Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik neem gewoon aan dat er buitenaards leven is. Zelfs met een statistisch verwaarloosbare kans is het heelal nog steeds zo ontzettend groot dat er heus wel een tweede planeet is met leven. Maar het leven daar hoeft niet persé zo te zijn als ons door alle Star Trek achtige dingen wordt verteld enzo.
(wat me trouwens opviel, in dat soort series zijn wij nooit de aggressors, altijd de aliens)
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Groeten, Hermes |
![]() |
|
ik denk wel dat er meer is, alleen kan ik me het niet voorstellen. verder dan onze eigen aarde raak ik eigenlijk niet, ik weet niet hoe ik alles in beeld zou moeten brengen.
wetenschappers beweren namelijk dat het heelal oneindig is en het zich nergens in bevind. dit klopt sowieso al niet, omdat ze ook beweren dat het heelal zich uitzet. => hoe kan er iets nog groter worden, als het al oneindig is en als het zich nergens in zou bevinden?! =>volgens mij is er dus wel degelijk meer, alleen kan ik het me niet voorstellen odmat we te weinig en te abstracte informatie krijgen (vind ik) |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke Char Margolis | 8 | 29-12-2005 22:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
stelling:in het zuiden is er meer radicalisering omdat... heavyukkie | 99 | 14-04-2005 21:59 | |
Flora & Fauna |
Mijn hondjes zijn heel lief, maar er is er 1 dominant.. wat te doen? [foto] AJMouse | 33 | 28-03-2005 12:33 | |
Psychologie |
Wat is er toch met mij? aapje | 4 | 29-07-2004 09:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Is het iets, meer of niets? -Melody- | 8 | 18-06-2004 18:44 | |
Software & Hardware |
Is er een manier om je PC sneller/beter te laten lopen? Distorted | 31 | 05-07-2003 18:07 |