![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
thc is maar een paar uur na het roken van een joint in je lichaam te vinden, hier hoef je dus niet bang voor te zijn,
zoals pluis al zei moeten ze er ook naar zoeken willen ze het vinden source : http://alcoholism.about.com/od/pot/a/marijuana_test.htm |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het lijkt me dat ze hier niet op gaan testen en dat ze het dus ook niet kunnen aantonen. Alleen als ze specifiek een opium test zouden doen. |
![]() |
|
De dokter kan er natuurlijk wel naar vragen. Dan kan jij besluiten erover te liegen, wat dan misschien weer een foute diagnose tot gevolg kan hebben.
Anyway, de dokter mag zijn bevindingen niet zonder jouw toestemming aan jouw ouders doorgeven, en daar mag 'je 'm best even aan herinneren. |
![]() |
|
Gaat dit over warm voelen of heb je een andere klacht? Als je een andere klacht hebt kun je beter een ander topic openen!
En als je je al een jaar lang ziek voelt heb ik wel een tip voor je: ga naar je huisarts! Het internet kan die nooit vervangen. Ook als je iets dwars zit wat je liever niet met ouders of vrienden bespreekt is de huisarts iemand die je kunt vertrouwen. Hij heeft een vertrouwensplicht dus mag niks tegen je ouders zeggen. Ook zou je naar een vertrouwenspersoon op school kunnen gaan.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Vraag over eindafrekening elektra/combiketel TheWhiteOwl | 37 | 17-02-2014 10:22 | |
Liefde & Relatie |
pyjama balletgirl | 66 | 01-11-2007 19:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Altijd moe... Chick Rock | 36 | 10-06-2007 16:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
"Ik lieg nu" Rhinus | 67 | 12-07-2002 17:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
ik heb het altijd koud, vet vreeeemd !KiTTiE! | 23 | 29-12-2001 15:09 | |
ARTistiek |
Zomerkou : een kort, maar krachtig verhaal Anne | 6 | 12-09-2001 20:29 |