Oud 18-09-2002, 21:12
20marianne12
20marianne12 is offline
Ben echt super verliefd op een jongen (whah hij is zoooo leuk), en ik weet echtb ijna heel zeker dat dat gevoel ook wederzijds is... Maandagavond wat met hem gaan drinken, heel gewoon verder, de volgende dag waren we (toevallig) allebei vrij en had ik hem met een of ander kut smoesje gevraagd ff te komen, super cool... alleen ik word echt zo klunzig door hem... Whoeps... Ook zo lekker vaag, hebben we nog steeds niet gezoend met elkaar, het lukt gewoon niet ofzo we zijn allebei te klunzig aan het doen dan... Maar ja gelukkig heb ik nog met hem gestoeid ... Nou ja heeft iemand dit ookwel eens meegemaakt...

Ik voel me nu net een klein kind die nog nooit gezoend heeft, anders gaat het altijd veel makkelijker... maar ja dan is het ook gewoon een jongen, nu is het een superx5 lieve jongen ...

Sorry beetje vage toppie, maar ik voel me ook nogal vaag...

Laatst gewijzigd op 18-09-2002 om 21:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2002, 14:18
Eaglewing
Eaglewing is offline
Ik snap je wel hoor

Op dit moment zit ik ook (in iets mindere mate) in zo'n situatie

Echte blunders heb ik nog niet gemaakt, maar wel van die kleintjes. (ze belt en mn telefoon valt bijv )

Waarschijnlijk zal hij het niet echt bij je merken. Misschien voelt hij zich ook wel zo, maar merk je het niet aan hem.

Laatst gewijzigd op 19-09-2002 om 21:37.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 16:10
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ben nog niet vlieft, ken de jongen in kwestie nog niet zo goed, eigenlijk heel slecht maar gaan binnekort wel samen uit en ik ben bang dat ik dan veel te zenuwachtig ben en klunzige dingen ga doen/zeggen. Dus snap je heel goed, kzou dat ook hebben. Maar das altijd in t begin en hij knapt heus niet opeens af op je 'klunzigheden' .
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 17:52
20marianne12
20marianne12 is offline
Nee hij knapt ook niet af op mijn klunzigheden hoor, hij vindt het eerder super schattig ... maar voor jezelf is het gewoon zo van ik kan mezelf gewoon niet zijn en wordt klunizg door hem, wat doen hormonen wel niet met je ... ik word steeds gekker van mezelf, zeker nu mijn moeder heeft gezegd dat hij wel erg leuk is, en erg mooie ogen heeft ... whah... volgens haar heb ik het ook wel erg veel over hem ineens... maar ja hij is ook zoooo leuk... nou ja dan doe ik maar klunzig bij hem...
Oud 19-09-2002, 17:59
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ja hormonen , is idd heel irritant, helemaal als hij het schattig vind, terwijl jij zoiets hebt waarom doe ik zo stom...ik snap t wel. En ouders kunnen soms idd de meest vervelende (goedbedoelde) opmerkingen maken, maja wat doe je eraan. Die klunzigheid gaat vast weer over...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 18:16
Severus
Severus is offline
Klunzigheid sucks!!! Ik ga meestal hele domme dingen zeggen of ik stoot me ergens aan of struikel bijna over mijn voeten. Of ik ga heel dom zitten blozen en naar beneden zitten kijken, of ik klap dicht en weet ik wat allemaal. Als ik verliefd ben, is alles wat ik doe één grote blunder!

Love sucks....

Ripper
Oud 19-09-2002, 18:22
Roos
Roos is offline
Owwwh dat herken ik wel... ik kan altijd gezellig kletsen met iedereen, maar bij een bepaalde jongen is er toch een soort spanning die in de weg zit.
Juist omdat je bang bent dat er iets klunzigs gebeurt, word je zenuwachtig en gebeurt er iets klunzigs. Een soort kringetje dus
Oud 21-09-2002, 09:45
20marianne12
20marianne12 is offline
Whah ik heb gister met hem gezoend... WHOW.... en nu ben ik helemaal springerig...
Oud 21-09-2002, 13:03
Verwijderd
Citaat:
20marianne12 schreef:
Whah ik heb gister met hem gezoend... WHOW.... en nu ben ik helemaal springerig...

Sorry, dit is echt cool om te lezen
Ik herken het wel hoor, alleen ga ik dan eerder heel dom doen, echt hele loze opmerkingen maken die eigenlijk helemaal niet grappig zijn enzo.
Maarre.... succes
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 13:08
Verwijderd
Als ik écht verliefd ben, is dat juist een ramp. Ik denk dan de hele tijd dat ze me niet wil zien en met iemand anders ervandoor gaat. Je snapt dat dat het ergste is als ík verliefd ben, zij dat niet weet, en dus gewoon uitgaat en zichzelf bewust blootstelt aan de gevaren van een discotheek.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 13:12
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Als ik écht verliefd ben, is dat juist een ramp.
Yup
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 13:51
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

Sorry, dit is echt cool om te lezen
Ik herken het wel hoor, alleen ga ik dan eerder heel dom doen, echt hele loze opmerkingen maken die eigenlijk helemaal niet grappig zijn enzo.
Maarre.... succes
Ja inderdaad domme opmerkingen daar ben ik ook goed in, maar ja volgens mij heeft hij dat geen eens door ...
Oud 21-09-2002, 15:46
McMotion
McMotion is offline
hmm dat herken ik zwaaaar klote is dat zeg...
'k heb het ook niet alleen als ik verliefd ben, maar bij meer meisjes die ik gewoon erg leuk vind
Oud 21-09-2002, 17:31
Roos
Roos is offline
Citaat:
20marianne12 schreef:

Whoeii ik voel het ook gelijk in m'n buik als ik zo iets lees
Oud 21-09-2002, 20:14
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
rosi schreef:

Juist omdat je bang bent dat er iets klunzigs gebeurt, word je zenuwachtig en gebeurt er iets klunzigs. Een soort kringetje dus
leuk beschreve
Oud 22-09-2002, 10:59
16Maarten16
16Maarten16 is offline
nope, nog nooit meegemaakt... gewoon proberen jezelf te zijn, dan komt het meestal wel goed. Diegene vind je leuk zoals je bent, dus hoef je ook geen gekke dingen te doen die mis zouden kunnen gaan.
Oud 22-09-2002, 19:25
ABrules
ABrules is offline
oooow wat is dat geweldig... klunzigheid... tja... wat vind ik er van het is echt gewoon enorm... euah... ja SEXY...!!!! geweldig

I love klunzigheid
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 20:19
Rioto
Citaat:
20marianne12 schreef:

Ik voel me nu net een klein kind die nog nooit gezoend heeft, anders gaat het altijd veel makkelijker... maar ja dan is het ook gewoon een jongen, nu is het een superx5 lieve jongen ...

waarom een klein kind ? er zijn ook mensen met een oudere leeftijd die nooit hebben gezoend
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 22:15
Tox
Tox is offline
als ik spontaan verliefd ben, en zij het niet weet. weet ik meestal niet uit mijn woorden te komen, zakt naderhand wel weer snel hoor
Oud 22-09-2002, 22:18
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Tox schreef:
als ik spontaan verliefd ben, en zij het niet weet. weet ik meestal niet uit mijn woorden te komen, zakt naderhand wel weer snel hoor
*~*Bikkels rule, hehe weet iemand nog een kewle signature?? *~*

jah, ik weet er wel 1:
Ik ken Knutselsmurfie en dus ben ik heel stoer
Oud 22-09-2002, 22:20
Tox
Tox is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
*~*Bikkels rule, hehe weet iemand nog een kewle signature?? *~*

jah, ik weet er wel 1:
Ik ken Knutselsmurfie en dus ben ik heel stoer
kan er ook van maken,
Ik ken een kleine slappe smurf en ik ben dus heel stoer en groot en sterk
Oud 22-09-2002, 22:21
Knutselsmurfie
Citaat:
Tox schreef:
kan er ook van maken,
Ik ken een kleine slappe smurf en ik ben dus heel stoer en groot en sterk
Nouhou, GEEF IK IETS TOE, moet je meteen mijn plan weer de grond in boren
Oud 22-09-2002, 22:22
Tox
Tox is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
Nouhou, GEEF IK IETS TOE, moet je meteen mijn plan weer de grond in boren
ik vul um alleen aan
Oud 22-09-2002, 22:25
Knutselsmurfie
Citaat:
Tox schreef:
ik vul um alleen aan
Tsssss poephoofd
Oud 22-09-2002, 22:26
Tox
Tox is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
Tsssss poephoofd
lees dit maar
Oud 23-09-2002, 08:21
Verwijderd
Op de een of andere manier heb ik zo een tik dat wanneer ik iemand leuk vind ik juist beter mezelf kan zijn ofzo. Alhoewel ik toch ook echt wel es blunder dan.

Pfz, ik had het laatst op Lowlands. Ik vond die jongen niet eens echt leuk, gewoon mooi. Kende hem van internet en zag em zitten daar, liep naar em toe (na eerst terug gerend te zijn naar mn vrienden dak niet durfde die toen al met zn alleen mee wouden gaan dus ging ik toch maar), tikte em aan. En nou ja, hij stond op enzow.. Had me een knuffel beloofd dus die kreeg ik. En ik trilde!! Hij vroeg me hoe laat het was en ik mn horloge in mn tasje zoeken, met die vreselijke trilhanden.. geen idee of het em is opgevallen. Mja..

Maar idd echt leuk om te lezen enzo. Ik hoop dat het echt iets wordt tussen jullie! Keep us posted!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 18:44
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
Maypole schreef:
waarom een klein kind ? er zijn ook mensen met een oudere leeftijd die nooit hebben gezoend
Nou ja had dus wel eens gezoend, maar voelde me zo zenuwachtig alsof ik nooit had gezoend, snappie...
Oud 23-09-2002, 18:45
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Maar idd echt leuk om te lezen enzo. Ik hoop dat het echt iets wordt tussen jullie! Keep us posted!
Hihi en ik hoop dat het lang iets blijft... ... hij is echt zo leuk ...
en als hij bij mij is geweest ruik ik helemaal naar hem... Whow

Laatst gewijzigd op 23-09-2002 om 18:49.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ja, heerlijk, strooi maar lekker zout in de wonden!

(Just kidding. )
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 08:03
snoopy
snoopy is offline
tsja... ik ben eigenlijk altijd een kluns, en ja... dat wordt nog erger als ik verliefd ben...
Oud 24-09-2002, 20:33
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
tsja... ik ben eigenlijk altijd een kluns, en ja... dat wordt nog erger als ik verliefd ben...
same here... ik ben laatst van de trap gevallen bij het zien van B.(gelukkig heef thij dta niet gezien),struikel dan ofwel bots ik tegen iemand op,of dna draai ik cola open als hij passeert en begint fles wild te schuimen,en ik word altijd knalrood...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 11:09
luckyleo
luckyleo is offline
die gozer uit Hugh Grant uit Notting Hill en Mickey Blue Eyes heeft er ook zijn vrouwen mee versierd hoor, met die klunzigheid, dus maakt niet uit
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 14:23
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Ik herken het ook best wel van mezelf, ik ga ook lomp doen, en weet ook niet wat ik moet zeggen. Ik weet alleen wel dat hoe harder je probeert het te voorkomen,hoe erger het wordt, dus ik probeer me er zo min mogelijk druk om te maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten