Ach, ik vind horeca, in ieder geval voor mij persoonlijk, toch altijd een prima bijbaantje, of om te doen gewoon tussendoor zeg maar. Tussen twee banen in zoals ze dat zo leuk noemen
Voor studenten is het inderdaad goed toeven
Advertentie
15-05-2012, 17:26
Verwijderd
Oh, fijne verhaspeling. Pheebs, wil je het voor me fixen? Mijn foon weigert dienst inzake broodnodige correcties
Nou, het verdient niet echt chill. Veel studenten die ik ken (oke, vooruit, dat zijn jongens die verstand hebben van computers en shit) werken voornamelijk bij bedrijven en fixen dingen met computers en krijgen daarbij ongeveer het driedubbele betaald.
Maar ja ik heb dat verstand niet, en met wat ik studeer kom je ook niet echt aan de bak ( HAHA ) dus dat schiet niet op.
15-05-2012, 17:28
Verwijderd
Mhm. Maar horeca is weliswaar sociaal een stuk leuker, lijkt me. En wellicht ook relaxter qua flexibelere werktijden.
15-05-2012, 17:29
Verwijderd
Tsja. Hangt er maar net vanaf. Volgens mij heeft iedereen het prima naar z'n zin met z'n baantjes. Over baantjes gesproken, ik moet nog iets doen, en ik heb geen zin.
15-05-2012, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Schrijf een fictief blogbericht/dagboek entry over een vakantiereis naar madrid
Infoberichtjes kan ik wel maar een blogbericht niet zo geloof ik.
15-05-2012, 17:31
Verwijderd
sorry phoebe, ik stuur el en stuk taart met de post .
Meh, net een afspraak gehad bij een potentiële klant, waarbij ze een videofilmpje wilden maken met animaties van mij erin. Maar nu blijkt dat er voorlopig eigenlijk niet zoveel (of geen) geld beschikbaar is om mij van te betalen. Dus of het doorgaat is nog maar de vraag. BUMMER.
Allemaal dankzij die kuteconomie en kutcrisis. Ik heb zin om bankiers en politici aan een hoge boom op te knopen
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Ik moet m'n eigen eten kopen en maken. En dan maar hopen dat 't te pruimen is. En zo niet, dan moet ik 't alsnog opvreten. HET LEVEN IS ZO ONEERLIJK!!!
Gelukkig vind ik van mezelf dat ik best lekker kook zo nu en dan. Tenminste, ik kan het zelf prima hebben En nu ga ik lekker mijn eigen eten opeten <33
en ik stel voor dat we deze discussie bëeindigen want niemand heeft wat aan een debat over hutspot
Nou, ik vind een debat over hutspot anders best nuttig Stamppot maken is leuk, en hutspot is mijn favoriete stamppot. Ik denk dat ik morgen hutspot ga maken met spek en alles, hoppakee!
Ik heb net een degelijke maaltijd van de AH gegeten. Ik wil eigenlijk zo gaan hardlopen, maar ergens wil ik het ook weer niet. Nouja ergens, m'n benen willen het niet.