Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kom rustig over... mensen praten makkelijk tegen mij en vertrouwen mij... ik straal rust uit, maar ik straal ook andere dingen uit, waar ik pas sinds kort over na ben gaan denken... ik schijn een soort van groot respect bij mensen in te boezemen... vanuit mijn binnenste komt er een kracht naar boven die... tja... waar mensen bang voor zouden kunnen zijn... een intelligentie die gevaarlijk zou kunnen zijn... nu is het zo dat die aanwezig is en ik er nooit gebruik van hoef te maken... een verborgen macht...
maar er zijn nu een paar mensen die zeggen van... ik zal jou nooit iets durven flikken... op een bepaalde manier kan jij heel gevaarlijk zijn als je wilt... heel intimiderent... als je het misbruikt... het is dus nog geen angst... maar wel een soort van respect... onkwetsbaar dus ofzo... het rare is dat ik een nogal klein ventje ben ofzo... tja en over het algemeen zijn mensen dan nogal minder snel bang ofzo... maar ik schijn dus euhmzz... hoe heet het... 1 iemand noemde het zelfvertrouwen... tja, daar veel van te hebben ofzo... ik hoef alleen maar over te komen als mijzelf... als ik mijzelf ben zoals hier boven beschreven zo zal het zijn en zo zal ik er tevreden mee zijn... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
hrmm.. sorry hoor maar het klinkt echt alsof je je makkelijk laat inpakken. Dat is echt zo'n standaard zinnetje... en de kern van waarheid is ver te zoeken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry maar die jongen heeft echt geen enkele reden om te proberen mij in te pakken dus ik zou niet weten waarom ie dat zomaar zou zeggen. En als het zo een standaard zinnetje is, ik heb het nog nooit gehoord.. Wat bedoel je met die laatste zin? Ken je me soms in real life? Want ja op het forum kom ik natuurlijk niet zo over aangezien je hele houding, manier van bewegen, gezichtsuitdrukking nogal bijdragen aan een uitstraling. Ik bedoel echt niets arrogants met dat zeggen enzo. Ik weet ook helemaal niet of ik op iedereen zo over kom, zal wel niet. Ik spring ook niet een gat in de lucht om dat ene zinnetje ofzo, het zette mij puur aan het denken over een onderwerp en ik gaf de aanleiding weer in dit topic.. |
![]() |
|
Poeh..
Kweenie hoe ik wil dat anderen mij zien. Het liefste ben ik mezelf, ik leef niet graag op het beeld dat anderen van mij hebben. Maar jah, mensen vinden mij intressant, rustig, mysterieus, soms wat teruggetrokken, maar toch knettergek.
|
![]() |
hmmm et schijnt dak wel heel rustig overkom, een beetje braaf en tegelijkertijd hoor ik wel eens dat ik een beetje rebels ben
![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Schetsopdracht: 10 vormen dat warmte en koelte uitstralen Mighty I | 6 | 11-12-2013 20:52 | |
Vrije tijd |
Welke voetballer heeft de meeste uitstraling? Grygera | 34 | 30-07-2003 09:47 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op uitstraling? luk@z | 21 | 07-04-2003 19:06 | |
Liefde & Relatie |
knap of uitstraling??? jamaifan15 | 32 | 27-03-2003 12:00 | |
Liefde & Relatie |
Uitstraling Verwijderd | 5 | 21-03-2003 10:38 | |
Lifestyle |
he wat is uitstraling precies eigelek????????!!! lovesista18 | 13 | 16-06-2002 13:58 |