Oud 19-03-2012, 14:27
blondysuzy
blondysuzy is offline
heeii,

ik was laatst op internet aan 't zoeken en kwam ik een blog tegen van een meisje van 14 jaar met anorexia, ze schrijft over haar anorexia en hoe ze er tegen aan het vechten is. Ik wil echt geen reclame maken ofzo maar het is gewoon een mooigeschreven blog en ook nog aangrijpend dus voor mensen die graag lezen en van zulke onderwerpen houden is het echt de moeite waard.
http://fay.loggy.nl
succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2012, 14:37
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Het komt voor mij over als iemand die het wel heel leuk vindt om over haar ziekte te praten, wat bij de meeste meisjes die hetzelfde hebben niet echt gebruikelijk is. Ze beschrijft in heel veel van haar berichtjes hoe moeilijk en lastig ze het heeft, wat ongetwijfeld zo zal zijn, maar wat ik me dan afvraag is waarom je het op internet plaatst.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2012, 14:52
blondysuzy
blondysuzy is offline
Citaat:
Het komt voor mij over als iemand die het wel heel leuk vindt om over haar ziekte te praten, wat bij de meeste meisjes die hetzelfde hebben niet echt gebruikelijk is. Ze beschrijft in heel veel van haar berichtjes hoe moeilijk en lastig ze het heeft, wat ongetwijfeld zo zal zijn, maar wat ik me dan afvraag is waarom je het op internet plaatst.
maar ze is erover gaan schrijven omdat het al iets beter met haar gaat en ze het met ons wil delen
Met citaat reageren
Oud 19-03-2012, 16:14
Verwijderd
Het blog ademt fakeheid, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2012, 16:32
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
maar ze is erover gaan schrijven omdat het al iets beter met haar gaat en ze het met ons wil delen
Die indruk krijg ik niet direct, aangezien ze het nog steeds heeft over dat ze het moeilijk vindt om een appel te eten. Ik denk niet dat het fake is, maar doordat ze er zo open en bijna vrolijk over praat neem ik het al snel wat minder serieus, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 21:27
highplaces
highplaces is offline
Zit je ons nu serieus pro-ana websites aan te raden..?
Oud 23-03-2012, 22:27
Em.
Em. is offline
Ik vind het niet heel mooi of heel aangrijpend geschreven. En ik loop ook niet over van geloof ineens, nadat ik het eens doorgekeken had na deze reacties te hebben gelezen. Ik denk dat er heel wat betere blogs over anorexia te vinden zijn - als in, aangrijpender, overtuigender, beter geschreven en niet zo verschrikkelijk roze.
Oud 24-03-2012, 12:27
Verwijderd
Ook dat 'bedankt dat jullie me zo steunen via mijn blog'. Ze heeft amper reacties.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten