Oud 15-02-2013, 18:20
Verwijderd
Hallo,

Ik heb de sims 3 met meerdere uitbreiding pakketten, ik zal ze hieronder even opnoemen.

- Sims 3
- Wereldavonturen
- Luxe accessoires
- Ambities
- Na middernacht
- Buitenleven accessoires
- Levensweg
- Beestenbende
- Showtime
- Bovennatuurlijk
- Jaargetijden

Ik heb alleen een probleem.. ik ben al eventjes aan het spelen hele tijd niks aan de hand geweest, en nou loopt om de paar minuten het spel de hele tijd vast. Nou ja, Bomen en struiken enzo bewegen nog het regent of sneeuwt nog gewoon alleen de poppetjes de tijd en de rest staat gewoon helemaal stil.. weet iemand hier een oplossing voor? alle updates zijn gedaan maar toch doet hij het?

alvast bedankt!

Laatst gewijzigd op 15-02-2013 om 20:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2013, 18:36
Elin3
Elin3 is offline
Helpt het misschien om de grafische instellingen iets minder goed in te stellen. Het spel is dan minder mooi om te zien, maar zal waarschijnlijk wel soepeler draaien. Ook een hele volle harde schijf kan problemen veroorzaken bij het spelen, aangezien het een gigantisch zwaar spel is, en bij volle harde schijven zijn computers sowieso al gevoeliger voor vastlopen.
Oud 15-02-2013, 18:57
Verwijderd
Ik heb geprobeerd wat je zei maar het werkt niet.. en ik heb gekeken hoe vol de schijf staat maar dat valt ook wel mee! dus dat is het dus niet... weet iemand misschien nog iets anders wat het kan zijn?

Laatst gewijzigd op 15-02-2013 om 20:20.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 11:54
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
hardware. Hoe meer expansions je erbij knalt hoe zwaarder het spel voor je systeem wordt. Kan je een omschrijving van je systeem posten?
Oud 16-02-2013, 13:05
Verwijderd
ik weet niet zoveel van computers enzo dus wat bedoel je precies en waar kan ik het vinden
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 13:08
tomska
tomska is offline
Citaat:
ik weet niet zoveel van computers enzo dus wat bedoel je precies en waar kan ik het vinden
je weet wel de procesor en grafische kaart enzo... heb je hem zelfgemaakt of niet? bij een laptop staat het meeste op zon plastic plaatje

en bij een computer staat het (bij mij dan) onderin
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Als je het spel speelt zonder al die uitbreidingen, heb je dan nog hetzelfde probleem?

Verder blijft het schattig om hier maandelijks een chick met totaal geen kennis van computers of games tegen te komen met the sims problemen. Een terugkerend fenomeen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 15:35
tomska
tomska is offline
Citaat:
Als je het spel speelt zonder al die uitbreidingen, heb je dan nog hetzelfde probleem?

Verder blijft het schattig om hier maandelijks een chick met totaal geen kennis van computers of games tegen te komen met the sims problemen. Een terugkerend fenomeen.

lol
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 19:25
Verwijderd
Ik heb het ook, en géén idee waar het door komt, m'n pc is prima, het spel liep ook altijd meer dan prima, nooit issues, en nu ineens wel. Sinds ik de nieuwste 'store'-update heb gedaan... Dus ik verdenk die update.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het ook, en géén idee waar het door komt, m'n pc is prima, het spel liep ook altijd meer dan prima, nooit issues, en nu ineens wel. Sinds ik de nieuwste 'store'-update heb gedaan... Dus ik verdenk die update.
Jaa hier precies het zelfde, ben maar begonnen met alles overnieuw installeren, zal wel niet werken maar goed valt te proberen..

@tomska ik heb al die plaatjes van mijn laptop afgehaald ;$ maar ik heb een hp pavilion dv7 als je dat bedoeld?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2013, 21:57
Verwijderd
Heb heel het spel overnieuw geïnstalleerd, gaat een stuk beter! Helaas wel alles kwijt dus nu Maarjaa, hij loopt nog steeds wel af en toe vast maar veel korter en minder vaak !
Met citaat reageren
Oud 18-02-2013, 13:13
Verwijderd
Is hij ook netjes geupdate?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2013, 13:54
Martiño
Martiño is offline
De volgende keer dat je het spel opnieuw installeert voor het verwijderen even de map met savegames kopieren en na installeren weer terugplaatsen, dan ben je ook niet alles kwijt. In de leesmij en de handleiding staat als het goed is hoe dat moet, of kijk even hier (maar dat is in het Engels).
Oud 18-02-2013, 15:42
Changshan
Changshan is offline
Als het goed is, heb je de savegames ook gewoon nog.
Oud 19-02-2013, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Is hij ook netjes geupdate?
Jaa dat heb ik gedaan
Jaa ben al een nieuw spel begonnen dus maakt niet meer uit! Maar toch bedankt voor de tip !
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 14:05
koosvriendloos
koosvriendloos is offline
je videokaart driver al geupdate (rechter muisknop op computer, dan beheren, device manager, display adapters uitklappen door op het pijltje te drukken en dan op dat dingetje met je rechter muisknop drukken en driver update kiezen(daarna automatisch zoeken))
als dat niet werkt i dunno etah
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten