Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Aangezien 1 van mijn koffers kwijt is geraakt *KILL KILL KILL de mensen van 't vliegveld* loop ik er BELACHELIJK bij:
- Blauw-met-wit-gebloemd-kort-broekje-van-O'Neill - Blauwe bandeautop. - Houten teenslippers (Nee, er tussenin is touw, geen hout *rolt met ogen*) en kleine schelpjes erop. - Blauw vissershoedje. - Geen make-up, zat in m'n koffer. *huil* - Witte-met-roze-sterretjes-bandeau-bikini-eronder. (Niet zichtbaar) *zucht* |
![]() |
||
Citaat:
![]() En nu? Betalen ze, of dekt de verzekering alles? Of kan 'ie nog wel bovenkomen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar waarschijnlijk heeft die stomme doos op 't vliegveld 'm gewoon vergeten terug op de band te zetten ofzo, want er was gezeik met 't gewicht.. (Ik zat boven de 20 kilo en die muts kon geen engels dus moest ik even naar een ander kantoortje om dat te gaan regelen en toen ik terugkwam zat er een andere nog dommere doos die zei dat ze het wel tegen die andere zou zeggen.. Niet dus..) En anders.. Hmja, de verzekering.. :/ |
![]() |
|
![]() |
gezien het vandaag een historische dag is op het kledingvlak van ninnoc zal ik voor deze ene keer in deze topic posten om jullie mee te laten genieten van dit heugelijke feit.
Ik heb mij vandaag zo maar in het openbaar met een jurkje vertoont! En jawel een jurkje die ik op vakantie heb gekregen gezien mijn reisgenoten ompasselijk werden van mijn ribbroek bij 30 graden. Het is een jurkje van united colors of benetton, jawel u spot hier het 2de schokkende feit, zo maar een bekend merk (welk zelfs in no logo genoemd word). Het is zwart wit gestreept (nee ik kom niet net uit de bak) verder heb ik een boxer aan, comfort allom en een licht roze bh. ik ben blootvoets
|
Verwijderd
|
- een minirokje van ralph lauren (wit met blauwe tropenbloemen)
- een bikinitopje van de h&m (geel/groen/roze/blauw-gestreept) - een rode string van de hema - een wit horloge uit chinatown, NYC - een zwart armbandje van mn vriend gekregen - een gekleurd armbandje van een vriendin gekregen - een hartjesketting van mn vriend gekregen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() *heeft zich alweer verkleed* zwart roze gestreepte pantys zwart kort rokje met iets fluorozigs erop zwart gatentruitje roze bh zwarte handschoentjes zwate haarband |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() proficiat,Renée ![]() ontopic:ik heb nog altijd hetzelfde aan,momenteel zit ik in een het-kan-me-niet-schelen-wat-ik-aan-heb bui
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 06-09-2008 13:53 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bericht van Ben Laden, jaa echt deen | 41 | 08-08-2004 01:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloven in Jezus??? TMLWKY | 105 | 10-09-2002 16:40 |