Oud 30-05-2012, 16:49
bierkoning
bierkoning is offline
Hoe zijn jullie zelf qua condoomgebruik?

Geen enkele (10) partner van mij (hetzij pijpen of all the way) heeft vooraf gevraagd van goh wil je met of zonder condoom. zelf heb ik alleen mijn eerste keren seks condooms gebruikt en verder alleen gevraagd of ze aan de pil of spiraal waren.

Meeste dames die ik dan spreek zijn vooraf altijd van ja doe het vaak wel veilig etc, maar als het eenmaal gebeurt, dan wordt er niks gevraagd. Nou waren bijna alle partners van mij vaste vriendinnen, of in ieder geval vaste scharrel. En dat verspreid over de afgelopen 10 jaar.

Hoe zijn jullie zelf daarin met oraal of het hele pakket?
Oud 30-05-2012, 17:43
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Van het hele pakket kan ik nog niet meespreken, maar oraal doe ik het zonder condoom bij hem.
Om hem meer te laten genieten.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 18:13
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik pijp jongens zonder condoom, een condoom smaakt niet zo lekker en voor de jongens is het wat gevoeliger zonder. Nu weet ik niet helemaal zeker wat de gevaren qua SOA's daarvan zijn.
Maar verder vrij ik veilig, ben niet aan de pil dus alleen met condoom.
Oud 30-05-2012, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Ik pijp jongens zonder condoom, een condoom smaakt niet zo lekker en voor de jongens is het wat gevoeliger zonder. Nu weet ik niet helemaal zeker wat de gevaren qua SOA's daarvan zijn.
Een SOA kan overgedragen worden via pijpen, maar voor een aantal SOA's is de kans een stuk kleiner
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 18:47
Lomyrne
Lomyrne is offline
Ik doe alles veilig tot we ons hebben laten testen. Ik heb een mirena maar altijd dubbel op. Tenzij het een vaste (seks)relatie is.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 19:03
Epicurus
Epicurus is offline
Oraal altijd zonder, maar 't is voor ons allebei ook de eerste. Seks altijd met condoom, omdat zij nog niet aan de pil is. Even trouwens ook een vraag omgekeerd. Maar heeft 1 van de jongens ooit een beflapje gebruikt? Want door te beffen krijg je natuurlijk ook SOA's... Sorry als het een beetje off-topic gaat.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 19:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik pijp/bef zonder condoom, wat een beetje dom is, maar ik heb het eens gedaan bij iemand die het echt met iedereen deed en dat was goor. Je zuigt dat hele ding naar binnen en de smaak, bah. Ik weet dat er condooms met smaakjes zijn, maar die heb ik niet standaard liggen en naar mijn idee is dat ook gewoon rubbersmaak met een vleugje <smaak>.

Neuken doe ik wel met condoom, altijd, en ik ben ook aan de pil.
Oud 30-05-2012, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Waarom pijp je iemand zonder dat je weet of je daar een SOA van kan krijgen?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 20:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Altijd zonder. Maar ik ben ook meer van de vaste relaties.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 20:26
xVeerle
xVeerle is offline
Ik heb 3 jaar een relatie met mijn vriend, ben aan de pil maar ik voel me niet altijd 100% veilig als hij in me klaarkomt. Daarom gebeurt dat niet vaak. We vrijen wel vaak zonder condoom, maar dan komt hij niet in mij klaar.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 22:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
In een vaste relatie altijd zonder condoom.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 07:18
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Oraal altijd zonder, maar 't is voor ons allebei ook de eerste. Seks altijd met condoom, omdat zij nog niet aan de pil is. Even trouwens ook een vraag omgekeerd. Maar heeft 1 van de jongens ooit een beflapje gebruikt? Want door te beffen krijg je natuurlijk ook SOA's... Sorry als het een beetje off-topic gaat.
nee geen beflapje gebruikt.
Oud 31-05-2012, 07:40
Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Ik heb 3 jaar een relatie met mijn vriend, ben aan de pil maar ik voel me niet altijd 100% veilig als hij in me klaarkomt. Daarom gebeurt dat niet vaak. We vrijen wel vaak zonder condoom, maar dan komt hij niet in mij klaar.
Dan komt er ook al voorvocht uit zijn penis hè.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 08:11
Verwijderd
Metmijn eerste vriendje deed ik alles met condoom en er is geen orale seks geweest. Mijn tweede vriendje heeft een soatest laten doen, daarna hadden we zowel orale seks als gewone seks zonder condoom. De eerste drie weken hebben we dus met condoom seks gehad, en tusssendoor nog een paar keer een tijd, omdat ik aan de pil was en antibiotica gebruikte enomdat ik in die relatie een spiraaltje heb laten zetten en we dat de eerste week nog wat eng vonden. In mijn huidige relatie hebben we vanaf moment een (orale) seks zonder condoom. Hij heeft een soatest laten doen net voordat het iets werd. Ik heb een spiraaltje en doe eens in de drie maanden (ongeveer) een zwangerschapstest. Binnenkort ergens laat ikmijn spiraaltje verwijderen en wil ik een tijdje zonder, dus dan moeten we wel weer condooms gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 08:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dan komt er ook al voorvocht uit zijn penis hè.
Maar ze is toch aan de pil? Dat is dus niet echt een probleem.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 10:29
Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Maar ze is toch aan de pil? Dat is dus niet echt een probleem.
Nee, maar ze zegt dat ze het soms niet helemaal 100% vertrouwt als ze daadwerkelijk seks zonder condoom hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 10:40
Lomyrne
Lomyrne is offline
Opvallend dat veel mensen oraal zonder bescherming doen. Een SOA is dan net zo goed over te dragen. Ik zou de orale fase even overslaan en je samen laten testen. En als het een eenmalige keer seks is, gewoon géén orale seks.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 11:25
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik word niet vrolijk van geen orale seks geven, dus dat doe ik meestal wel gewoon.
Neuken wel met condoom, tenzij diegene zich heeft laten testen en weet dat t kan.
Oud 31-05-2012, 12:07
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik word niet vrolijk van geen orale seks geven, dus dat doe ik meestal wel gewoon.
Neuken wel met condoom, tenzij diegene zich heeft laten testen en weet dat t kan.
Dus eigenlijk zit dat condoom er tijdens het neuken voor spek en bonen?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 16:35
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Dus eigenlijk zit dat condoom er tijdens het neuken voor spek en bonen?
Hij zegt nergens dat het/de meisje/meisjes in kwestie aan de pil o.i.d. zijn, dus kan natuurlijk ook tegen zwangerschap
Oud 31-05-2012, 16:37
Pluis
Pluis is offline
Ik heb een vaste relatie en doe het zonder condoom. We weten allebei dat we niks hebben en ik gebruik de nuvaring om niet zwanger te raken (en binnenkort een spiraal, maargoed).
Moet wel eerlijk toegeven dat ik vroeger niet altijd even netjes was met condooms nadat ik aan de pil ben gegaan, maar daarvoor zijn gelukkig soa testen voor uitgevonden. (niet dat ik dat iedere week liet doen hoor, voor dat ik het halve forum op mn dak krijg )
Oud 31-05-2012, 19:27
xVeerle
xVeerle is offline
Citaat:
Nee, maar ze zegt dat ze het soms niet helemaal 100% vertrouwt als ze daadwerkelijk seks zonder condoom hebben.
Haha, dat weet ik wel ja. Ik vind de pil zelf wel betrouwbaar, maar ik vind het gewoon een niet 100% gerust idee dat hij echt in mij klaarkomt. Zit puur tussen mijn oren
Oud 31-05-2012, 19:31
Em.
Em. is offline
Citaat:
Haha, dat weet ik wel ja. Ik vind de pil zelf wel betrouwbaar, maar ik vind het gewoon een niet 100% gerust idee dat hij echt in mij klaarkomt. Zit puur tussen mijn oren
De pil werkt ook niet 100%, dus in die zin is het wel nét even een beetje veiliger met condoom. (Hoewel ik ook wel snap hoe jij het bedoelt hoor, dat het condoom veiliger vóelt, nog geheel los van of het dat ook zou zijn. )
Oud 31-05-2012, 19:45
xVeerle
xVeerle is offline
Jep, maar ik ga ervan uit dat de kans dat ik zwanger word als ik aan de pil ben, én als hij niet in mij klaarkomt, errug klein is

Ik vraag me altijd af of zo'n stom pilletje kan werken tegen zwangerschap. Bij een condoom zie je dat het werkt, dus
Maar thats just in my head
Oud 31-05-2012, 21:33
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Er moeten maar eens pillen komen voor mannen
Oud 31-05-2012, 21:39
Verwijderd
Gepijpt worden zonder, neuken met.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Er moeten maar eens pillen komen voor mannen
Volgens mij zijn die in ontwikkeling! Ik ben te lui om een bron te zoeken maar ik meen me te herinneren dat ze er wel mee zijn!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 22:26
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Volgens mij zijn die in ontwikkeling! Ik ben te lui om een bron te zoeken maar ik meen me te herinneren dat ze er wel mee zijn!
Ja daar heb ik ook vaag ergens van gehoord. Waarom hebben alleen vrouwen (al vijftig jaar) pillen geslikt?
Oud 31-05-2012, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Ja daar heb ik ook vaag ergens van gehoord. Waarom hebben alleen vrouwen (al vijftig jaar) pillen geslikt?
Omdat jullie degene zijn die zwanger worden misschien?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 22:35
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Omdat jullie degene zijn die zwanger worden misschien?
Pff alsof mannen graag onverwacht een kind krijgen. Wij hebben al genoeg aan ons hoofd.
Oud 31-05-2012, 22:42
Em.
Em. is offline
Citaat:
Googlen (op: 'mannenpil') levert allemaal sites op die dat inderdaad ook lijken te beweren! En ik heb er ook wel eens van gehoord, ja.
Oud 31-05-2012, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Pff alsof mannen graag onverwacht een kind krijgen. Wij hebben al genoeg aan ons hoofd.
Maar wij kunnen er vandoor gaan
Niet dat ik dat zou kunnen, maar het is wel zo
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 22:54
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Maar wij kunnen er vandoor gaan
Niet dat ik dat zou kunnen, maar het is wel zo
Binnenkort is het dus toch jullie beurt om te slikken ben ik bang
Oud 31-05-2012, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Dat accepteren wij mannen niet hoor
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 18:31
klaaaar
klaaaar is offline
Ik heb een vaste relatie, nog geen seks maar we gaan wel een condoom gebruiken.
Ik ben ook aan de pil, hij is mijn eerste. Ik zijn tweede en hij weet zeker dat ie geen soa heeft.
Hij wil het zelf ook zo veilig mogelijk, dusja.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 19:02
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Citaat:
Ik heb een vaste relatie, nog geen seks maar we gaan wel een condoom gebruiken.
Ik ben ook aan de pil, hij is mijn eerste. Ik zijn tweede en hij weet zeker dat ie geen soa heeft.
Hij wil het zelf ook zo veilig mogelijk, dusja.
Hij weet zeker dat hij geen soa heeft?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 10:46
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
"Ja hoor schat ik slik die pil" lijkt me idd een heel betrouwbare reactie van een man
Oud 05-06-2012, 10:51
Yndi
Yndi is offline
Ik heb al 19 maanden een relatie met mijn vriendin, ik gebruik elke keer een condoom.
Dit puur ter preventie van een zwangerschap.
Ik geloof niet in de pil, I don't care wat de rest er van vindt.
Hij werkt voor 99,8 procent ofzo, not enough for me.
Dus, gewoon lekker condoom en anders maar niet, her loss. (:
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 11:10
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik vind dit heel naar klinken. Alsof ze je op haar knieën moet bedanken dat je haar überhaupt wilt neuken, of zo.

Je kunt natuurlijk ook aan haar vragen of ze niet het spiraal wil nemen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 11:16
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik vind dit heel naar klinken. Alsof ze je op haar knieën moet bedanken dat je haar überhaupt wilt neuken, of zo.

dat of elkaar gewoon alleen nog maar oraal bevredigen of aftrekken/vingeren, dat is ook behoorlijk veilig tegen zwanger worden
Oud 05-06-2012, 11:44
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:

Mooi dat vrouwen van jou wel altijd een graag-of-niet houding moeten aannemen, maar als een man die instelling heeft hij naar klinkt.
Oud 05-06-2012, 12:11
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Mooi dat vrouwen van jou wel altijd een graag-of-niet houding moeten aannemen, maar als een man die instelling heeft hij naar klinkt.
Waar heb ik gezegd dat vrouwen dat moeten doen? Ik vind dat wanneer het gaat om anticonceptie, je het daar samen over eens moet worden, aangezien seks iets is dat je met z'n tweeën doet. Maar als er van begin af aan al geen discussie over mogelijk is, dan wordt het -lijkt me- iets moeilijker.

Het ging mij overigens niet om het feit dát hij altijd met condoom seks wil hebben, maar om dat laatste stukje. "Her loss (:" Het klinkt alsof hij vindt dat ze blij moet zijn dat 'ie überhaupt z'n lul in haar wil steken.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 12:13
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Niet zozeer over dit onderwerp, maar wel over andere seksgerelateerde onderwerpen.
Als die jongen per se met condoom wil seksen is dat zijn goed recht .
Oud 05-06-2012, 12:14
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Niet zozeer over dit onderwerp, maar wel over andere seksgerelateerde onderwerpen.
Als die jongen per se met condoom wil seksen is dat zijn goed recht .
Uhu, zie mijn edit.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 17:56
klaaaar
klaaaar is offline
Citaat:
Hij weet zeker dat hij geen soa heeft?
Tegen mij zei hij dat, ja. Dus ik geloof hem. Hij heeft dan ook maar één keer eerder seks gehad, maar ik weet niet wat voor meisje dat was. Maar ze hadden een relatie, dus ik denk dat zij zich ook wel heeft laten testen voordat ze seks hadden.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 19:57
manonn01
manonn01 is offline
Alleen tijdens eerste 3 keer seks een condoom gebruikt, maar het zijn echt de meest onhandige dingen ever.
Ben gewoon aan de pil, dus toen besloten om voortaan gewoon zonder condoom te doen. Behalve als ik ziek ben geweest (overgeven, diarree, antibiotica), dan gewoon met condoom omdat de pil natuurlijk niet meer betrouwbaar is, of hij nu wil of niet, dan gaat tie er niet in zonder condoom
Pijpen altijd zonder, beffen ook.
Oud 05-06-2012, 20:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik heb al 19 maanden een relatie met mijn vriendin, ik gebruik elke keer een condoom.
Dit puur ter preventie van een zwangerschap.
Hij werkt voor 99,8 procent ofzo, not enough for me.
Je weet dat condooms minder betrouwbaar zijn dan de pil?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Je "gelooft" niet in de pil? In welk woonwagenkamp heb jij je opleiding gevolgd?

Altijd met condoom want bitches willen mijn kindjes. Tenzij vaste relatie maar nooit vaste relatie en soms uitzonderingen voor meisjes die ik vertrouw.

Vaak trouwens ook gewoon geen seks want condooms zijn de bron van al het kwaad.

Laatst gewijzigd op 06-06-2012 om 11:52.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 12:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vaak trouwens ook gewoon geen seks want condooms zijn de bron van al het kwaad.
Jij + scharrel of wie dan ook liggen alleen maar een beetje met handen en eventueel voeten te frunniken omdat je condooms zo kut vindt? Jeetje.
Oud 06-06-2012, 12:37
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Jij + scharrel of wie dan ook liggen alleen maar een beetje met handen en eventueel voeten te frunniken omdat je condooms zo kut vindt? Jeetje.
Je kent Reverend inmiddels toch? Hij doet alsof die badass is, maar eigenlijk is het gewoon een klein schatje.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten