Oud 08-04-2013, 17:38
kuikenpower
kuikenpower is offline
hoi,
ik ben een meisje en ik zit in de eerste. ik ben verliefd op een jongen uit mn klas maar ik weet niet of het ook wederzijds is. ik durf het hem niet te vragen, toen ik het aan mijn vriendinnen vertelde waren ze allemaal wel blij voor me enzo maar een week later vertelde een van hun dat zij ook smoorverliefd is op hem. iedere keer als ze bij hem in de buurt komt ben ik stikjaloers maar ik wil onze vriendschap niet verliezen dus ik zeg er niks van. weet iemand plz wat ik moet doen. echt super bedankt!

groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2013, 17:56
mytholon
mytholon is offline
The one and only solution... Vraag het hem. Des te sneller weet je meer.
Zoals ik tegen iedereen zeg met dit soort problemen "Nooit geschoten is altijd mis".
Met citaat reageren
Oud 08-04-2013, 18:10
Verwijderd
Daar valt weinig over te zeggen door mensen die niet in je klas zitten. Vraag t em.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2013, 18:37
kuikenpower
kuikenpower is offline
ja maar dat is juist het probleem dat durf ik niet

Laatst gewijzigd op 08-04-2013 om 18:53.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 18:14
kuikenpower
kuikenpower is offline
Heeft iemand alsjebliiiieeeeffffftttt nog tips ofso ik weet echt niet meer wat ik moet plz!!!!!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 18:36
tomska
tomska is offline
ehm misschien moet je gewoon eerst wat meer met hem omgaan enzo en kijken of hij ook in jou geintresseerd is? en als je dat denkt kan je het vragen of je laat iemand het vragen? iemand vragen gaat ook makkelijker via social media?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Heeft iemand alsjebliiiieeeeffffftttt nog tips ofso ik weet echt niet meer wat ik moet plz!!!!!
Durven.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 20:07
kuikenpower
kuikenpower is offline
Citaat:
ehm misschien moet je gewoon eerst wat meer met hem omgaan enzo en kijken of hij ook in jou geintresseerd is? en als je dat denkt kan je het vragen of je laat iemand het vragen? iemand vragen gaat ook makkelijker via social media?
Das wel waar thx maar het is dan wel een grotere kans dat hij afwijst als he het niet zelf vraagt. Ik probeer ook wel bij hem in de buurt te komen maar mijn vriendin (die dus ook verliefd is) is me steeds voor en ze maakt er echt een wedstrijd van enzo das niet echt fijn dan
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 17:43
tomska
tomska is offline
Citaat:
Das wel waar thx maar het is dan wel een grotere kans dat hij afwijst als he het niet zelf vraagt. Ik probeer ook wel bij hem in de buurt te komen maar mijn vriendin (die dus ook verliefd is) is me steeds voor en ze maakt er echt een wedstrijd van enzo das niet echt fijn dan
ga dan lekker met je vriendin mee? en als zij er een wedstrijd van maakt moet je daar juist niet aan meedoen!!! maar ik meen het serieus vraag het gewoon eens? dan weet je het en dat is beter dan de hele tijd onzeker erover te zijn!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 21:22
kuikenpower
kuikenpower is offline
Citaat:
ga dan lekker met je vriendin mee? en als zij er een wedstrijd van maakt moet je daar juist niet aan meedoen!!! maar ik meen het serieus vraag het gewoon eens? dan weet je het en dat is beter dan de hele tijd onzeker erover te zijn!
Maar ik ga me niet zomaar gewonnen geven tegen haar das het probleem......
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 00:54
tomska
tomska is offline
Citaat:
Maar ik ga me niet zomaar gewonnen geven tegen haar das het probleem......
wees dan gewoon de eerste door het hem te vragen =D
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 12:44
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Tja, je moet je gewoon over die angst zetten. Als je het niet doet zul je er later spijt van hebben. Het is moeilijk, dat weet ik uit ervaring maar als het wederzijds is zal het alleen leuke dingen met zich mee brengen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 20:35
kuikenpower
kuikenpower is offline
Ja dat is inderdaad waar maar ik ben gwn echt heel bang dat hij me afwijst want ik ben niet echt hoe zeg je dat, iemand die supersonisch populair is ofso. Maar hoe langer het duurt krijg ik denk ik wel meer signalen alleen ik weet niet zeker of dat dan echte signalen zijn, daar heb ik namelijk niet veel verstand van ;-(
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 20:48
summer t
summer t is offline
Citaat:
Ja dat is inderdaad waar maar ik ben gwn echt heel bang dat hij me afwijst want ik ben niet echt hoe zeg je dat, iemand die supersonisch populair is ofso. Maar hoe langer het duurt krijg ik denk ik wel meer signalen alleen ik weet niet zeker of dat dan echte signalen zijn, daar heb ik namelijk niet veel verstand van ;-(
wat voor signalen geeft hij, ik denk dat het verstandig is om hem te vragen, als is het een keer om wat te gaan drinken, lekker gezellig wat leuks doen. (dat kan nooit kwaad).

het maak niks uit dat je niet populair bent, als een jongen verliefd of hij vind je leuk. maak hem dat niks uit.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 21:02
kuikenpower
kuikenpower is offline
De signalen die hij (denk ik) afgeeft zijn soms iets langer aankijken dan normaap (soms) hij plaagt wel soms en hij belde mij laatst onder de les en hij lacht naar me alleen dat kijken doet hij ook naar mn vriendin :-( maar zover ik weet niet meer dan dat
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 21:05
summer t
summer t is offline
Citaat:
De signalen die hij (denk ik) afgeeft zijn soms iets langer aankijken dan normaap (soms) hij plaagt wel soms en hij belde mij laatst onder de les en hij lacht naar me alleen dat kijken doet hij ook naar mn vriendin :-( maar zover ik weet niet meer dan dat
ik denk dat je wel een stap kan maken, hij geeft je wel aandacht en plaag je, ik denk persoonlijk dat je de stap kan maken.

vraag hem een keer mee naar de bios, dat hoef niet perse in ze gezicht je kan het ook whats app of smsen, maar normaal zeggen tegen hem is natuurlijk het beste
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 21:31
kuikenpower
kuikenpower is offline
Ok weet ik maar een probleempje ( denk ik) hij woont een uur half uur tot een uur reizen bij mij vandaan en mijn vriendin is er ook nog :-(
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 21:32
kuikenpower
kuikenpower is offline
Maar zijn er nog andere tips voor echt duidelijk iets te laten merken zonder het te zeggen? Alvast bedankt!:-)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 21:53
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
dat half uurtje maakt niet uit. Ik moet 2 uur. Je vriendin? Boeien, als jij haar voor ben heb je niks te vrezen. Je kunt lachen naar hem of knipogen? Weet ik het.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 05:56
kuikenpower
kuikenpower is offline
Ok thx
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Maar zijn er nog andere tips voor echt duidelijk iets te laten merken zonder het te zeggen? Alvast bedankt!:-)
Zeg het gewoon. Dan verhoog je meteen je kansen. En het is duidelijk.

Maargoed, fuck logica rite.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 14:42
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Geen enkele jongen is geïnteresseerd in hoe "populair" een meisje is.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 16:00
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Geen enkele jongen is geïnteresseerd in hoe "populair" een meisje is.
Denk je dat? Serieus wel. Als populaire jongen ga je niet met een kneusje met geen vrienden. (bot gezegt.)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 16:03
kuikenpower
kuikenpower is offline
Citaat:
Denk je dat? Serieus wel. Als populaire jongen ga je niet met een kneusje met geen vrienden. (bot gezegt.)
Zo erg is het ook weer niet hoor. En hij is zelf ook niet de populairste en dat boeot hem volgens mij helemaal niet :-)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 16:10
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Het ging eigenlijk over het algemeen. Niet jou situatie .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2013, 18:59
kuikenpower
kuikenpower is offline
Ok nou ja maakt niet uit haha
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet? Zolang ze maar bil heeft. Wie geeft er nou een fuck om de vrienden van je vriendin.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2013, 16:49
Amycansjoe
Amycansjoe is offline
Citaat:
Dus, als jij populair was en met een meisje zou hebben waar je smoorverliefd op bent, maar je komt er later pas achter dat ze niet populair is en geen vrienden heeft, maak je het met haar uit. Zelfs als je gevoelens zou hebben? Is dat niet pas heel bot?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2013, 19:48
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Nouja ik niet maar er zijn dr genoeg.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2013, 19:55
Verwijderd
Sometimes in order to see the light, you have to risk the dark
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 20:39
kuikenpower
kuikenpower is offline
Ik weet het maar ik wil echt niet afgewezen worden :-(
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 21:28
DAH
DAH is offline
Wat maakt het uit als je afgewezen wordt? Ja, het is jammer, maar er zijn genoeg andere leuke jongens op deze wereld. Dit is vast niet de enige jongen die je leuk gaat vinden in je leven. Het is.echt niet het einde van de wereld.
Oud 16-04-2013, 23:01
Verwijderd
Citaat:
dan moet je maar accepteren dat je altijd in onzekerheid leeft
Met citaat reageren
Oud 17-04-2013, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je gewoon helemaal geen contact met hem zoeken.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2013, 10:48
mikey8686
mikey8686 is offline
ik denk dat het t beste is om m een keer mee uit te vragen. gewoon iets in de trant van: zou je het leuk vinden om een x iets met mij te gaan doen. dan heb je een volgende stap gezet en de rest komt dan vanzelf
Met citaat reageren
Oud 24-04-2013, 11:55
kuikenpower
kuikenpower is offline
Oke Thx ;-)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten