Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2012, 14:00
Verwijderd
Zo
Advertentie
Oud 30-12-2012, 14:01
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ja en nu vrolijker onderwerpen Potdomme met zo'n nare post het topic gesloten
Oud 30-12-2012, 14:02
Verwijderd
Ja, dat had ik toen meegekregen. De neurologen hadden zich ook niet echt gerealiseerd wat de impact op jou zou zijn om zo verder te moeten.
Oud 30-12-2012, 14:04
Verwijderd
Ja ok. Er waaien hier steeds heel grappige buitjes over! Dan zie ik het even regenen in de tuin van de achterburen, dan regent het in onze tuin, even later ook voor maar dan houdt het in de tuin alweer op, en dan is het weer droog. Echt binnen twee minuten.
Oud 30-12-2012, 14:05
Verwijderd
Er komt nu een groot stuk blauwe lucht aangewaaid, dus ik ga snel het konijnenhok schrobben, tot zo!
Oud 30-12-2012, 14:06
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
huh, dat is maf! Hier is het nu droog, maar het waait wel heel hard.
Oud 30-12-2012, 14:12
Verwijderd
Ik snap ook niks van het weer vandaag. Soms moet ik de gordijnen dicht doen omdat ik anders het beeldscherm niet meer kan zien, tien minuten later moeten alle lampen aan omdat het ineens super donker is. Wel mooie wolken!
Oud 30-12-2012, 14:15
Verwijderd
Ik vind euthanasie geen naar onderwerp, eigenlijk. Het heeft juist allemaal positieve connotaties. Pijnloze manier van stoppen van lijden, dat iemand eerder aan zoiets denkt dan aan zelfmoord, dat er overleg is met artsen, dat het een extra optie is in situaties waarin opties schaars zijn, dat je controle over je eigen leven kunt behouden, allemaal positieve dingen. Fijn dat ze je de optie gaven, Snebbel Dat scheelde veel, denk ik. Soms is de aanwezigheid van een deur voldoende.
Oud 30-12-2012, 14:17
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Drie vriendinnen komen bij mij thuis oud en nieuw vieren. Iemand tips om het feestelijk te maken? We gaan kaasfonduën (hoe schrijf je dat?) en ik haal wat jip en jannekechampagne in huis en 1 fles alcoholisch spul (we drinken allemaal nauwelijks) en ik doe niet aan vuurwerk. Ik ga nog wat oliebollen scoren ergens en verder weet ik het niet zo goed!
Oud 30-12-2012, 14:18
Verwijderd
Ik vind sterretjes altijd leuk en feestelijk
Oud 30-12-2012, 14:19
Verwijderd
Echt veel forummers halen Jip en Janneke champagne
Oud 30-12-2012, 14:21
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik vind euthanasie geen naar onderwerp, eigenlijk. Het heeft juist allemaal positieve connotaties. Pijnloze manier van stoppen van lijden, dat iemand eerder aan zoiets denkt dan aan zelfmoord, dat er overleg is met artsen, dat het een extra optie is in situaties waarin opties schaars zijn, dat je controle over je eigen leven kunt behouden, allemaal positieve dingen. Fijn dat ze je de optie gaven, Snebbel Dat scheelde veel, denk ik. Soms is de aanwezigheid van een deur voldoende.
Helemaal mee eens! En die mogelijkheid gaf me inderdaad rust. Ik kon me richten op overleven, omdat ik wist dat als het echt niet meer zou gaan, er een uitweg was waar mensen me bij wilden helpen. Als je die uitweg niet hebt, richt je je vooral op alle mogelijkheden er een eind aan te maken. Maar dat ik het een naar onderwerp vind, is omdat het een nare periode was.
Oud 30-12-2012, 14:21
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik vind sterretjes altijd leuk en feestelijk
Zelfs die vind ik eng
Oud 30-12-2012, 14:22
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Echt veel forummers halen Jip en Janneke champagne
En zo hoort het!
Oud 30-12-2012, 14:24
Verwijderd
Tsja het is wel een enigszins acceptabele vervanging ja
Oud 30-12-2012, 14:29
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Vorige jaren vierde ik vaak oud en nieuw bij anderen en dan nam ik altijd een fles jip en janneke champagne mee
Oud 30-12-2012, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Helemaal mee eens! En die mogelijkheid gaf me inderdaad rust. Ik kon me richten op overleven, omdat ik wist dat als het echt niet meer zou gaan, er een uitweg was waar mensen me bij wilden helpen. Als je die uitweg niet hebt, richt je je vooral op alle mogelijkheden er een eind aan te maken. Maar dat ik het een naar onderwerp vind, is omdat het een nare periode was.
Ja, dat laatste kan ik me wel goed voorstellen.

Vrolijker nieuws dan: http://www.cracked.com/photoplasty_5...actors_p34/#23 Blijft leuk om te zien. Misschien moet ik er ook een paar inzenden onder m'n echte naam, ter bevordering van de Google-resultaten.
Oud 30-12-2012, 14:30
Verwijderd
Mijn ploeggenootjes, nou ja, van een zusterploegje, komen hiernaartoe. Ik heb tegen hen gezegd dat ze dan maar zelf voor alcohol moesten zorgen als ze dat zo graag wilden en dat ik alleen jip & janneke champagne ging halen .

Mijn eigen ploeg daarentegen stelde voor om als ondertitel voor onze ploegnaam 'Drinkt op elke overwinning' te doen. .
Oud 30-12-2012, 14:32
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Zo meteen eens even boodschapjes doen. Bij de AH hebben ze ook wel wat spullen voor O&N. Ik moet in ieder geval nog wel champagneglazen kopen. En ik dacht eerst aan van die glitterkanonnetjes (als je begrijpt wat ik bedoel) maar dat geeft zo'n troep en ik ga echt niet naar buiten En ik durf eigenlijk niet zo goed naar de winkel want ik hoor al overal geknal. Wat een faalhaas ben ik ook. Maar ik schop mezelf gewoon de deur uit
Oud 30-12-2012, 14:37
Verwijderd
Ik ga vandaag gewoon niet het huis uit, het klinkt alsof het heul hard waait en er komt een donkere lucht aan enzo.
Oud 30-12-2012, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat laatste kan ik me wel goed voorstellen.

Vrolijker nieuws dan: http://www.cracked.com/photoplasty_5...actors_p34/#23 Blijft leuk om te zien. Misschien moet ik er ook een paar inzenden onder m'n echte naam, ter bevordering van de Google-resultaten.
ik ga de photoplasties wat beter in de gaten houden
Oud 30-12-2012, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Drie vriendinnen komen bij mij thuis oud en nieuw vieren. Iemand tips om het feestelijk te maken? We gaan kaasfonduën (hoe schrijf je dat?) en ik haal wat jip en jannekechampagne in huis en 1 fles alcoholisch spul (we drinken allemaal nauwelijks) en ik doe niet aan vuurwerk. Ik ga nog wat oliebollen scoren ergens en verder weet ik het niet zo goed!
Op zich kun je gewoon oudejaarsconference kijken en daarna muziek op zetten en dan wordt het vast al wel gezellig! Of je gaat pictionary spelen!

En je kunt afspreken dat je je allemaal chic en glitterig kleedt en opmaakt
Oud 30-12-2012, 14:43
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh ik ga een cake bakken voor morgen en versieren met prinsessenglitterspul
Oud 30-12-2012, 14:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Volgens mij heeft Frayne me virtueel aangestoken met haar bacillen, ik heb net bijna 12 uur geslapen.
Oud 30-12-2012, 14:45
Verwijderd
Hihi
Advertentie
Oud 30-12-2012, 14:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Is niet grappig
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Op zich kun je gewoon oudejaarsconference kijken en daarna muziek op zetten en dan wordt het vast al wel gezellig! Of je gaat pictionary spelen!
Oh pictionary is een goed idee! Of wie ben ik ofzo Ik zou zelf graag wel de oudejaarconference kijken, maar ik denk niet dat iedereen dat leuk vindt. We zijn allemaal hele goede vriendinnen, maar onze smaken verschillen als dag en nacht Gister ging ik met 1 vriendin schoenen shoppen. Als ik schoenen afgrijselijk lelijk vond, wees ik ze haar, want dan vond zij ze waarschijnlijk prachtig en andersom ook
Verwijderd
Ik heb een confettikanon dat geeft wel troep maar ach, daar zijn stofzuigers voor.
Oud 30-12-2012, 14:48
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En nu ga ik echt boodschappen doen! Toedels!
Oud 30-12-2012, 14:49
Verwijderd
Oh en ik bedenk dat ik maar 1 fles champagne heb voor 12 personen. Maar op zich weten al die elf anderen dat al, dus als ze dan geen champagne mee nemen is het ook wel hun eigen schuld of moet ik ze er aan herinneren?
Oud 30-12-2012, 14:50
Verwijderd
Ik vind december een heel erg stomme maand, eigenlijk. Altijd te veel semi-verplicht sociaal contact, altijd te weinig tijd voor tekenwerk. Plus het is donker en er is vuurwerk. Tegen nieuwjaar ben ik er altijd ontzettend klaar mee en wil ik me gewoon rustig opsluiten in mijn huis, maar in plaats daarvan moet ik twee dagen met mijn ouders mee naar mijn opa en oma in Duitsland.
Oud 30-12-2012, 14:50
Verwijderd
Dat is het lastige als je je huis beschikbaar stelt voor feestjes: mensen nemen meteen aan dat je ook verantwoordelijk bent voor de organisatie ervan.
Oud 30-12-2012, 15:02
Verwijderd
Of nouja, moet, moet. Ik kan gewoon thuisblijven natuurlijk, maar dan ben ik harteloos. Fijnzinnige emotionele chantage is bij ons familietraditie aan het worden
Oud 30-12-2012, 15:06
Verwijderd
maar wat heb je verder dan voor grote hoeveelheden sociale contacten in december? Naast kerst en oud& nieuw? Want ik neem aan dat drie dagen sociaal doen per maand niet ver bovengemiddeld is
Oud 30-12-2012, 15:06
Verwijderd
En toen was mijn collega ziek en moest ik toch weer werken Ik heb net even uitgerekend dat ik de afgelopen 6 nachten gemiddeld 4 uur en 3 kwartier sliep per nacht. NIET COOL.
Oud 30-12-2012, 15:10
Verwijderd
Net drie uurtjes wezen wandelen En we bleven de hele tijd droog. En nu heb ik een bitterkoekje
Oud 30-12-2012, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Dat is het lastige als je je huis beschikbaar stelt voor feestjes: mensen nemen meteen aan dat je ook verantwoordelijk bent voor de organisatie ervan.
Dat heb ik inderdaad nu ook al. En ik heb nog geeneens een huis.
Oud 30-12-2012, 15:12
Verwijderd
Ik heb trouwens een anonieme kerstkaart gekregen
Oud 30-12-2012, 15:14
Verwijderd
Vast gewoon vergeten z'n naam erop te schrijven. Of hij/zij verwarde kerst met valentijn
Oud 30-12-2012, 15:19
Verwijderd
ja, het is zo'n voorgedrukte kaart die je op zich alleen maar zou hoeven ondertekenen. Er zit wel een groene verfveeg in een hoekje, dus ik denk dat het van een vriendin is die schildert
Oud 30-12-2012, 15:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
In oliebollen die een brassband in het Friese Wirdum zaterdag verkocht, zijn insecten aangetroffen. Waardoor de beestjes in de oliebollen terecht zijn gekomen en om wat voor insecten het precies gaat, is nog onduidelijk. De brassband adviseert kopers op zijn website de lekkernijen niet op te eten.

Oud 30-12-2012, 15:44
Verwijderd
Citaat:
maar wat heb je verder dan voor grote hoeveelheden sociale contacten in december? Naast kerst en oud& nieuw? Want ik neem aan dat drie dagen sociaal doen per maand niet ver bovengemiddeld is
Meerdere Sinterklaasvieringen met verschillende groepen mensen (waarvan de laatste gisteren was) en meerdere verjaardagen, waaronder mijn eigen. Als ik die laatste niet zelf vier is dat alsnog minimaal een bezoekje aan mijn ouders, telefoontjes en mailtjes van familie beantwoorden, mijn opa en oma bellen en ze bedanken voor hun cadeau, soms alsnog uit eten met vrienden en natuurlijk verjaardagschillen met Turk. Maar dat laatste is niet erg.

De andere dingen ook niet echt, hoor, en objectief valt het sowieso nogal mee. Ik raak gewoon erg snel overgestimuleerd. Autistisch trekje.
Oud 30-12-2012, 15:45
Verwijderd
http://defensedistributed.com/

VET GOED BEZIG
Oud 30-12-2012, 15:47
Verwijderd
Wat een perfecte zondag! Wafels bakken was leuk en nu ben ik aan een puzzel begonnen. Kneuterigheid ten top, maar zo fijn
Oud 30-12-2012, 15:50
Verwijderd
Ohja, sinterklaas was ik vergeten. Met meerdere sinterklaasvieringen en meerdere verjaardagen erbij wordt het inderdaad wel druk. Dat is niet noodzakelijk autistisch, dat is gewoon introvert
Oud 30-12-2012, 16:18
Verwijderd
Wie wil mij een schop verkopen ?
Oud 30-12-2012, 16:20
Verwijderd
*schop*
Oud 30-12-2012, 16:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
*schopt*

Ik heb toch maar de FBTO afgesloten. Ik ging voor de zekerheid kijken of OHRA (waar ik nu zit) iets had wat me kon laten blijven, ondanks dat ik bijna zeker was dat niet te willen. Maar hun basis kost hetzelfde als de basis+tandarts bij FBTO, en met dezelfde tandartsverzekering van 500 euro per jaar, was ik ruim 20 euro duurder uit. Dag OHRA.
Oud 30-12-2012, 16:21
Macrador
Macrador is offline
Misschien iemand in een tuinwinkel?
Oud 30-12-2012, 16:32
Verwijderd
Thanks het heeft semi geholpen. Ik heb nu in ieder geval afgewassen en thee gezet. Dat is toch weer iets!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten