Oud 14-09-2002, 14:02
Quincy
Quincy is offline
een 15 jarige jongen is vlak voor mijn huis door twee jongens bedreigd met een mes op zijn keel. Ik las dit in de krant. Er schijnt ook een getuige te zijn langsgefietst. De jongen riep hem om hulp maar reed gewoon door... De verdachten zijn 15 jaar oud. Ze gingen weg toen ze een band van hem leegstaken.

Nog eentje: Een twaalf jarig meisje is aangerand door een groepje jongens in het plaatselijke zwembad.

De mensen die toevallig Oegstgeest kennen zullen het wel met me eens zijn dat dit echt niet vaak voorkomt.

Dit vind ik niet normaal.

Mijn idee:

- strafbare allochtonen het land uitzetten
- strafbare autochtonen een lekkere lange celstraf

En als die buitenlanders geen werk kunnen krijgen en wel het criminele circuit in moeten omdat ze anders niet kunnen eten vind ik een stelletje slappelingen. Deze mensen horen hier niet.

Wij bedreigen en verkrachten hun kindertjes toch ook niet in hun land!

Ik wil best respect hebben voor hun als zij dat ook hebben voor ons.
Advertentie
Oud 14-09-2002, 14:09
Mujahideen
Mujahideen is offline
Uitermate domme plan. Je kunt mensen met een Nederlandse paspoort niet deporteren. Kijk, dit vind ik nou flauw. Als je criminele allochtonen op de trein wilt zetten dan ook graag criminele autochtonen, want anders is er sprake van discriminatie.
Oud 14-09-2002, 14:16
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:
Uitermate domme plan. Je kunt mensen met een Nederlandse paspoort niet deporteren. Kijk, dit vind ik nou flauw. Als je criminele allochtonen op de trein wilt zetten dan ook graag criminele autochtonen, want anders is er sprake van discriminatie.
nee dat vind ik niet want die mensen komen hier onder voorwaarde dat ze niks uitvreten.

autochtonen zijn hier geboren dus mogen naar de gevangenis.
allochtonen mogen gewoon nooit meer terugkomen. Iedereen mag wel de kans hebben en hier te komen leven, 1 kans....
Oud 14-09-2002, 14:16
Verwijderd
Dit is gewoon meten met twee maten, disciminatie.
Bovendien hebben heel veel mensen, die als allochtoon worden aangezien door velen, gewoon een Nederlands paspoort en zijn ze gewoon in Nederland geboren.

loopt verder geloof ik al een topic over

edit: had je vorig post niet gelezen. Dat van een voorwaarde stellen bij allochtonen die nu Nederland binnenkomen vind ik nog wel een redelijk idee. Dus wanneer ze in de (grote) criminaliteit vervallen, dat ze dan terug moeten.

Laatst gewijzigd op 14-09-2002 om 14:18.
Oud 14-09-2002, 14:17
Verwijderd
het idee erachter is misschien wel goed, maar dan los je het probleem nog steeds niet op hoor. de houding van de mensen in nederland moet veranderen.
Oud 14-09-2002, 14:18
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Dit is gewoon meten met twee maten, disciminatie.
Bovendien hebben heel veel mensen, die als allochtoon worden aangezien door velen, gewoon een Nederlands paspoort en zijn ze gewoon in Nederland geboren.

loopt verder geloof ik al een topic over
Ik bedoel natuurlijk alleen de mensen die hier naartoe zijn gekomen.
Oud 14-09-2002, 14:20
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
wouszer schreef:
het idee erachter is misschien wel goed, maar dan los je het probleem nog steeds niet op hoor. de houding van de mensen in nederland moet veranderen.
Absoluut !
We moeten allemaal weer trots kunnen zijn op ons land en niet bang zijn voor andere mensen die je bedreigen.

Wie denken ze wel niet dat ze zijn?
Oud 14-09-2002, 14:30
Razzle
Razzle is offline
Citaat:
Quincy schreef:

nee dat vind ik niet want die mensen komen hier onder voorwaarde dat ze niks uitvreten.

autochtonen zijn hier geboren dus mogen naar de gevangenis.
allochtonen mogen gewoon nooit meer terugkomen. Iedereen mag wel de kans hebben en hier te komen leven, 1 kans....
ik ben het met je eens...
Oud 14-09-2002, 14:32
Quincy
Quincy is offline
Ik zeg niet dat het ene volk minder waardig is dan het andere maar wel dat als je ergens te gast bent je moet gedragen en (desnoods) moet aanpassen.

Ik denk dat de meeste mensen discriminatie een beetje te serieus nemen en het op alles toepassen waar het ook maar mogelijk is.

appels met peren vergelijken.
Oud 14-09-2002, 14:43
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Quincy schreef:
Ik zeg niet dat het ene volk minder waardig is dan het andere maar wel dat als je ergens te gast bent je moet gedragen en (desnoods) moet aanpassen.

Die mensen waar we het hier over hebben (ging het wel over mensen met ouders van buitenlandse afkomst, of neem je dat slechts aan?) zijn in Nederland geboren en hebben de Nederlandse nationaliteit. Niks te gast dus.
Oud 14-09-2002, 15:03
tacidvs
tacidvs is offline
Hahahahaha
Oud 14-09-2002, 15:13
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Quincy schreef:
een 15 jarige jongen is vlak voor mijn huis door twee jongens bedreigd met een mes op zijn keel. Ik las dit in de krant. Er schijnt ook een getuige te zijn langsgefietst. De jongen riep hem om hulp maar reed gewoon door... De verdachten zijn 15 jaar oud. Ze gingen weg toen ze een band van hem leegstaken.

Nog eentje: Een twaalf jarig meisje is aangerand door een groepje jongens in het plaatselijke zwembad.
ja dus? Zulke dingen gebeuren zo vaak, als je er elke keer een topic voor gaat openen staat binnen no time heel A&N vol. Staat er morgen een topic over dat een of andere puber een snoepje in de buurtsuper heeft gestolen

Citaat:
De mensen die toevallig Oegstgeest kennen zullen het wel met me eens zijn dat dit echt niet vaak voorkomt.
Alleen vermoed ik dat er hier maar bar weinig mensen uit Oegstgeest komen en het dus voor de meerderheid niet interresant is.

Citaat:
Dit vind ik niet normaal.

Mijn idee:

- strafbare allochtonen het land uitzetten
- strafbare autochtonen een lekkere lange celstraf
zijn al meerdere topics gewees over dit onderwerp

Citaat:
En als die buitenlanders geen werk kunnen krijgen en wel het criminele circuit in moeten omdat ze anders niet kunnen eten vind ik een stelletje slappelingen. Deze mensen horen hier niet.

Dus eigenlijk zeg je, buitenlanders die niet genoeg te eten hebben moeten maar dood gaan van de honger anders zijn het slappelingen? sorry hoor maar dat vind ik echt niet kunnen.

Citaat:
Wij bedreigen en verkrachten hun kindertjes toch ook niet in hun land!
O nee? Kan me niet voorstellen dat er geen Nederlanders zijn die mensen in het buitenland verkrachten, dit is dus gewoon foutieve informatie

Citaat:
Ik wil best respect hebben voor hun als zij dat ook hebben voor ons.
Deze uitspraak heb ik hier ook al tig keer zien staan.

conclusie: ik gooi een slotje op dit nietstoevoegende topid

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten