Advertentie | |
|
![]() |
|
jawel, Zidane heeft juist die uitstraling van een magische voetballer pur sang...kijk hem maar eens goed in die 'vage' ogen van hem...en dan die kaalheid en die vlijmscherpe blik...als díe kerel geen uitstraling heeft, weet ik ut ook niet meer....
![]()
|
daar ben ik het dus niet mee eens, natuurlijk heeft zidane wel uitstraling, maar iedereen heeft uitstraling, nou is de vraag in welke mate zidane uitstraling heeft.
omdat hij zo verdomde goed kan voetballen zou je zeggen dat hij dan automatisch ook veel uitstraling heeft, ik vind dat niet zo. 90% van de mensen die een foto of een filmpje van zidane zouden zien,zullen zeggen dat het een saaie fransman is. puur vanwege zijn gelaatsuitdrukking, houding en gedrag in het veld (waar het met betrekking tot uitstraling tot slot allemaal om gaat). feit is dat hij afgrijselijk goed kan voetballen en daarom helemaal niet veel uitstraling nodig heeft.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
salaris topsporters SupahhSannie | 10 | 14-11-2003 14:16 | |
Vrije tijd |
Column Derksen VI The Senna Fan | 12 | 10-03-2003 20:04 |