Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2012, 07:53
Applepie
Avatar van Applepie
Applepie is offline
Beste iedereen,
Ik weet niet of dit op de goede plaats gepost staat, maar ik heb echt een probleempje. Voor vandaag moest ik mijn Portfolio voor mijn Recensietoets Nederlands inleveren. Als ik deze niet inlever krijg ik een 1. Ik heb er heel hard mijn best op gedaan om het goed af te krijgen, ik ben gisteren zelfs tot een uur of half 3 's nachts bezig geweest (eigenlijk vandaag dus, niet gisteren). Alles was helemaal afgerond en ik was er best tevreden over. Maar nu start ik net mijn computer op en kijk ik tussen mijn documenten, is mijn Portfolio foetsie. Ik heb ook in allemaal andere mappen met documenten gekeken maar daar zit hij niet. Ook heb ik de zoekfunctie gebruikt en een aantal trefwoorden ingetypt die 100% zeker weten met de titel overeenkomen, maar mijn computer kan het bestand niet vinden. Ik weet wel zeker dat ik het heb opgeslagen, ofwel... Misschien dacht ik dat ik het had opgeslagen? Het zit namelijk zo dat ik het bestand van mijn gmail had gedownloaden geopend, aangezien ik er eerst op school mee bezig ben geweest. Daar ben ik mee verder gegaan en ik heb het bestand opgeslagen door Ctrl + S te gebruiken, zoals ik altijd doe en wat altijd prima werkt. Ik heb alleen de eerste keer dat ik Ctrl + S gebruikte geen scherm gekregen om te kiezen waar ik het bestand op wilde slaan en ik denk dat hier het probleem zit. Waarschijnlijk is mijn bestand dus gewoon helemaal pleite en heb ik gisteren de hele dag voor niets gewerkt, maar in de hoop dat het bestand toch nog ergens staat wilde ik toch nog graag om raad plegen voor het geval dat.
Heel erg bedankt voor het lezen.
Mvg
Appliepie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2012, 08:28
Verwijderd
Ctrl+s werkt alleen als je het bestand al ergens hebt opgeslagen. Anders krijg je idd een menutje. Waar sla je je bestanden op als je van gmail download? Tip: Het hoofdmenu van Word toont altijd recent geopende bestanden. Maak daar gebruik van. En download anders het bestand van gmail nog een keer om te kijken waar het wordt opgeslagen; LET OP: naam wijzigen en niet over de definitieve versie schrijven!!!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 14:13
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
zie advies van hierboven. Daarnaast worden bestanden opgeslagen in je tijdelijk bestanden map (of download map).
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 18:58
Verwijderd
Citaat:
zie advies van hierboven. Daarnaast worden bestanden opgeslagen in je tijdelijk bestanden map (of download map).
In je tijdelijke internetbestanden als je het direct opent en dus niet in je tijdelijke bestanden. Het verschilt per browser waar deze neergezet worden en zelfs al weten we wat de browser is is er nog steeds een hele grote kans dat het bestand door de browser reeds verwijderd is en niet meer terug te halen valt.

Dan moet je ook maar nadenken voordat je dingen doet.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 12:14
Applepie
Avatar van Applepie
Applepie is offline
Ik heb al het bovenstaande geprobeerd maar ik kon het document niet vinden. Ik heb het uiteindelijk maar opnieuw gemaakt en heb m'n lesje geloof ik wel geleerd.. :')
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 14:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Wat bij mij altijd werkt is zodra je een bestand aanmaakt het gelijk opslaan (dus feitelijk een leeg document) met de juiste titel en in word instellen dat het bestand iedere 5 of 10 minuten automatisch wordt opgeslagen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 14:21
Verwijderd
En anders check je de bestandsgrootte, zoekt een random binary die rond dezelfde grootte zit en hernoem 'm naar Werkstuk.xls/ppt/whatever en stuur die op naar je docent. Die probeert 'm te openen, krijgt gekke foutmeldingen en dan kan jij lekker "teh intarwebs" de schuld geven én heb je nog wel 'n dag of twee.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 16:46
EenManOpEenVork
EenManOpEenVork is offline
virus + file binder + word-document met willekeurige shit + icon changer + extension spoofer + nep-error + leraar. Oh wacht, nee dat mag niet..... Gewoon tegen je docent zeggen dan maar?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 17:58
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
virus + file binder + word-document met willekeurige shit + icon changer + extension spoofer + nep-error + leraar. Oh wacht, nee dat mag niet..... Gewoon tegen je docent zeggen dan maar?
Er mogen zo veel dingen niet. En de extensie veranderen en naar je docent als laatste redmiddel opsturen is toch niet heul erg. Het is je laatste redmiddel.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Win XP] Verwijderde documenten terughalen
bamiPoep
2 11-12-2005 12:39
Software & Hardware [Software] Terughalen van files FAT32
maarte
4 14-10-2005 10:19
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Verwijderd
500 07-10-2005 00:33
De Kantine Hoe vernietig jij belangrijke documenten?
graag gedaan
71 20-10-2004 22:33
Software & Hardware [Software] Bestanden terughalen
pimomes1987
2 19-06-2004 15:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20.