Oud 08-02-2015, 18:59
BubbleBab
BubbleBab is offline
Heehallootjes
Vorige week hebben ik en mijn vriendje gebeft enzo maar nog geen seks gehad, alleen met vibrator geholpen
Maar dan ben ik toch nog wel maagd he?

Groetjes BubbleBab
Met citaat reageren
Oud 08-02-2015, 19:01
Axel11
Axel11 is offline
Ja, dat verstaan de meeste mensen er wel onder.

Hecht je er belang aan?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2015, 19:04
BubbleBab
BubbleBab is offline
Ja eigenlijk wel
Met citaat reageren
Oud 08-02-2015, 19:16
Elin3
Elin3 is offline
Waarom hecht je er belang aan, als ik vragen mag? Waarom vind je het belangrijk (geen) maagd (meer) te zijn?
Oud 08-02-2015, 19:17
BubbleBab
BubbleBab is offline
Omdat ik het iets vind om trots op te zijn en omdat het ook geen wedstrijd is
Met citaat reageren
Oud 08-02-2015, 19:25
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als je graag maagd wil blijven, of iets wil hebben om trots op te zijn is het handig om voor jezelf wat concrete doelen te stellen om je aan te houden. Wat wil je wel, wat wil je absoluut (nog) niet doen?

Om even een voorbeeld te noemen, twee lesbische dames die alleen met elkaar "seks" hebben gehad, zijn technisch gezien ook nog maagd. Is dat dan iets om heel erg enorm trots op te zijn, dat ze misschien wel hun hele leven technisch gezien maagd blijven?
Een jongen die nog nooit seks heeft gehad, enorm verlegen is en niet met meisjes durft te praten is ook maagd. Maar is die jongen daar trots op?

Maagdelijkheid is soms een vaag begrip, maar grenzen kan je voor jezelf concreet maken, en desnoods opschrijven om zo nu en dan te checken of die grenzen nog steeds bij jou passen. Als je grenzen hebt die bij jou passen, en als je je daaraan kunt houden, dat lijkt me iets om trots op te zijn
Oud 08-02-2015, 20:43
stiltezone
stiltezone is offline
Citaat:
Als je graag maagd wil blijven, of iets wil hebben om trots op te zijn is het handig om voor jezelf wat concrete doelen te stellen om je aan te houden. Wat wil je wel, wat wil je absoluut (nog) niet doen?

Om even een voorbeeld te noemen, twee lesbische dames die alleen met elkaar "seks" hebben gehad, zijn technisch gezien ook nog maagd. Is dat dan iets om heel erg enorm trots op te zijn, dat ze misschien wel hun hele leven technisch gezien maagd blijven?
Een jongen die nog nooit seks heeft gehad, enorm verlegen is en niet met meisjes durft te praten is ook maagd. Maar is die jongen daar trots op?

Maagdelijkheid is soms een vaag begrip, maar grenzen kan je voor jezelf concreet maken, en desnoods opschrijven om zo nu en dan te checken of die grenzen nog steeds bij jou passen. Als je grenzen hebt die bij jou passen, en als je je daaraan kunt houden, dat lijkt me iets om trots op te zijn

Technisch gezien ben je nog maagd als je maagdenvlies nog niet is gescheurd.
Ik zou het eerder gevoelsmatige maagdelijkheid noemen want je maagdenvlies kan ook scheuren door vingeren.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2015, 20:53
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Je hebt geen probleem met welke seksuele handeling dan ook, zo lang je maar "maagd" blijft? Is dat misschien niet geforceerd eraan vast blijven houden? Is de stap tussen vingers in je vagijn en een penis in je vagijn werkelijk zo groot en cruciaal? Waarom?

Ik snap best dat je het laatste (veel) spannender vindt ofzo, maar is bijv. je hebben laten vingeren door 5 jongens "erger" dan gepenetreerd zijn door 2?

Is verder geen kritiek, ik ben gewoon nieuwsgierig naar je gedachten
Met citaat reageren
Oud 08-02-2015, 20:58
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik zou het eerder gevoelsmatige maagdelijkheid noemen want je maagdenvlies kan ook scheuren door vingeren.
Een vrouw die geslachtsgemeenschap heeft gehad maar een ongeschonden 'maagdenvlies' (of zoiets) heeft, is nog steeds maagd in jouw ogen...?

Een vrouw die gevingerd heeft waardoor de boel gescheurd is, is geen maagd?

Wat een gelul, nog los van alle problemen over überhaupt de aanwezigheid, vorm etc. van het 'maagdenvlies'
Met citaat reageren
Oud 09-02-2015, 08:03
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Het maagdenvlies bestaat niet.
Oud 09-02-2015, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Dus je bent trots op iets, waarvan je niet (precies) weet wat het is? Je hecht belang aan iets, waarvan je niet (precies) weet wat het is? Dat vind ik erg vreemd. Maak er niet zo'n big deal van.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2015, 10:11
Moppommoppom
Moppommoppom is offline
Citaat:
Dus je bent trots op iets, waarvan je niet (precies) weet wat het is? Je hecht belang aan iets, waarvan je niet (precies) weet wat het is? Dat vind ik erg vreemd. Maak er niet zo'n big deal van.
Waarschijnlijk... Dat heet 'van je leven genieten'
Met citaat reageren
Oud 09-02-2015, 10:14
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Waarschijnlijk... Dat heet 'van je leven genieten'
Je geniet van/in een zelfbedachte fictie? Bedoel je dat?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2015, 10:30
Moppommoppom
Moppommoppom is offline
Citaat:
Je geniet van/in een zelfbedachte fictie? Bedoel je dat?
Maybe... Maybe not...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten