Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat vind jij flut aan het gedicht?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zie er niet echt een lijn in, een goed lopend gedicht. |
![]() |
|
![]() |
Ja, misschien is jij te duidelijk... ik bedoel, woorden kunnen zoveel betekenen dat datgene dat wij er altijd eerst aan toevertrouwen. Ik droom ervan een gedicht te maken over m'n geliefde, maar dan zonder 'je, jou, jij', en toch duidelijk aan haar gericht.
Maar je schreef toch een goed gedicht, want je hebt door wat de draagkracht maar is van taal. Wat is taal, we hebben ruwe instrumenten om de fijnste gedachten tot leven te scheppen, en dat is zo moeilijk. Dan schrijf je nog beter dit, dit gedicht, waarin je bekent dat je er geen gedicht over kan schrijven, omdat het gevoel te fijn is. Alleen in gedachten kan je de ware liefde zien, daarom zou het fantastisch zijn om eens elkaar te zijn. Groetjes, Dreampoet
|
Bedankt allemaal voor jullie reacties... 'k weet dat het niet zo denderend loopt...'k weet ook niet zo hoe ik het beter zou kunnen laten lopen...tis weer een beetje een verhaaltjes gedicht... 'k zal eens kijken wat ik kan doen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #161 Dott | 487 | 22-02-2011 21:05 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Zwart-wit gekleurd wondersbestaan | 8 | 21-07-2003 12:14 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] Wat vind je van de naam, avatar en sig. van de persoon boven je? III Tandpasta | 500 | 01-07-2003 14:07 |