Oud 31-10-2016, 19:15
saar_046
saar_046 is offline
heeft iemand tips om betere punten te halen ? ik zit in de 1e havo vwo en heb epilepsie [ een andere vorm dan dat flauwvallen en gaan bewegen] en ik kan daardoor minder dingen opslaan dan de rest en het is niet zo dat ik niet leer . ik leer juist vaaken hou van school en het niveau is niet moeilijk ofzo maar heeft iemand tips want sommige leraren houden er geen rekening mee en kwil graag over . ik had laatst een engels s.o en dat ging echt heel goed en toevallig was dat ik die dag een epilepsie aanval had en had ik perongeluk dingen overgeslagen terijl de rest wat ik wel had gemaakt allemaal goed was
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2016, 19:37
Elin3
Elin3 is offline
Weten de mensen (je mentor, teamleider) op school dat je hier last van hebt?
Wat gaat er nu precies niet goed? Kan je de lesstof niet goed opslaan (zorg dan dat je de stof vaker herhaalt) of is juist het maken van de toetsen extra lastig?
Oud 22-11-2016, 17:05
saar046
saar046 is offline
Citaat:
Weten de mensen (je mentor, teamleider) op school dat je hier last van hebt?
Wat gaat er nu precies niet goed? Kan je de lesstof niet goed opslaan (zorg dan dat je de stof vaker herhaalt) of is juist het maken van de toetsen extra lastig?
hoi ik ben dezelfde persoon die dit heeft geschreven maar dan met een nieuw account,het is zo dat ik de leerstof niet goed opsla en de dokter zei al dat ik daar problemen mee ging krijgen . en ik leer best vaak maar toch sta ik voor 4 vakken onvoldoende :[
Met citaat reageren
Oud 22-11-2016, 19:11
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
hoi ik ben dezelfde persoon die dit heeft geschreven maar dan met een nieuw account,het is zo dat ik de leerstof niet goed opsla en de dokter zei al dat ik daar problemen mee ging krijgen . en ik leer best vaak maar toch sta ik voor 4 vakken onvoldoende :[
De dokter zei al dat je daar problemen mee zou krijgen... Oké, en is er misschien ook een oplossing dan?
En weet men hier op school vanaf?
Oud 24-11-2016, 20:12
Pluis
Pluis is offline
Heb je abcenses? Zo klinkt het wel. Misschien dat je voor sommige vakken mondelinge toetsen kunt maken? Dan valt het vast op als je tijdens de toets een aanval krijgt. En als je echt elke dag aanvallen hebt dan zijn je medicijnen niet echt optimaal geregeld dacht ik zo
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten