Oud 06-08-2002, 12:44
makita
makita is offline
mijn lieve katertje heeft vlooien en nu zijn mijn hele huissie eronder. overal waar ik loop wordt ik besprongen door die beestjes. Ik heb mijn kat nu welontvlooit maar bestaan er ook middeltjes om het uit je vloer kleed en alles te halen?? Ik heb nu gewoon een emmer water waar ik elke vlooi die ik te pakken krijg in verdrink maar dat schiet niet echt op. kan iemand me helpen???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2002, 12:47
Desp
Desp is offline
Er is een soort spuitspul, stinkt heel erg en je moet je kamer dan ook een paar uur luchten, niet goed om erin rond te wandelen. Maar dat helpt wel ongelofelijk goed! Kan je kopen bij een dierenwinkel en ook wel bij sommige supermarkten.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 13:35
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Het schijnt ook te kunnen, dat je je huisdier een soort spuitje laat geven, zodat er een soort spul in het bloed komt waar vlooien niet van houden (en wat natuurlijk niet gevaarlijk is voor je huisdier) en dus ben je dan vlug van je vlooien af. Zelf lijkt me het behoorlijk goor maar ok. onze hond heeft soms ook vlooien. ik weet eigenlijk niet of ze mij bijten want ik heb wel is bultjes op mn armen, maar die kunnen nattiirlijk ook van muggen zijn
Oud 06-08-2002, 13:39
Verwijderd
Citaat:
maantje tuurt schreef:
Het schijnt ook te kunnen, dat je je huisdier een soort spuitje laat geven, zodat er een soort spul in het bloed komt waar vlooien niet van houden (en wat natuurlijk niet gevaarlijk is voor je huisdier) en dus ben je dan vlug van je vlooien af.
dan is haar kat van de vlooien af, maar de vloerbedenkking nog niet
en daar ging het om (toch?)
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 13:43
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:

dan is haar kat van de vlooien af, maar de vloerbedenkking nog niet
en daar ging het om (toch?)
ohw ja daz waar, ik dacht dan hebben ze niet meer te eten, maar dan springen ze natuurlijk over op haar. dan denk ik toch dat dat stink spul beter is (al hielp het bij ons niet echt)
Oud 06-08-2002, 20:39
Kat
Kat is offline
idd zo'n spuitbus bus antivlooienspul, vraag anders even bij de dierenarts welke van die middeltjes goed werkt, dan weet je redelijk zeker dat je ook echt van die beesten afkomt.
om te voorkomen dat je kat nog eens vlooien krijgt kan je hem een vlooienband omdoen, dat heeft die van ons ook, helpt prima.
Oud 06-08-2002, 21:58
D@mien
D@mien is offline
Elke dag stofzuigen, kat een antimiddel geven, elke vlo die ze pakt verzuipen...zo hebben wij de plaag weggekregen...
Oud 12-08-2002, 12:39
makita
makita is offline
okee thanks allemaal !!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 18:08
ZeepSopje
ZeepSopje is offline
Citaat:
makita schreef:
mijn lieve katertje heeft vlooien en nu zijn mijn hele huissie eronder. overal waar ik loop wordt ik besprongen door die beestjes. Ik heb mijn kat nu welontvlooit maar bestaan er ook middeltjes om het uit je vloer kleed en alles te halen?? Ik heb nu gewoon een emmer water waar ik elke vlooi die ik te pakken krijg in verdrink maar dat schiet niet echt op. kan iemand me helpen???
Gatverrrrrrrr.....dus jij zit er ook onder???? Je moet zelf echt wel onder de vlooienspray.....en ik kom echt niet langs bij je thuis!!!! Hoe KUN je nu leven tussen de vlooien!!!!

Het beste is je huis opblazen met dynamiet ofzo.....dan zijn die vlooien in één klap foetsie!!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 07:57
makita
makita is offline
haha jaa het klinkt wel ranzig ja maar ik kan er nix aan doen . Was een paar dagen weg en toen waren ze even goed aan het voorplanten gegaan. maar het valt nu wel weer mee hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 10:57
Souris
Souris is offline
Citaat:
makita schreef:
haha jaa het klinkt wel ranzig ja maar ik kan er nix aan doen . Was een paar dagen weg en toen waren ze even goed aan het voorplanten gegaan. maar het valt nu wel weer mee hoor.
ik ken het probleem
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten