Oud 16-09-2002, 16:53
Verwijderd
Ik was net met een jongen aan het chatten op msn die ik op Lowlands had gezien. En we hadden het erover hoe we zeg maar overkwamen op elkaar en dit zei hij over mij:

ik weet het niet.. gewoon.. je ziet er rustig uit.. alsof je wel een heleboel interessante dingen in je hebt.. maar die laat je niet meteen op de voorgrond treden.. dat maakt je interessant om te zien

Ik vond dit echt ontzettend raar om te horen, maar wel heel leuk. Ik heb namelijk zelf ook altijd het idee maar een klein deel te laten zien, ik wist alleen nooit dat het te zien is dak maar een klein deel laat zien zeg maar. Het komt op zich ook wel overeen met wat ik wil laten zien, namelijk niet meteen alles. Maar ik dacht dat mensen mij altijd als een klein onwetend meisje zagen, wat dus best mee blijkt te vallen (alhoewel sommigen dit volgens mij wel doen).

Mijn vraag hieromheen:
Hebben mensen ook wel eens opmerkingen gemaakt over hoe jij overkomt, en zo ja, kwam dat beeld overeen met hoe je denkt over te komen en hoe je wilt overkomen? Zo niet, hoe denk je over te komen en hoe wil je overkomen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2002, 17:15
Gothic
Gothic is offline
Pff, moeilijke vraag

Er zijn verschillende dingen die men wel eens over mij gezegd hebben. Stille wateren hebben diepe gronden... dat slaat wel op mij. Men vindt mij een gesloten boek, soort van mysterieus, vragen zich af wat er in mij en mijn gevoelsleven omgaat, hoe ik denk. Laatst zei iemand dat ik heel sterk over kom, maar aan de andere kant ook heel onzeker ben in mijn houding. Verder heb ik ook een negative straling om me heen. Ik weet niet precies wat het is. Niet echt gemeen, of sjago, maar ik kan soms erg aanvallend kijken ofzo en boos kijken. Dat mensen zich aangevallen voelen als ik iets zeg, terwijl het bv iets is om ze te helpen. Verder is er wel eens gezegd dat ik hard(/sterk) over kom. Maar ook soms verzorgend/beschermend/behulpzaamheid kan uitstralen. Of lief. Maar zelf heb ik het idee dat ik een beetje een negatieve uitstraling heb, deels ook om mensen beetje op afstand te houden...

Hoe ik wíl overkomen: Sterk, mysterieus, ik wil dat mensen mij interessant vinden, nieuwsgierig worden naar hoe ik denk en ben, ik wil het liefst iets zekerder zijn, maar niet arrogant/zeker. Aan de ene kant wil ik niet iets aardigs of liefs uitstralen, maar aan de andere kant wil ik toch wel aardig gevonden worden, al zal ik dat nooit iemand toegeven als iemand dat zegt.

Meer kan ik niet bedenken nu... en ik moet iets aan school gaan doen
Oud 16-09-2002, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:

Hoe ik wíl overkomen: Sterk, mysterieus, ik wil dat mensen mij interessant vinden, nieuwsgierig worden naar hoe ik denk en ben,
Ja, dat is dus ook een beetje wat ik wil. Dus was ik eigenlijk heel verbaasd over de uitspraak van die jongen, omdat dat toch wel sterk in die richting is.. Nooit gedacht dat ik zo zou kunnen overkomen ook echt.

Ik heb dus nog vaak dat men me schattig of lief noemt. Aan de ene kant is dat soms best leuk om een beetje op in te spelen of gebruik (niet misbruik) van te maken, maar het kan ook heel erg irritant zijn als ik serieus ben of me bijvoorbeeld rot voel en iemand zegt dat ik dr zo schattig uit zie (is gebeurd...). Ik wil in ieder geval niet kwetsbaar overkomen, wat soms volgens mij wel het geval is.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 21:38
ABrules
ABrules is offline
Ik kom rustig over... mensen praten makkelijk tegen mij en vertrouwen mij... ik straal rust uit, maar ik straal ook andere dingen uit, waar ik pas sinds kort over na ben gaan denken... ik schijn een soort van groot respect bij mensen in te boezemen... vanuit mijn binnenste komt er een kracht naar boven die... tja... waar mensen bang voor zouden kunnen zijn... een intelligentie die gevaarlijk zou kunnen zijn... nu is het zo dat die aanwezig is en ik er nooit gebruik van hoef te maken... een verborgen macht...

maar er zijn nu een paar mensen die zeggen van... ik zal jou nooit iets durven flikken... op een bepaalde manier kan jij heel gevaarlijk zijn als je wilt... heel intimiderent... als je het misbruikt... het is dus nog geen angst... maar wel een soort van respect... onkwetsbaar dus ofzo...

het rare is dat ik een nogal klein ventje ben ofzo... tja en over het algemeen zijn mensen dan nogal minder snel bang ofzo... maar ik schijn dus euhmzz... hoe heet het... 1 iemand noemde het zelfvertrouwen... tja, daar veel van te hebben ofzo...

ik hoef alleen maar over te komen als mijzelf... als ik mijzelf ben zoals hier boven beschreven zo zal het zijn en zo zal ik er tevreden mee zijn...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 21:49
TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
Citaat:
ABrules schreef:
Ik kom rustig over... mensen praten makkelijk tegen mij en vertrouwen mij... ik straal rust uit, maar ik straal ook andere dingen uit, waar ik pas sinds kort over na ben gaan denken... ik schijn een soort van groot respect bij mensen in te boezemen... vanuit mijn binnenste komt er een kracht naar boven die... tja... waar mensen bang voor zouden kunnen zijn... een intelligentie die gevaarlijk zou kunnen zijn... nu is het zo dat die aanwezig is en ik er nooit gebruik van hoef te maken... een verborgen macht...

maar er zijn nu een paar mensen die zeggen van... ik zal jou nooit iets durven flikken... op een bepaalde manier kan jij heel gevaarlijk zijn als je wilt... heel intimiderent... als je het misbruikt... het is dus nog geen angst... maar wel een soort van respect... onkwetsbaar dus ofzo...

het rare is dat ik een nogal klein ventje ben ofzo... tja en over het algemeen zijn mensen dan nogal minder snel bang ofzo... maar ik schijn dus euhmzz... hoe heet het... 1 iemand noemde het zelfvertrouwen... tja, daar veel van te hebben ofzo...

ik hoef alleen maar over te komen als mijzelf... als ik mijzelf ben zoals hier boven beschreven zo zal het zijn en zo zal ik er tevreden mee zijn...
true words..
Oud 16-09-2002, 22:42
DogByte
DogByte is offline
hrmm.. sorry hoor maar het klinkt echt alsof je je makkelijk laat inpakken. Dat is echt zo'n standaard zinnetje... en de kern van waarheid is ver te zoeken.
Oud 16-09-2002, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Mijn vraag hieromheen:
Hebben mensen ook wel eens opmerkingen gemaakt over hoe jij overkomt, en zo ja, kwam dat beeld overeen met hoe je denkt over te komen en hoe je wilt overkomen? Zo niet, hoe denk je over te komen en hoe wil je overkomen?
Mensen schijnen vaak te menen dat ik volwassen en verstandig overkom, terwijl ik mezelf nog echt een jongetje vind.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 08:12
Verwijderd
Citaat:
DogByte schreef:
hrmm.. sorry hoor maar het klinkt echt alsof je je makkelijk laat inpakken. Dat is echt zo'n standaard zinnetje... en de kern van waarheid is ver te zoeken.
en wat bedoel je daar precies mee?

Sorry maar die jongen heeft echt geen enkele reden om te proberen mij in te pakken dus ik zou niet weten waarom ie dat zomaar zou zeggen. En als het zo een standaard zinnetje is, ik heb het nog nooit gehoord..

Wat bedoel je met die laatste zin? Ken je me soms in real life? Want ja op het forum kom ik natuurlijk niet zo over aangezien je hele houding, manier van bewegen, gezichtsuitdrukking nogal bijdragen aan een uitstraling.

Ik bedoel echt niets arrogants met dat zeggen enzo. Ik weet ook helemaal niet of ik op iedereen zo over kom, zal wel niet. Ik spring ook niet een gat in de lucht om dat ene zinnetje ofzo, het zette mij puur aan het denken over een onderwerp en ik gaf de aanleiding weer in dit topic..
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 21:46
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
TygerStyle2001 schreef:
true words..
bedankt voor de beaming... nu jij ...

en Dogbyte dit zeg jij dus zo vaak tegen een meisje??? ikke alleen als ik het ook echt meen eigenlijk... dus vind niet echt dat je hier een goed argument aanvoert... je kent die gast geen eens...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 14:37
~LiEf MeisJuh~
~LiEf MeisJuh~ is offline
LEraRen die zeggen altijd dat ze mij een Pittig meisje vinden...die weet wat ze wil...

Das schijn
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 15:50
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Poeh..

Kweenie hoe ik wil dat anderen mij zien.

Het liefste ben ik mezelf, ik leef niet graag op het beeld dat anderen van mij hebben.

Maar jah, mensen vinden mij intressant, rustig, mysterieus, soms wat teruggetrokken, maar toch knettergek.
Oud 18-09-2002, 21:44
kleine wicca
kleine wicca is offline
hmmm et schijnt dak wel heel rustig overkom, een beetje braaf en tegelijkertijd hoor ik wel eens dat ik een beetje rebels ben dat vind ik ook wel leuk om te horen..................mensen die mij niet kennen zouden kunnen denken dat ik arrogant ben. Maar mijn echte vrienden weten wat ze aan me hebben. ow en ik ben ontzettend passief, weet ik van mezelf, maar ik schop et er wel uit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten