launch doet dit toch ook? ( dat belletje geven )
wat vinden jullie van dit systeem? hoe lang kan ik hier mee gamen? http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/20309 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder voor de rest ziet het er wel redelijk uit. En ik denk dat je er ongeveer 2/3 jaar alles op ultra mee kan draaien. |
![]() |
|
Ik zou ook de 2300k nemen, daarmee kun je de multiplier wat omhoogschroeven, mocht je je pc tegen die tijd door hebben.
Ook raad ik je aan direct aan cablemanagement te doen als hij bij je op de deur staat, bij winkels zijn ze daar namelijk niet echt goed in.
|
![]() |
Ik heb me weer eens bedacht..
Kijk, ik heb een ps3 dus waarom zou ik een dure videokaart nemen. Nu vraag ik jullie: Welke computer is een computer die wel een jaartje of 5 meegaat maar gewoon om wel eens een game te spelen maar niet geweldig ofzo. Maar ook gewoon om te internetten en veel geheugen. Misschien een blu-ray speler? Willen jullie een merk pc uitzoeken. Of in ieder geval één die is samengesteld door een winkel? De monitor mag van mij wel heel goed zijn, aangezien dit denk ik het belangrijkste nu is bij een ps3 om mee te gamen? suggesties? -Groeten-mijnnaamishaas- |
![]() |
|
![]() |
Ja sorry
Zoiets? Zou dit een goed systeem zijn om 5 jaar mee te kunnen doen. Wel om goed DVD's te kijken in hoge kwaliteit. Kan hier een goede monitor op? dus voor de computer en de ps3? Iemand suggesties voor de monitor? zo'n 300eu? Hoe lang gaat de videokaart mee? http://www.alternate.nl/html/product...3/?tn=BUILDERS |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor Alleen Dvd's? Prima. En als ik jou was zou ik gewoon een goede TV kopen van 40' en lekker je PC EN ps3 eraan hangen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oke, de service is wat bureaucratisch maar welke winkel is dat niet vandaag de dag? probeer deze specs maar eens te krijgen in een prefab voor dezelfde hoeveelheid geld. |
![]() |
|
![]() |
Hallo Experts,
Toch heb ik mij weer bedacht. Ik wil toch een game pc. Ik heb een pc samengesteld op alternate maar dat winkelwagentje kan je niet zo makkelijk kopieren. Dus ik heb alles lekker lopen overtypen.. Ik heb niet veel ervaring of kennis van computers. Dus het kan zijn dat dingen niet goed kloppen. Ook vraag ik punten om op te bezuinigen want dit is zo'n 100 euro boven mijn budget: Koeler: Scyte mugen 3 SCMG-3000 39,99eu Grafische kaart: HD Radeon 6950 Club 3D CGAX-69524F (Retail, 2x DVI, HDMI, 2x Mini-DP, CrossFireX) 189,90eu Software: Windows 7 Home Premium 64bit 79,90eu Processor: Intel® Core™ i5-2500K (Boxed, FC-LGA4, "Sandy Bridge") 184,90eu Voeding: OCZ StealthXStream 2 600W (Retail, 2x PCIe) 54,90eu DVD-brander: Sony Optiarc AD-7260S-0B 19,99eu Moederboard: ASRock P67 Pro (Retail, RAID, Gb-LAN, Sound, ATX) 94,90eu Harddisk: Samsung HD103SJ (Bulk, SpinPoint F3) 44,99eu Geheugen: Kingston HyperX 4 GB DDR3-1333 Kit (Light-Retail, KHX1333C9D3B1K2/4G, blu) 28,99eu samen: 897, 36 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Is dit een goede behuizing? Cooler Master Elite 330 (Retail, Zwart/Zilver) 37,99
Of hebben jullie betere want van behuizingen heb ik totaal geen verstand. Een 6870 scheelt zo'n 30 euro en ik denk dat de 6950 beter is? Als ik 2x een 6870 koop kost dat veel meer dan 1x de 6950 + ik vraag me af of dat in de behuizing pas. Nog andere suggesties? Welke windows 7 moet ik nemen er zijn er namelijk van 79eu maar ook van in de 80eu graag de alternate link groeten ![]() |
![]() |
|
Een voorbeeld van een 'goede' behuizing Antec 300
Verder zou ik weer een paar euro meer uitgeven voor een 2gig versie van de 6950 en zou ik dit moederbord kopen, mocht het dan zo zijn dat je minder geld over hebt voor een Grafische Kaart, dan koop je een iets goedkopere en zet je er volgende maand een tweede exemplaar van bij.
|
![]() |
Een aantal veranderingen op verzoek
Koeler: Scythe Mugen 2 Rev.B SCMG-2100 34,99 Grafische kaart: HD Radeon 6950 Club 3D CGAX-69548F (Retail, 2x DVI, HDMI, 2x Mini-DP, CrossFireX) 219,90eu Software: Windows 7 Home Premium 64bit 79,90eu Processor: Intel® Core™ i5-2500 184,90eu Voeding: OCZ ModXStream Pro 600W 61,90eu DVD-brander: Asus DRW-24B3ST 24.99eu Moederboard: ASUS P8H67 -=Rev.3.0=- (Retail, RAID, Gb-LAN, Sound, ATX) 96,90eu Harddisk: Western Digital WD1002 FAEX 69,90eu Geheugen: Kingston HyperX 4 GB DDR3-1333 Kit (Light-Retail, KHX1333C9D3B1K2/4G, blu) 28,99eu Fan: ? suggesties? Behuizing: Antec Three Hundred (Retail, Zwart) 57,90 eu Totaal: 860,18eu + 94 eu ( assemblage en 2 jaar garantie ) = 954,18 Wat vinden jullie hier van? Ik zou er graag nog 100-150 euro van af halen. Suggesties? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Dit vertelde een kennis mij.
Harde schijf vervangen voor een WD 1TB Black. Dit is SATA600 schijf en behoorlijk wat sneller dan de Samsung Spinpoint. Wat bedoel je met ditchen. En past dat allemaal in de behuizing? Ik nam de Radeon 6950 2GB omdat ik dacht dat deze langer mee zou gaan. Ik wil namelijk deze computer wel zo'n 5 jaar kunnen gebruiken ![]() Als scherm neem ik deze: iiyama-e2472hd-b1 bleek een goede. Bij het samenstellen van de pc staat dat er nog extra fans in moeten voor het juist werken van de pc dusja... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
De 300 heeft al een intake en twee exhausts, maar als je wil kan je nog fans bijplaatsen. Laatst gewijzigd op 21-07-2011 om 17:29. |
![]() |
|
Ik zou er zelf niks aan willen veranderen, het kleine beetje geld wat je er nu in steekt haal je er wel uit, als je het goedkoper wil kan je een goedkopere kaart kopen als een 6870 of een 6850 en later een tweede er bij (laten) zetten
|
![]() |
Een aantal vraagjes
![]() Is dit een goede voeding bij mijn systeem? http://www.alternate.nl/html/pcbuild...kind=pcbuilder En past deze behuizing er goed bij? Is deze koel genoeg? Moeten er nog fans bij? http://www.alternate.nl/html/pcbuild...kind=pcbuilder Welk mobo zal ik nemen? http://www.alternate.nl/html/pcbuild...kind=pcbuilder of: http://www.alternate.nl/html/pcbuild...=1&tn=BUILDERS Het systeem van mij ziet er nu zo uit: Koeler: Scythe Mugen 2 Rev.B SCMG-2100 34,99 Grafische kaart: HD Radeon 6950 2GB Club 3D CGAX-69548F (Retail, 2x DVI, HDMI, 2x Mini-DP, CrossFireX) 219,90eu Software: Windows 7 Home Premium 64bit 79,90eu Processor: Intel® Core™ i5-2500 180,-eu DVD-brander: Asus DRW-24B3ST 24.99eu Harddisk: Samsung HD103SJ ( 1TB spinpoint ) 44.99eu Geheugen: Kingston HyperX 4 GB DDR3-1333 Kit (Light-Retail, KHX1333C9D3B1K2/4G, blu) 28,99eu |
![]() |
|
Op vraag 1: Ja, wel een Samsung
Vraag 2: Ja, maar voor 4 euri meer heb je 50 watt meer speling (dus 700 ipv 650 watt) Vraag 3: Ja, maar het is niet een geweldige behuizing en de bouwkwaliteit is r*k Vraag 4: de tweede, voor als je wil uitbreiden Verder mag ik hopen dat je een mooi beeldscherm hebt, want dan kun je de capaciteiten van deze machine volledig benutten.
|
Ik zou inderdaad een dubbelslots nemen en besparen op je videokaart (misschien nog wel lager dan wat hierboven wordt voorgesteld) en later uitbreiden, verreweg het meeste zal vlekkeloos draaien en je kan het leven verlengen als het nodig is door dezelfde videokaart later goedkoper te kopen)
Maar op zich moet je er even mee vooruit kunnen. je dvd brander moet ook best goedkoper kunnen, ik heb er hier thuis al 4 liggen. dat soort dingen (monitor/harddrive/dvd drive) kan je ook los kopen. (bij andere webshops) je dvd brander heb ik bv voor € 20 al gevonden
Laatst gewijzigd op 23-07-2011 om 22:30. |
![]() |
|
Heb je ook de nieuwste Best Buy guide op tweakers.net al bekeken? Zijn altijd prima systemen/suggesties.
|
![]() |
Ik heb een HD monitor 1920-1080 dus dat gaat wel lukken. Wil iemand voor mij een pc samenstellen op alternate? Ik wil graag een; i5 2500cpu, radeon 6950 2gb, 1tb harddisk, scythe mugen 2 koeler en een behuizing waarbij upgrades mogelijk zijn. Max budget is 700 eu ( met Windows 7 ) geen assemblage of garantie
Vriendelijke groeten -koospcloos- |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Met 850 kom je een heel eind, maar nog net niet genoeg:
Capture.PNG Totaal €882,27. Tenzij je bijv. geen Scythe Mugen neemt maar gewoon de boxed cooler gebruikt, dan lukt het precies. Maar ik zou niet weten hoe je dit systeem nog goedkoper kunt maken zonder concessies te doen door bijv. een wat goedkopere videokaart of processor te nemen.
|
![]() |
http://www.alternate.nl/html/myAlter...html?id=123882
Dit lijkt er wel op ja, maar ik twijfel over het moederboard. Waarom dit moederboard en geen andere/goedkopere? Moet ik er 4GB of 8GB geheugen in zetten? ( als ik 4GB doe kan ik er dan altijd nog 4GB bij zetten? ) Ook plaats ik de scythe mugen 2 erbij denk ik. En dan ben ik er wel uit denk ik? |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe computer (?) Kitten | 5 | 29-07-2011 09:37 | |
Software & Hardware |
Nieuwe Computer gezocht Kirikoe | 34 | 09-05-2011 13:15 | |
Software & Hardware |
Nieuwe computer Spoonie | 5 | 30-05-2007 21:00 | |
Software & Hardware |
[alg] Bestanden overzetten naar nieuwe computer brent | 7 | 21-03-2006 16:55 | |
Software & Hardware |
compleet nieuwe computer. count.me.out | 15 | 24-12-2004 10:45 | |
Software & Hardware |
[Nieuwe computer ] Nieuwe systeemkast MAGIC-MAN | 17 | 27-02-2003 16:01 |