Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik écht verliefd ben, is dat juist een ramp. Ik denk dan de hele tijd dat ze me niet wil zien en met iemand anders ervandoor gaat. Je snapt dat dat het ergste is als ík verliefd ben, zij dat niet weet, en dus gewoon uitgaat en zichzelf bewust blootstelt aan de gevaren van een discotheek.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
waarom een klein kind ? er zijn ook mensen met een oudere leeftijd die nooit hebben gezoend |
![]() |
||
Citaat:
![]() jah, ik weet er wel 1: Ik ken Knutselsmurfie en dus ben ik heel stoer ![]()
||
Citaat:
Ik ken een kleine slappe smurf ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op de een of andere manier heb ik zo een tik dat wanneer ik iemand leuk vind ik juist beter mezelf kan zijn ofzo. Alhoewel ik toch ook echt wel es blunder dan.
Pfz, ik had het laatst op Lowlands. Ik vond die jongen niet eens echt leuk, gewoon mooi. Kende hem van internet en zag em zitten daar, liep naar em toe (na eerst terug gerend te zijn naar mn vrienden dak niet durfde die toen al met zn alleen mee wouden gaan dus ging ik toch maar), tikte em aan. En nou ja, hij stond op enzow.. Had me een knuffel beloofd dus die kreeg ik. En ik trilde!! Hij vroeg me hoe laat het was en ik mn horloge in mn tasje zoeken, met die vreselijke trilhanden.. geen idee of het em is opgevallen. Mja.. Maar idd echt leuk om te lezen enzo. Ik hoop dat het echt iets wordt tussen jullie! Keep us posted! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() en als hij bij mij is geweest ruik ik helemaal naar hem... Whow ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 23-09-2002 om 18:49. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seks zonder relatie JueBlue | 25 | 11-06-2013 13:32 | |
Liefde & Relatie |
Een zwak hebben... funky_aapii | 42 | 20-09-2006 15:43 | |
Psychologie |
onbereikbaar trekt aan, bereikbaar niet i'mstronger | 11 | 21-01-2005 13:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wc papier en het nut van een rode bikini Ieke | 0 | 08-11-2004 22:15 | |
Seksualiteit |
Zakelijke seks/vriendendiensten Verwijderd | 26 | 27-06-2002 19:14 |