Oud 11-02-2013, 16:59
Verwijderd
Heb nu zo'n anderhalve maand m'n lichaam niet geschoren.
In de zomer hou ik het allemaal netjes bij, maar in de winter laat ik het meestal wat langer staan. Staat behoorlijk wat haar nu daar beneden en onder m'n oksels.
Hoe zit dat bij jullie? Scheren jullie je in de winter ook minder vaak?
Mannen en vrouwen bedoel ik hiermee.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 17:38
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
inde zomer scheer ik m'n benen enzo ook, in de winter alleen mn oksels als ik gym heb, anders is het echt tijdverspilling
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 17:40
Verwijderd
Citaat:
inde zomer scheer ik m'n benen enzo ook, in de winter alleen mn oksels als ik gym heb, anders is het echt tijdverspilling
Alleen je oksels in de winter?
Dus daar beneden scheer je in de winter ook niet?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 17:48
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nouja, als je niet in zwemkleding hoeft en verder toch niet uit de kleren gaat met andere mensen erbij kan ik me dat heel goed voorstellen hoor...
Oud 11-02-2013, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Nouja, als je niet in zwemkleding hoeft en verder toch niet uit de kleren gaat met andere mensen erbij kan ik me dat heel goed voorstellen hoor...
Oke, jij scheert je in de winter (daar) ook niet?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 18:26
loveyou123
loveyou123 is offline
ik scheer me oksels iedere dag, me benen eens in de maand en daar beneden ook eens in de maand in de zomer alles 1x per week
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 18:37
108934RS
108934RS is offline
scheer het hele jaar door mijn oksels, ballen en gezicht
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 18:45
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
nouja dat ook, dat vindik gewoon fijner
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 18:50
Verwijderd
Citaat:
nouja dat ook, dat vindik gewoon fijner
Ik ook haha
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 19:05
bloodyb
bloodyb is offline
Je mag het ook gewoon schaamhaar noemen hoor, we kunnen hier wel tegen een stootje!
Oud 11-02-2013, 19:08
Verwijderd
Schaamhaar daar beneden
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 19:17
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Schaamhaar daar beneden
wrom zou je dat doen alsje een jongen bent?
lijk je net een kale puppie
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 19:26
Verwijderd
Citaat:
niet kaal, gewoon kort geschoren, voel ik me fijner bij
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 19:29
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ok x)
njah kheb ook wel eens kale gezien.. vindet er niet uit zien mjah ><
smaken verschillen
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je dat doen als meisje? Dan lijkt je net een klein kind...

En BigBazar zit niet zo te vissen naar schaamhaar.

Ik scheer mijn benen vrijwel nooit omdat ik geen heel opvallende lichaamsbeharing heb, ook niet als ik rokken draag en er niets speciaals is te doen. Mijn oksels onthaar ik altijd, in de zomer en de winter gewoon standaard zo vaak als nodig is. Mijn schaamhaar wordt getrimd als dat nodig is.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 19:35
Verwijderd
Citaat:
ok x)
njah kheb ook wel eens kale gezien.. vindet er niet uit zien mjah ><
smaken verschillen
Liever met veel haar?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 20:21
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Waarom zou je dat doen als meisje? Dan lijkt je net een klein kind...

En BigBazar zit niet zo te vissen naar schaamhaar.

Ik scheer mijn benen vrijwel nooit omdat ik geen heel opvallende lichaamsbeharing heb, ook niet als ik rokken draag en er niets speciaals is te doen. Mijn oksels onthaar ik altijd, in de zomer en de winter gewoon standaard zo vaak als nodig is. Mijn schaamhaar wordt getrimd als dat nodig is.
Bij een meisje vind ik het gewoon normaler en mooier om daar geen haar te hebben.. En aangezien ik ook binnenste schaamlippen heb lijkt het daar beneden echt niet op dat van een kindje ;o
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 20:24
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Liever met veel haar?
Njah dat liever ook niet, het liefst gewoon iets bijhouden.
Dr zijn genoeg meiden die kaal of een oerwoud mooi vinden maar das mijn mening ;o
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Njah dat liever ook niet, het liefst gewoon iets bijhouden.
Dr zijn genoeg meiden die kaal of een oerwoud mooi vinden maar das mijn mening ;o
Een streepje vind je niets?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 21:07
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Een streepje vind je niets?
Njah dat kan mooi zijn maartis zo'n gedoe omhet zo te scheren x)
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Njah dat kan mooi zijn maartis zo'n gedoe omhet zo te scheren x)
ja lijkt me ook, je moet er iets voor over hebben he
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 21:14
Pluis
Pluis is offline
Daichidechu en bigbazar, het is hier geen slowchat. Ga maar per pm verder als jullie je meningen over schaamhaar nog verder willen uitdiepen.
Oud 12-02-2013, 03:07
Verwijderd
Citaat:
En aangezien ik ook binnenste schaamlippen heb lijkt het daar beneden echt niet op dat van een kindje ;o
Met citaat reageren
Oud 12-02-2013, 14:08
Em.
Em. is offline
Citaat:
Bij een meisje vind ik het gewoon normaler en mooier om daar geen haar te hebben.. En aangezien ik ook binnenste schaamlippen heb lijkt het daar beneden echt niet op dat van een kindje ;o
Kindjes hebben ook binnenste schaamlippen. Meisjes dan. Binnenste schaamlippen heb je je hele leven, niet pas vanaf de puberteit.

OT: oksels scheer ik standaard, meer uit gewoonte dan om een andere reden trouwens, benen sowieso heel weinig en zeker niet als het weer blote benen niet toelaat en verder is het nogal humeurafhankelijk allemaal.
Oud 12-02-2013, 14:38
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Kindjes hebben ook binnenste schaamlippen. Meisjes dan. Binnenste schaamlippen heb je je hele leven, niet pas vanaf de puberteit.

OT: oksels scheer ik standaard, meer uit gewoonte dan om een andere reden trouwens, benen sowieso heel weinig en zeker niet als het weer blote benen niet toelaat en verder is het nogal humeurafhankelijk allemaal.
maar die kan je toch nog niet zien dan..?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2013, 15:43
Em.
Em. is offline
Citaat:
maar die kan je toch nog niet zien dan..?
Volgens mij kun je ze net zo goed wel of juist niet zien als nu (net afhankelijk van of je kleding aanhebt en of - als je binnenste schaamlippen kleiner zijn dan de buitenste - je de buitenste schaamlippen uit elkaar trekt). Ik heb er geen hobby van gemaakt om kleine kindjes uitgebreid te bestuderen, maar wat ik me herinner van mijn zusje uit de tijd dat er nog luiers verschoont moesten worden, waren er gewóón binnenste schaamlippen, en wat ik me van mezelf herinner heb ik die ook altijd gehad. En jij bent de eerste die ik er ooit over hoor alsof ze in de puberteit verandering ondergaan.

Wat dacht jij dan? Dat je die eerst niet had/dat ze kleiner waren? Heb jij dan een herinneringen aan 'hey, deze dingen had ik eerst echt niet hoor!'

Edit: oh, google leert me dat in de puberteit bij 'veel vrouwen' de binnenste schaamlippen groeien (en daardoor ineens kunnen uitsteken terwijl ze dat eerst niet deden). Dan weet ik waar je het over had, al kende ik het fenomeen zelf niet, vandaar dat ik je post niet echt begreep.

En jouw verhaal gaat dan dus ook niet op voor iedereen, want ik zou er geschoren dus eigenlijk net zo uitzien als op m'n 6e, maar dan minder glad. Ik vind helemaal kaal voor vrouwen (ook mét uitstekende binnenste schaamlippen) dan ook een beetje kinderlijk en daarom een beetje ongemakkelijk.

Laatst gewijzigd op 12-02-2013 om 15:56.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2013, 20:46
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Volgens mij kun je ze net zo goed wel of juist niet zien als nu (net afhankelijk van of je kleding aanhebt en of - als je binnenste schaamlippen kleiner zijn dan de buitenste - je de buitenste schaamlippen uit elkaar trekt). Ik heb er geen hobby van gemaakt om kleine kindjes uitgebreid te bestuderen, maar wat ik me herinner van mijn zusje uit de tijd dat er nog luiers verschoont moesten worden, waren er gewóón binnenste schaamlippen, en wat ik me van mezelf herinner heb ik die ook altijd gehad. En jij bent de eerste die ik er ooit over hoor alsof ze in de puberteit verandering ondergaan.

Wat dacht jij dan? Dat je die eerst niet had/dat ze kleiner waren? Heb jij dan een herinneringen aan 'hey, deze dingen had ik eerst echt niet hoor!'

Edit: oh, google leert me dat in de puberteit bij 'veel vrouwen' de binnenste schaamlippen groeien (en daardoor ineens kunnen uitsteken terwijl ze dat eerst niet deden). Dan weet ik waar je het over had, al kende ik het fenomeen zelf niet, vandaar dat ik je post niet echt begreep.

En jouw verhaal gaat dan dus ook niet op voor iedereen, want ik zou er geschoren dus eigenlijk net zo uitzien als op m'n 6e, maar dan minder glad. Ik vind helemaal kaal voor vrouwen (ook mét uitstekende binnenste schaamlippen) dan ook een beetje kinderlijk en daarom een beetje ongemakkelijk.
Nouja.. Ik dacht dat ik dat ooit gehoord had o.o
Van mezelf hebik eigenlijk geen idee meer.. Maarja volgensmij waren ze iig wel iets kleiner Dx
En njah smaken verschillen, ik ben ook niet echt een volwassen uitziende vrouw dus opzich vindik het wel bij me passen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Nouja.. Ik dacht dat ik dat ooit gehoord had o.o
Van mezelf hebik eigenlijk geen idee meer.. Maarja volgensmij waren ze iig wel iets kleiner Dx
En njah smaken verschillen, ik ben ook niet echt een volwassen uitziende vrouw dus opzich vindik het wel bij me passen
Hoezo niet een volwassen uiziende vrouw?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 16:26
Martiño
Martiño is offline
BigBazar, hou eens op met constant vragen naar intieme details van andere forumers. Ik heb je daar al voor gewaarschuwd dus kap er mee. En zoals Pluis al zei, het is hier geen chat.
Oud 19-02-2013, 22:15
tripster
tripster is offline
Ik werk het gewoon altijd bij zodat ik niet een hele bos heb, maar gewoon een beetje. Is toch wel zo mannelijk toch?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 00:12
aniN
aniN is offline
ik hou alles netjes bij zowel in zomer als in winter
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 21:44
swimmer98
swimmer98 is offline
ik hou het altijd bij, zwem ook elke avond in de winter en anders vind ik dat maar schaamtelijk. had wel nog een vraagje: wanneer ik men schaamhaar doe is men huid daar voor 3 dagen ongv vreselijk geirriteerd, wat kan ik daar aan doen?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 23:51
aniN
aniN is offline
Citaat:
ik hou het altijd bij, zwem ook elke avond in de winter en anders vind ik dat maar schaamtelijk. had wel nog een vraagje: wanneer ik men schaamhaar doe is men huid daar voor 3 dagen ongv vreselijk geirriteerd, wat kan ik daar aan doen?
dat heb ik ook, het word snel rood en geirriteerd bij mij
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 06:24
swimmer98
swimmer98 is offline
Citaat:
dat heb ik ook, het word snel rood en geirriteerd bij mij
weet iemand wat je eraan kan doen ?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 10:09
DAH
DAH is offline
Ik scheer me nooit, behalve de gezichtsbeharing. Zo is het het hele jaar door. Ik zie wel wat ik met m'n (schaam)haar doe als ik een vriendin krijg.
Oud 22-02-2013, 16:27
meisjeJ
meisjeJ is offline
zomers wel, in de winter vaak niet..maar houd het wel een beetje bij dan.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2013, 12:22
Diamera
Diamera is offline
Als niemand mijn benen/oksels/schaamdelen ziet of ongewild deels zou kunnen spotten, doe ik niet mijn best om ze helemáál glad te houden zoals in de zomer. Op andere plaatsen dan mijn benen wordt het tenzij ik epileer (ook niet altijd zin in) na een dag al weer zo'n schuurplek, dan heb ik liever gewoon een beetje haar. Voelt daar fijner dan een geschoren vel en ik vind het eigenlijk ook niet lelijker.

Ik scheer 's winters eens in de zoveel tijd zodat het voorlopig even kort is, of alleen mijn benen wanneer ik gewoon zin heb in gladde benen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2013, 20:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn oksels scheer ik altijd, zomer en winter omdat ik vind dat ik anders meer/sneller ga stinken als ik zweet. Mijn benen doe ik in de winter zo af en toe maar niet zo vaak als in de zomer. Draag in de winter vaak ook wel een korte/driekwartbroek met sporten maar ik heb blonde haartjes op m'n benen die je niet zo goed ziet dus doe het sowieso niet heel vaak. M'n schaamhaar/bikinilijn doe ik wanneer ik er zin in heb. Ik houd het wel bij en zorg dat het netjes is maar helemaal kaal vind ik niets.
Oud 09-04-2013, 18:51
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten