Oud 15-12-2001, 13:51
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Beste mensen.

Wat zijn daar de gevolgen van? Ik leer nu al 3 weken lang elke dag bijna aan 1 stuk door voor mijn schoolexamens. Het is ook zoveel

Ik merk nu wel dat ik me slechter ga voelen, maar ik weet niet zeker of dit komt door het leren of door het lijnen. Kunnen jullie mij vertellen wat de gevolgen kunnen zijn van zo intensief leren?

Alvast bedankt

xxx
Eefje
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 14:24
beestje
beestje is offline
ik denk dat het een combinatie is

als je veel moet leren kun je echt beter gewoon goed eten, dwz veel vezels en eiwitten, anders gaat het echt ten koste van je concentratie
Oud 15-12-2001, 15:50
choky
choky is offline
ik denk dat je door te leren je al zo slecht voelt dat je er geen schep op moet doen door nog te gaan lijnen

ik eet ongelofelijk veel tijdens de examens, en dat is ook om mij beter te voelen denkik, ik heb er gewoon nood aan

ik zou wachten met lijnen tot een rustiger en meer ontspannen moment
Oud 15-12-2001, 18:07
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Het is een combinatie, eet gewoon gezonder en zorg dat je genoeg slaapt. HEt ergste wat je kunt doen is tot drie uur s'nachts leren.
Dan weet je de volgende ochtend nog niks.
Oud 16-12-2001, 09:38
Choke
Choke is offline
Citaat:
beestje schreef:
ik denk dat het een combinatie is

als je veel moet leren kun je echt beter gewoon goed eten, dwz veel vezels en eiwitten, anders gaat het echt ten koste van je concentratie

jah volgens mij ook, je met het nu ff niet samen doen, eerst ff voor de school gaan, en dan pas gaan lijnen.. of minder streng lijne???
Oud 16-12-2001, 11:02
Snufje
Snufje is offline
'k heb d'r ook last van voor 'n toetsweek (en d'r in) Je wilt een zo goed mogelijk resultaat nar voren brengen omdat het voor je tentamens is. En als je er dan nog es een slecht gevoel over hebt , voel je je helemaal kut
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 19:16
Verwijderd
Ik merk bij mezelf vooral dat ik heel erg 'gaar' wordt...ik ben de afgelopen twee weken ook vrijwel constant aan het leren voor de tentamenmaand. Ik heb het bijhouden van de lessen echt grovelijk verwaarloosd en nu pluk ik daar de zure vruchten van...

Het is ff doorbikkelen maar het is volgens mij niet schadelijk ofzo
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 21:23
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
ja dat is ook wel zo, maar ik zie het leren ook een beetje als een 'hulpje' om het lijnen vol te houden..
Doordat ik de hele tijd leer, denk ik pas 's avonds als we gaan eten aan eten. Na het eten ga ik weer leren en ik ga dan gewoon zonder iets van een tussendoortje te eten slapen, omdat ik er niet meer aan denk.

Zo gaat het lijnen dus heel goed en voor het eerst houd ik het ook vol.. Vandaar dat ik dat eigenlijk wel door wil zetten.

het leren op zich gaat namelijk wel goed, ik heb alleen een beetje een ziekerig gevoel soms. Beetje hoofdpijn, beetje buikpijn, beetje moeheid enzo..

xxx
Eefje
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten