Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2013, 12:56
Turk February
Turk February is offline
Titel is een verwijzing naar Pips post.
Oud 21-06-2013, 12:59
Verwijderd
Noedel, ik bedoel jongens met telegraaf/trouw/nrc die je de krant van vandaag geven maar hem pas loslaten als ze zeker weten dat ze je echt geen abonnement kunnen verkopen.
Oud 21-06-2013, 13:05
Verwijderd
@Noedel

Nou ja, niet zozeer tegen jou, maar meer in het algemeen.
Oud 21-06-2013, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Als je een pijl naar het grapje moet zetten omdat mensen anders niet weten waar het grapje zit, is er iets mis met het grapje
Ehr, nee. Een vriendin van me op FB postte dit met 'For those of you who haven't liked the Dark Carnival page, I had to post this. This comment made my day.'

This comment.

Maar goed, jammer dat je vindt dat er iets mis is met het grapje.
Oud 21-06-2013, 13:16
Verwijderd
Het grapje is gewoon een beetje simpel, maar dat is niet zo erg, het is vooral de pijl die stom is.
Waarom je vriendin op facebook een argument zou zijn vóór pijlen naar grapjes, begrijp ik niet helemaal
Oud 21-06-2013, 13:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga mooi niet flyeren vanmiddag, wat een rukweer
Oud 21-06-2013, 13:20
Verwijderd
Oh je bedoelt: zonder pijltje naar de comment die zij grappig vond, hadden wij niet geweten welke comment de grappige was. Tja, dat vind ik eerder een onderbouwing voor mijn standpunt als een grapje grappig is, hoef je er niet bij te zeggen dat het een grapje is.
Oud 21-06-2013, 13:21
Verwijderd
Titel
Oud 21-06-2013, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Oh je bedoelt: zonder pijltje naar de comment die zij grappig vond, hadden wij niet geweten welke comment de grappige was. Tja, dat vind ik eerder een onderbouwing voor mijn standpunt als een grapje grappig is, hoef je er niet bij te zeggen dat het een grapje is.
Ik gun je een Fanta, hoor.
Oud 21-06-2013, 13:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind het wel een leuke woordgrap. Wel al zo oud als de weg naar Tatooine, maar daarom niet minder leuk.
Oud 21-06-2013, 13:33
Verwijderd
Ik weet niet waarom je over fanta begint. Het wekt de indruk dat je geïrriteerd bent en daarom gaat doen alsof je tegen een kind praat.
Oud 21-06-2013, 13:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Maar het doet me wel een beetje denken aan wat ze bij de TV Draait Door altijd doen: de grap highlighten met een rondje in beeld, of de ondertiteling cursief maken, omdat mensen het anders misschien niet zouden snappen
Oud 21-06-2013, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel een leuke woordgrap. Wel al zo oud als de weg naar Tatooine, maar daarom niet minder leuk.
Ik heb het niet over de grap, die kende ik inderdaad al maar is vast leuk als het nieuw voor je was, maar over de pijl! Als een pijl nodig is, is de grap niet grappig; als de grap grappig is, is er geen pijl nodig
Oud 21-06-2013, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Maar het doet me wel een beetje denken aan wat ze bij de TV Draait Door altijd doen: de grap highlighten met een rondje in beeld, of de ondertiteling cursief maken, omdat mensen het anders misschien niet zouden snappen
Ja precies!
Oud 21-06-2013, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet waarom je over fanta begint. Het wekt de indruk dat je geïrriteerd bent en daarom gaat doen alsof je tegen een kind praat.
Ik ben verre van geirriteerd. Alleen vind ik wel dat je oeverloos aan het wauwelen bent, zeker als ik de context uitleg.

Spoiler
Oud 21-06-2013, 13:43
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik heb het niet over de grap, die kende ik inderdaad al maar is vast leuk als het nieuw voor je was, maar over de pijl! Als een pijl nodig is, is de grap niet grappig; als de grap grappig is, is er geen pijl nodig
Mja, in dit geval vind ik het wel gerechtvaardigd, omdat het een hele conversatie is met een grapje ertussen.
Oud 21-06-2013, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Oud 21-06-2013, 13:47
Verwijderd
Hah, in Neverwinter kan je een honey badger kopen. 'Angry but mostly obedient.'

Oud 21-06-2013, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Ik gun je een Fanta, hoor.
Waarom doe je zo raar?
Oud 21-06-2013, 14:16
Verwijderd
Je hebt je oude ava weer.
Oud 21-06-2013, 14:16
Verwijderd
Ja <3
Oud 21-06-2013, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Waarom doe je zo raar?
Omdat we in een post-9/11-wereld leven.
Oud 21-06-2013, 14:26
Verwijderd
M. trekt al dr haren uit en nu heeft ze nog maar op een derde van haar hoofd een mooie bos en de rest is een kale kippenkont ;x en nu ben ik bang dat ik haar moet millimeteren
want het schijnt dat als je lang je haar uittrekt, dat de haarzakjes beschadigd raken en je dus blijvend kaal bent. en hoe langer de gewoonte blijft hoe moeilijker hij af te leren is. mmnnngggg. ze had zulke lieve blonde krullen.
Oud 21-06-2013, 14:27
Verwijderd
Ik ga, met een heel klein beetje geluk, morgen naar Bruce Springsteen!
Oud 21-06-2013, 14:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
M. trekt al dr haren uit en nu heeft ze nog maar op een derde van haar hoofd een mooie bos en de rest is een kale kippenkont ;x en nu ben ik bang dat ik haar moet millimeteren
want het schijnt dat als je lang je haar uittrekt, dat de haarzakjes beschadigd raken en je dus blijvend kaal bent. en hoe langer de gewoonte blijft hoe moeilijker hij af te leren is. mmnnngggg. ze had zulke lieve blonde krullen.
Muts op!
Oud 21-06-2013, 14:34
Verwijderd
als ze haar kan uittrekken, kan ze ook een muts afzetten

sokjes om de handjes?
Oud 21-06-2013, 14:35
Martiño
Martiño is offline
Muts vastbinden onder de kin met moeilijke knoop!
Oud 21-06-2013, 14:36
Martiño
Martiño is offline
Als ze een muts kan afdoen en haren kan uittrekken kan ze ook wel sokken van haar handen af doen
Oud 21-06-2013, 14:36
Verwijderd
Pruik opzetten, kan zie die kapot trekken.
Oud 21-06-2013, 14:38
Martiño
Martiño is offline
Dat arme kind eens een nuttige dagbesteding geven! Het mormel verveelt zich zo dat ze zich uit frustratie maar de haren uittrekt.
Oud 21-06-2013, 14:38
Martiño
Martiño is offline
(dat is maar een grapje he Klaverhap )
Oud 21-06-2013, 14:40
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik kan eigenlijk helemaal niks met dat hele 'grapje' waar net die discussie over was.
Oud 21-06-2013, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Muts vastbinden onder de kin met moeilijke knoop!
Citaat:
Als ze een muts kan afdoen en haren kan uittrekken kan ze ook wel sokken van haar handen af doen
helmpje op doen?
Oud 21-06-2013, 14:55
Verwijderd
HALLOOOOOOO ik had goede seks en toen was ik UREN van de wereld nu ben ik er weer een beetje. Ik wilde nog langs paranoide haar werk en ik dacht waarom komt die tram niet, maar ik stond bij een informatiebord te wachten en mijn trein gemist, terwijl die gewoon voor mijn neus stond. En nog veel meer rare zooi zodat ik nadat ik was weggegaan een half uur het lopen dralen als een verdwaasde op het station voor ik op het idee kwam dat ik trein moest nemen floating around als een gekkkk!
Oud 21-06-2013, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Mja. En het mislukte Rihannakapsel dat ze nu heeft is natuurlijk ook niet zo charmant. Als ik het nu millimeter groeit het tenminste een beetje gelijkmatig weer aan. Hopelijk. En dan maar eerst een paar weken schattige zomerhoedjes opzetten ;x
Citaat:
HALLOOOOOOO ik had goede seks en toen was ik UREN van de wereld nu ben ik er weer een beetje. Ik wilde nog langs paranoide haar werk en ik dacht waarom komt die tram niet, maar ik stond bij een informatiebord te wachten en mijn trein gemist, terwijl die gewoon voor mijn neus stond. En nog veel meer rare zooi zodat ik nadat ik was weggegaan een half uur het lopen dralen als een verdwaasde op het station voor ik op het idee kwam dat ik trein moest nemen floating around als een gekkkk!
Oud 21-06-2013, 15:15
Verwijderd
Citaat:

Ik ga naar Bruce Springsteen met mijn ouders Voor 55 neuro!
Oud 21-06-2013, 15:22
Verwijderd
Wauw, onder de indruk van een ijsklontjeszakje Ik ben gewend dat je zo'n zakje vult, dan de 2 kantjes losscheurt en dichtknoopt. Ik vul het, maar die kantjes zijn niet scheurbaar. Ik begin al te denken 'wat hebben die gekke Belgen nu weer voor iets onhandigs bedacht, ik moet dat toch niet met een bindertje (hoe heet zo'n ding) dicht gaan binden?'. Ik bekijk het doosje en daar staat op zakje vullen en omdraaien. Wat? Dat kan toch helemaal niet man! Dan loopt dat er toch uit! *draait om* It's magic!
<3 Ik ben een keer onder de indruk van iets dat Belgisch is. Een ijsklontjeszakje, maar kom, je moet ergens beginnen, toch?

En mooi zo Pip!
Oud 21-06-2013, 15:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat is niet typisch Belgisch hoor
Oud 21-06-2013, 15:24
Verwijderd
man man man wat een perverse gore zooi was het Waarom heb ik ooit met minder genoegen genomen.
Oud 21-06-2013, 15:56
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Wauw, onder de indruk van een ijsklontjeszakje Ik ben gewend dat je zo'n zakje vult, dan de 2 kantjes losscheurt en dichtknoopt. Ik vul het, maar die kantjes zijn niet scheurbaar. Ik begin al te denken 'wat hebben die gekke Belgen nu weer voor iets onhandigs bedacht, ik moet dat toch niet met een bindertje (hoe heet zo'n ding) dicht gaan binden?'. Ik bekijk het doosje en daar staat op zakje vullen en omdraaien. Wat? Dat kan toch helemaal niet man! Dan loopt dat er toch uit! *draait om* It's magic!
<3 Ik ben een keer onder de indruk van iets dat Belgisch is. Een ijsklontjeszakje, maar kom, je moet ergens beginnen, toch?

En mooi zo Pip!
Wat is een ijsklontjeszakje Ik snap helemaal niks van het verhaal
Oud 21-06-2013, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet typisch Belgisch hoor
Mja, ik heb die dingen al jaren niet meer in mijn handen gehad, de laatste waren toen ik nog in Nederland woonde, dus daarmee

Citaat:
Wat is een ijsklontjeszakje Ik snap helemaal niks van het verhaal
Een zakje met vakjes dat je met water vult en in de diepvries legt. Dan krijg je ijsklontjes
Oud 21-06-2013, 16:10
Verwijderd
Je kunt het ook met bouillon of iets anders doen:

Oud 21-06-2013, 16:12
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ohh, ik dacht dat die altijd al gevuld waren met water in de winkel Ik heb zelf van die hardplastic dingen
Oud 21-06-2013, 16:14
Verwijderd
Ja, ik heb ook zo'n ding, maar het is teveel geklooi om dat weer gevuld in een vol diepvriesvakje te proppen. En ik vind het wel een goed idee om vruchtensapklontjes te gaan proberen te maken.
Oud 21-06-2013, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Titel is een verwijzing naar Pips post.

Citaat:
Je kunt het ook met bouillon of iets anders doen:

[afbeelding]
dit is zeker geen pis he? maar daar kan je ze natuurlijk ook mee vullen
Oud 21-06-2013, 16:16
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ja, ik heb ook zo'n ding, maar het is teveel geklooi om dat weer gevuld in een vol diepvriesvakje te proppen. En ik vind het wel een goed idee om vruchtensapklontjes te gaan proberen te maken.
juh, niet te vol doen, water zet toch uit als het ijs wordt.
Oud 21-06-2013, 16:36
Verwijderd
Citaat:
dit is zeker geen pis he? maar daar kan je ze natuurlijk ook mee vullen
Er stond bouillon bij, maar pis gaat ook natuurlijk. Menstruatiebloed misschien ook wel, als het niet te klonterig is Bloody Mary krijgt dan een hele nieuwe dimensie

Citaat:
juh, niet te vol doen, water zet toch uit als het ijs wordt.
Het recht kunnen neerzetten zodat het ook recht blijft staan is meestal het grootste probleem
Oud 21-06-2013, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Er stond bouillon bij, maar pis gaat ook natuurlijk. Menstruatiebloed misschien ook wel, als het niet te klonterig is Bloody Mary krijgt dan een hele nieuwe dimensie
kijk wat paranoide had gevonden voor me ook uit de vriezer.

Spoiler
Oud 21-06-2013, 16:59
Verwijderd
haha mijn jong heeft net wim lex en maxima een hand gegeven want die liepen hier blijkbaar in de buurt 'ik ga mijn handen nooit meer wassen ' zei hij
Oud 21-06-2013, 17:13
Verwijderd
Citaat:
kijk wat paranoide had gevonden voor me ook uit de vriezer.

Spoiler
Ik was echt heel bang om te klikken, maar het viel mee ^^ Ik ieuwde mezelf een beetje om mijn eigen reactie hoor Het is niet voor niks dat ik aan die prikpil ben gegaan!

Citaat:
haha mijn jong heeft net wim lex en maxima een hand gegeven want die liepen hier blijkbaar in de buurt 'ik ga mijn handen nooit meer wassen ' zei hij
Awwwww <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten