Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit is gewoon meten met twee maten, disciminatie.
Bovendien hebben heel veel mensen, die als allochtoon worden aangezien door velen, gewoon een Nederlands paspoort en zijn ze gewoon in Nederland geboren. loopt verder geloof ik al een topic over edit: had je vorig post niet gelezen. Dat van een voorwaarde stellen bij allochtonen die nu Nederland binnenkomen vind ik nog wel een redelijk idee. Dus wanneer ze in de (grote) criminaliteit vervallen, dat ze dan terug moeten. Laatst gewijzigd op 14-09-2002 om 14:18. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
We moeten allemaal weer trots kunnen zijn op ons land en niet bang zijn voor andere mensen die je bedreigen. Wie denken ze wel niet dat ze zijn? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik zeg niet dat het ene volk minder waardig is dan het andere maar wel dat als je ergens te gast bent je moet gedragen en (desnoods) moet aanpassen.
Ik denk dat de meeste mensen discriminatie een beetje te serieus nemen en het op alles toepassen waar het ook maar mogelijk is. appels met peren vergelijken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die mensen waar we het hier over hebben (ging het wel over mensen met ouders van buitenlandse afkomst, of neem je dat slechts aan?) zijn in Nederland geboren en hebben de Nederlandse nationaliteit. Niks te gast dus.
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus eigenlijk zeg je, buitenlanders die niet genoeg te eten hebben moeten maar dood gaan van de honger anders zijn het slappelingen? sorry hoor maar dat vind ik echt niet kunnen. Citaat:
Citaat:
conclusie: ik gooi een slotje op dit nietstoevoegende topid
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat Verwijderd | 17 | 09-09-2006 14:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Algemene schoolzaken |
geweld tegen criminaliteit hmvreemd | 9 | 10-12-2003 13:51 | |
De Kantine |
Eeuwige Glimlach The Charmed One | 278 | 10-11-2003 09:23 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |