| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Maar het doet me wel een beetje denken aan wat ze bij de TV Draait Door altijd doen: de grap highlighten met een rondje in beeld, of de ondertiteling cursief maken, omdat mensen het anders misschien niet zouden snappen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
M. trekt al dr haren uit en nu heeft ze nog maar op een derde van haar hoofd een mooie bos en de rest is een kale kippenkont ;x en nu ben ik bang dat ik haar moet millimeteren
![]() want het schijnt dat als je lang je haar uittrekt, dat de haarzakjes beschadigd raken en je dus blijvend kaal bent. en hoe langer de gewoonte blijft hoe moeilijker hij af te leren is. mmnnngggg. ze had zulke lieve blonde krullen. |
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
HALLOOOOOOO
ik had goede seks en toen was ik UREN van de wereld nu ben ik er weer een beetje. Ik wilde nog langs paranoide haar werk en ik dacht waarom komt die tram niet, maar ik stond bij een informatiebord te wachten en mijn trein gemist, terwijl die gewoon voor mijn neus stond. En nog veel meer rare zooi zodat ik nadat ik was weggegaan een half uur het lopen dralen als een verdwaasde op het station voor ik op het idee kwam dat ik trein moest nemen ![]() floating around als een gekkkk!
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ga naar Bruce Springsteen met mijn ouders Voor 55 neuro!
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Wauw, onder de indruk van een ijsklontjeszakje
Ik ben gewend dat je zo'n zakje vult, dan de 2 kantjes losscheurt en dichtknoopt. Ik vul het, maar die kantjes zijn niet scheurbaar. Ik begin al te denken 'wat hebben die gekke Belgen nu weer voor iets onhandigs bedacht, ik moet dat toch niet met een bindertje (hoe heet zo'n ding) dicht gaan binden?'. Ik bekijk het doosje en daar staat op zakje vullen en omdraaien. Wat? Dat kan toch helemaal niet man! Dan loopt dat er toch uit! *draait om* It's magic! <3 Ik ben een keer onder de indruk van iets dat Belgisch is. Een ijsklontjeszakje, maar kom, je moet ergens beginnen, toch?En mooi zo Pip! |
|
|
||
|
Citaat:
Ik snap helemaal niks van het verhaal
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat: