Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vrolijker nieuws dan: http://www.cracked.com/photoplasty_5...actors_p34/#23 ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ploeggenootjes, nou ja, van een zusterploegje, komen hiernaartoe. Ik heb tegen hen gezegd dat ze dan maar zelf voor alcohol moesten zorgen als ze dat zo graag wilden en dat ik alleen jip & janneke champagne ging halen
![]() ![]() Mijn eigen ploeg daarentegen stelde voor om als ondertitel voor onze ploegnaam 'Drinkt op elke overwinning' te doen. ![]() |
![]() |
|
Zo meteen eens even boodschapjes doen. Bij de AH hebben ze ook wel wat spullen voor O&N. Ik moet in ieder geval nog wel champagneglazen kopen. En ik dacht eerst aan van die glitterkanonnetjes (als je begrijpt wat ik bedoel) maar dat geeft zo'n troep en ik ga echt niet naar buiten
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je kunt afspreken dat je je allemaal chic en glitterig kleedt en opmaakt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind december een heel erg stomme maand, eigenlijk. Altijd te veel semi-verplicht sociaal contact, altijd te weinig tijd voor tekenwerk. Plus het is donker en er is vuurwerk. Tegen nieuwjaar ben ik er altijd ontzettend klaar mee en wil ik me gewoon rustig opsluiten in mijn huis, maar in plaats daarvan moet ik twee dagen met mijn ouders mee naar mijn opa en oma in Duitsland.
|
![]() |
|
In oliebollen die een brassband in het Friese Wirdum zaterdag verkocht, zijn insecten aangetroffen. Waardoor de beestjes in de oliebollen terecht zijn gekomen en om wat voor insecten het precies gaat, is nog onduidelijk. De brassband adviseert kopers op zijn website de lekkernijen niet op te eten.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De andere dingen ook niet echt, hoor, en objectief valt het sowieso nogal mee. Ik raak gewoon erg snel overgestimuleerd. Autistisch trekje. |
![]() |
|
*schopt*
Ik heb toch maar de FBTO afgesloten. Ik ging voor de zekerheid kijken of OHRA (waar ik nu zit) iets had wat me kon laten blijven, ondanks dat ik bijna zeker was dat niet te willen. Maar hun basis kost hetzelfde als de basis+tandarts bij FBTO, en met dezelfde tandartsverzekering van 500 euro per jaar, was ik ruim 20 euro duurder uit. Dag OHRA.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|