Beste iedereen,
Ik weet niet of dit op de goede plaats gepost staat, maar ik heb echt een probleempje. Voor vandaag moest ik mijn Portfolio voor mijn Recensietoets Nederlands inleveren. Als ik deze niet inlever krijg ik een 1. Ik heb er heel hard mijn best op gedaan om het goed af te krijgen, ik ben gisteren zelfs tot een uur of half 3 's nachts bezig geweest (eigenlijk vandaag dus, niet gisteren). Alles was helemaal afgerond en ik was er best tevreden over. Maar nu start ik net mijn computer op en kijk ik tussen mijn documenten, is mijn Portfolio foetsie. Ik heb ook in allemaal andere mappen met documenten gekeken maar daar zit hij niet. Ook heb ik de zoekfunctie gebruikt en een aantal trefwoorden ingetypt die 100% zeker weten met de titel overeenkomen, maar mijn computer kan het bestand niet vinden. Ik weet wel zeker dat ik het heb opgeslagen, ofwel... Misschien dacht ik dat ik het had opgeslagen? Het zit namelijk zo dat ik het bestand van mijn gmail had gedownloaden geopend, aangezien ik er eerst op school mee bezig ben geweest. Daar ben ik mee verder gegaan en ik heb het bestand opgeslagen door Ctrl + S te gebruiken, zoals ik altijd doe en wat altijd prima werkt. Ik heb alleen de eerste keer dat ik Ctrl + S gebruikte geen scherm gekregen om te kiezen waar ik het bestand op wilde slaan en ik denk dat hier het probleem zit. Waarschijnlijk is mijn bestand dus gewoon helemaal pleite en heb ik gisteren de hele dag voor niets gewerkt, maar in de hoop dat het bestand toch nog ergens staat wilde ik toch nog graag om raad plegen voor het geval dat.
Heel erg bedankt voor het lezen.
Mvg
Appliepie
|