Oud 28-12-2016, 15:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar wel een leuk kind op de wereld zet.
De godganse dag dit soort discussies:

M: "ze zouden al die apen moeten afschieten bij de grens. Kogel tussen de wenkbrauwen klaar *insert vieze woorden*"
Fizzle: "je bedoelt immigranten?"
M: "ja die kutapen"
F: "hadden ze jou, Ada en mij ook moeten afschieten bij de grens?"
M: "nee want wij zijn geïntegreerd"
F: "en hoe wil je daar achter komen als je iedereen bij de grens afschiet?"
M: "nee alleen die kutapen"
F: "immigranten?"
M: "JA kurwa"
F: "zoals wij?"
M: "neee"

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2016, 15:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Schoonouders
Met citaat reageren
Oud 28-12-2016, 15:39
Elin3
Elin3 is offline
Zucht. Frustrerend.
Oud 28-12-2016, 15:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jep.
Gelukkig is er dit forum om me weer wat hoop te geven
Met citaat reageren
Oud 28-12-2016, 15:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Knap ook dat Ada een kritische, feministische en discussievaardige vrouw is geworden met zo'n RTL-pa.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2016, 15:47
Verwijderd
Wellicht juist daardoor
Met citaat reageren
Oud 28-12-2016, 15:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wellicht juist daardoor
Mogelijk!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2016, 15:59
df
df is offline
Lol @hierover een discussie voeren met je schoonouders

Waarom zou je?
Oud 28-12-2016, 16:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Lol @hierover een discussie voeren met je schoonouders

Waarom zou je?
Edit: omdat ik het niet kan laten. Ik kan niet stilhouden en niks achtervragen (is dat Nederlands?) Wanneer ik iemand zulke dingen hoor uitkramen.

Laatst gewijzigd op 28-12-2016 om 16:25.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2016, 17:10
Verwijderd
Wat een gezellige gesprekken
Met citaat reageren
Oud 28-12-2016, 17:21
Holland Oates
Holland Oates is offline
Klinkt als mijn vader.

Ik hou inmiddels maar zoveel mogelijk m'n bek, want anders eindigt het in geschreeuw en drama.
Oud 28-12-2016, 17:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat een gezellige gesprekken
Het zijn de enige momenten waarop hij bereid is in het Duits te praten met me. Verder praat hij alleen Pools als ik er ben (en dat versta ik minimaal en spreek ik ... nog minimaler )
Citaat:
Klinkt als mijn vader.

Ik hou inmiddels maar zoveel mogelijk m'n bek, want anders eindigt het in geschreeuw en drama.
oh god
*compassieknuffel*
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 09:08
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Edit: omdat ik het niet kan laten. Ik kan niet stilhouden en niks achtervragen (is dat Nederlands?) Wanneer ik iemand zulke dingen hoor uitkramen.
Nu ja, Nederlanders staan internationaal wel bekend om ehm, 'directheid' en 'uitgesprokenheid'. Je begrijpt dat dit soms ook eufemismen zijn voor ronduit onbeschoft gedrag, volgens de elders heersende mores.
Oud 29-12-2016, 10:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nu ja, Nederlanders staan internationaal wel bekend om ehm, 'directheid' en 'uitgesprokenheid'. Je begrijpt dat dit soms ook eufemismen zijn voor ronduit onbeschoft gedrag, volgens de elders heersende mores.
Klopt, al maak ik me daar bij hem niet druk om. Zijn enige probleem met mij is dat ik een relatie heb met zijn dochter en haar daardoor lesbisch heb gemaakt. Zijn woorden.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 11:39
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Klopt, al maak ik me daar bij hem niet druk om. Zijn enige probleem met mij is dat ik een relatie heb met zijn dochter en haar daardoor lesbisch heb gemaakt. Zijn woorden.
Kan je in je zak steken als compliment, natuurlijk
Oud 29-12-2016, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Het zijn de enige momenten waarop hij bereid is in het Duits te praten met me. Verder praat hij alleen Pools als ik er ben (en dat versta ik minimaal en spreek ik ... nog minimaler )
Ik snap dat het gezelliger is als hij jou en jullie relatie zou accepteren maar dit maakt de "domheid" wel wat minder, waarschijnlijk kan hij zijn mening veel minder goed uiten in het Duits (tov Pools) en dan kom je al snel in extremen uit.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 12:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik snap dat het gezelliger is als hij jou en jullie relatie zou accepteren maar dit maakt de "domheid" wel wat minder, waarschijnlijk kan hij zijn mening veel minder goed uiten in het Duits (tov Pools) en dan kom je al snel in extremen uit.
Als hij Pools praat is het vooral 'kurwa pierdol kurwa smatta auslanderklumpert kurwa' maar het zou kunnen dat ik wat mis.
Volgens mij vriendin is hij wel echt heel dom dus ik stel me zo voor dat het niet veel beter is.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 12:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Kan je in je zak steken als compliment, natuurlijk
Afgezien van dat zij pot level geruite hemden en baseball caps is, ja i guess
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Als hij Pools praat is het vooral 'kurwa pierdol kurwa smatta auslanderklumpert kurwa' maar het zou kunnen dat ik wat mis.
Volgens mij vriendin is hij wel echt heel dom dus ik stel me zo voor dat het niet veel beter is.
Ok, stel dat hij inderdaad kkdom is. Daar kan hij toch niets aan doen? Jij ook niet, je er over opwinden is dus zinloos
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 12:19
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Hahaha wauw..

Citaat:
Ok, stel dat hij inderdaad kkdom is. Daar kan hij toch niets aan doen? Jij ook niet, je er over opwinden is dus zinloos
Dit is wel echt het beste antwoord. Het is zinloos om met zulke domme mensen in discussie te gaan.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 12:24
df
df is offline
Ertur dit zou toch je productieve dag worden op werk
Oud 29-12-2016, 12:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Haha mislukt
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 12:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja klopt.
Maar hij zou wat kunnen doen aan zijn haatdragende levenshouding.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 12:50
Verwijderd
http://nos.nl/artikel/2150573-ouders...kon-staan.html

Over randdebielen die een kind op de wereld zetten gesproken..
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 13:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
http://nos.nl/artikel/2150573-ouders...kon-staan.html

Over randdebielen die een kind op de wereld zetten gesproken..
Wat se fuck

Dat is wel next level, mijn schoonvader beschermt zijn dochter met zijn leven. Hij zou haar nooit mishandelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2016, 14:14
Verwijderd
En dan moet je je nog bedenken dat West Europa één van de minst racistische plekken op aarde is als je het vergelijkt me plekken elders op de wereld
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 14:19
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik denk niet dat het zinloos is. Zulke mensen zijn juist alleen 'bereikbaar' voor directe familie en vrienden. En ik kan me voorstellen dat je gevoel inslikken/je mond houden ook niet goed is voor je mentale gesteldheid, dus wat dat betreft heeft het ook een nut.

Go Fizzle.

Wel heel kut, daar niet van.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 14:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dekaloog mijn grote voorbeeld!
Als ik iets met standbeelden had zou ik er één aan je opdragen, maar as is zal ik altijd aan jou denken wanneer ik discussies voer of seksueel advies geef.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Ertur dit zou toch je productieve dag worden op werk
Oei, dat kan ik wel vergeten inderdaad, nu ik vandaag maar liefst acht posts (inclusief deze, ja ik heb het nagekeken ) op het forum heb gezet! Ik kan maar beter deze dag als verloren beschouwen

Ik weet dat je trollt en dat ik niet help het beeld van de zwaarheid van mijn werk op dit forum te vergroten, het is ook niet zwaar. Maar als je niet om de zoveel tijd even rust pakt (en in mijn geval ga ik dan meestal internetten) is het niet te doen. Ik ben juist productiever als ik af en toe even forum. Volgens mij blijkt overigens uit genoeg onderzoeken dat af en toe even afleiding zoeken voor heel veel banen productiever werkt.

Citaat:
Haha mislukt
Nee hoor, met afstand de meest productieve dag van deze week. Mijn to-do lijstje voor vandaag/gisteren/eergisteren is af, op een lullig stukje voor de interne nieuwsbrief schrijven na. Ik heb drie items voor morgen al gedaan. Ik ben bezig met een mail aan een klant maar ik krijg niet goed verwoord wat ik wil zeggen dus ik zoek even afleiding
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 14:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Goed bezig ertur go go go

Maar forumen komt niet heel productief over nee
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 14:41
Verwijderd
Oh en ik heb nooit gezegd dat het zinloos is om de discussie aan te gaan. Mark52 legt me woorden in de mond. Ik zei dat het zinloos is om je er over op te winden. En met zinloos bedoelde ik meer dat het zonde is, je hebt alleen je zelf er mee. Dat is heel wat anders.

Ik kan zelf zelden mijn mond houden als ik ergens mee zit/het ergens niet mee eens ben, dus ik zou het zeker tegen die kerel gezegd hebben. Al was het alleen maar om het van mijn hart te hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 14:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En dan moet je je nog bedenken dat West Europa één van de minst racistische plekken op aarde is als je het vergelijkt me plekken elders op de wereld
Waar haal je dat vandaan? Ik ben geneigd je te geloven, maar ik ben benieuwd of je data hebt die dat ondersteunen.

Overigens is mijn schoonvader niet westeuropees
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 14:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh en ik heb nooit gezegd dat het zinloos is om de discussie aan te gaan. Mark52 legt me woorden in de mond. Ik zei dat het zinloos is om je er over op te winden. En met zinloos bedoelde ik meer dat het zonde is, je hebt alleen je zelf er mee. Dat is heel wat anders.

Ik kan zelf zelden mijn mond houden als ik ergens mee zit/het ergens niet mee eens ben, dus ik zou het zeker tegen die kerel gezegd hebben. Al was het alleen maar om het van mijn hart te hebben.
ik zeg wel vaker dingen tegen hem die niet per se handig zijn maar ja, heel heel misschien ontbrand ik een vonk bij hem, of zorgen mijn discussies ervoor dat hij eens een andere bron raadpleegt dan rtl. Wie weet.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Goed bezig ertur go go go

Maar forumen komt niet heel productief over nee
Tsja, dat is een nogal ouderwets/binair beeld van productiviteit. Ik doe werk dat nogal analytisch van aard is, veel cijfers bestuderen is én communicatie inhoudt met stakeholders waarbij ieder woord gewogen wordt/kan worden. Het zou niet goed zijn als ik tijdens een analyse om de drie minuten even stopte om op het forum te kijken. Maar ook niet goed als ik twee uur lang naar dezelfde cijfers bleef staren zonder te zien wat ik zocht. Je wilt niet weten hoe vaak ik na een korte pauze, of zelfs door iets tot de volgende dag te laten rusten, opeens als ik het weer op pak meteen zie wat er aan de hand is.

En nu vind ik wel dat ik serieus genoeg hier op ingegaan ben. Ik heb een baan waarbij je kan en mag internetten tijdens het werk, dat is gewoon zo en daar schaam ik me ook niet voor, ik ben er juist erg blij mee.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 16:32
Verwijderd
Citaat:
*
Dat soort mensen bereik je nooit en je zal ook weinig goed doen in hun ogen. Hij weet niet wat die mist door een hele leuke schoondochter te hebben. En het is al knap van je dat je een klein beetje pools begrijpt.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2016, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Waar haal je dat vandaan? Ik ben geneigd je te geloven, maar ik ben benieuwd of je data hebt die dat ondersteunen.

Overigens is mijn schoonvader niet westeuropees
persoonlijke ervaring en er zijn ook tig onderzoeken naar gedaan :

https://www.washingtonpost.com/news/...=.4f6493b5ffec

Met citaat reageren
Oud 30-12-2016, 13:23
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 30-12-2016, 13:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Interessant!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2016, 14:19
Verwijderd
Misschien zit er ook nog een verschil in racistisch denken en dat uiten..
Met citaat reageren
Oud 30-12-2016, 16:15
Not for Sale
Not for Sale is offline
Rare ranglijst als ie niet eens gesorteerd is
Oud 30-12-2016, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Rare ranglijst als ie niet eens gesorteerd is
had op mn tel snel wat dingetjes gevonden, niet seike he
Met citaat reageren
Oud 31-12-2016, 04:22
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Misschien zit er ook nog een verschil in racistisch denken en dat uiten..
*Sylvana Simons afschmink*
Oud 01-01-2017, 20:51
Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Ugh al mijn familie zo ongeveer en de reden dat ik ze deze feestdagen maar een halve dag heb gezien voor ik weer terug naar de randstad gevlucht ben.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2017, 00:29
df
df is offline
Is dit je eerste account op dit forum, Uitwaaien?
Oud 02-01-2017, 00:44
Verwijderd
Nee
Met citaat reageren
Oud 02-01-2017, 02:04
Not for Sale
Not for Sale is offline
Oeps verkeerde account
Oud 02-01-2017, 15:10
Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Is dit je eerste account op dit forum, Uitwaaien?
Nee, ik had ooit een ander account zesduizend jaar geleden. Hoezo?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten