Oud 05-11-2013, 13:52
ThatLadyy
ThatLadyy is offline
Haay, ik ben een meid van 15 en heb t sinds 3 maanden altijd warm, wat ik ook aan heb. En soms krijg ik het dan ineens superkoud. Maar overigens dus altijd warm. Mijn ouders nemen het niet serieus maar heb er best last van. Weet iemand waar dit symptoom weg kan komen?

Xx
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 15:02
Verwijderd
Kan vanalles zijn! Wat is er anders sinds drie maanden? Veel warm is vaak overgewicht en/of slechte conditie. Afwisseling warm/koud is vaak dat je lijf ergens tegen vecht, griep bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 15:38
ThatLadyy
ThatLadyy is offline
Citaat:
Kan vanalles zijn! Wat is er anders sinds drie maanden? Veel warm is vaak overgewicht.
Ik heb het niet warm tijdens beweging maar ook als ik zit of gewoon lig of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 15:58
Verwijderd
Ja, dat kan. Kun je wat meer vertellen?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 16:30
Pluis
Pluis is offline
Het kan door overgewicht komen inderdaad (en heel flauw: te veel kleren aandoen), maar andere oorzaken zijn bijvoorbeeld een te snel werkende schildklier. Dat laatste gaat vaak ook gepaard met gewichtsverlies en een gejaagd gevoel.
Oud 06-11-2013, 12:36
ThatLadyy
ThatLadyy is offline
Ik weet het niet.. ik ben 1.58 en 50 kg en tijdens t sporten heb ik het vaak nog minder warm dan dat ik het dus zomaar thuis superwarm krijg. Verder heb ik gewoon een zwakke gezondheid maar ik denk niet dat mn lichaam 4/3 maanden lang tegen een bacterie vecht..
Met citaat reageren
Oud 06-11-2013, 14:29
TheHunter
TheHunter is offline
hmm check de gasrekening eens?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2013, 11:22
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ik weet het niet.. ik ben 1.58 en 50 kg en tijdens t sporten heb ik het vaak nog minder warm dan dat ik het dus zomaar thuis superwarm krijg. Verder heb ik gewoon een zwakke gezondheid maar ik denk niet dat mn lichaam 4/3 maanden lang tegen een bacterie vecht..
Nou ga dan eens een keertje langs de huisarts. Daar heb je geen toestemming van je ouders voor nodig.
Oud 07-11-2013, 15:52
ThatLadyy
ThatLadyy is offline
Citaat:
Nou ga dan eens een keertje langs de huisarts. Daar heb je geen toestemming van je ouders voor nodig.
Ben bang dat ze dan bloed willen prikken en verboden stoffen vinden..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2013, 16:01
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ben bang dat ze dan bloed willen prikken en verboden stoffen vinden..
Die stoffen vind je alleen als je erop zoekt. Die krijg je niet gratis erbij als je bloed opstuurt. Maar wat voor verboden stoffen zouden ze vinden dan? Want drugs kunnen ook je temperatuurcentrum overhoop gooien.
Oud 07-11-2013, 16:52
ThatLadyy
ThatLadyy is offline
Alleen wiet maar dat doe k niet vaker dan 2 keer per maand
Met citaat reageren
Oud 11-11-2013, 23:58
Ronald245
Ronald245 is offline
thc is maar een paar uur na het roken van een joint in je lichaam te vinden, hier hoef je dus niet bang voor te zijn,

zoals pluis al zei moeten ze er ook naar zoeken willen ze het vinden
source : http://alcoholism.about.com/od/pot/a/marijuana_test.htm
Met citaat reageren
Oud 12-11-2013, 08:04
Verwijderd
Citaat:
thc is maar een paar uur na het roken van een joint in je lichaam te vinden, hier hoef je dus niet bang voor te zijn,
mallerd. Niet waar.

Maar ze hebben geen reden om te testen of je thc in je bloed hebt.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2013, 22:12
Verwijderd
Citaat:

zoals pluis al zei moeten ze er ook naar zoeken willen ze het vinden
source : http://alcoholism.about.com/od/pot/a/marijuana_test.htm
Ligt eraan, als je regelmatig blowt gaat het ook in je vet zitten. Daarnaast doen ze een opium test, wat je een tijdje kan zien.

Maar het lijkt me dat ze hier niet op gaan testen en dat ze het dus ook niet kunnen aantonen. Alleen als ze specifiek een opium test zouden doen.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2013, 10:31
hookee
hookee is offline
De dokter kan er natuurlijk wel naar vragen. Dan kan jij besluiten erover te liegen, wat dan misschien weer een foute diagnose tot gevolg kan hebben.

Anyway, de dokter mag zijn bevindingen niet zonder jouw toestemming aan jouw ouders doorgeven, en daar mag 'je 'm best even aan herinneren.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2013, 20:15
eef22
eef22 is offline
ik voel me al bijna het hele schooljaar ziek.
ik doe aan top sport dans dus ik ben nog nooit naar huis of thuis gebleven
ik heb er ook nooit iets over verteld kan iemand mij een tip geven ik ben radeloos.

xx eef22
Met citaat reageren
Oud 18-11-2013, 12:25
Martiño
Martiño is offline
Gaat dit over warm voelen of heb je een andere klacht? Als je een andere klacht hebt kun je beter een ander topic openen!

En als je je al een jaar lang ziek voelt heb ik wel een tip voor je: ga naar je huisarts! Het internet kan die nooit vervangen.
Ook als je iets dwars zit wat je liever niet met ouders of vrienden bespreekt is de huisarts iemand die je kunt vertrouwen. Hij heeft een vertrouwensplicht dus mag niks tegen je ouders zeggen. Ook zou je naar een vertrouwenspersoon op school kunnen gaan.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten